- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Že by se cestování zrychlilo aspoň na úroveň první republiky ?
V roce 1918 to ujel nejrychlejší vlak za 2h47m. V roce 1947 za 2h35m. V roce 1989 za 2h6m. V roce 2004 tam bylo myslím nejrychlejší spojení v historii (1h25m), ovšem tento vlak nikde cestou nestavěl. Dnes to rychlík s 5 zastávkami ujede za 1h44m.
Tohle se mělo dělat ještě dříve než dálnice.
Tak to je velká paráda, pouze do 11 let postaví i druhou kolej a to pouze na části úseku. Zase jsme to světu natřeli!
Tak kdybyste tam někdy v životě jel, věděl byste, že z Velkého Oseka do Prahy se druhá kolej stavět nemusí, protože už tam dávno je.
Spojení mezi Berlínem a Vídní se přes Česko ruší, co se dá dělat, trať přes Norimerk je sice delší o cca 200km, ale přesto je o hodně kratší než ta zanedbaná česká cesta.
To jsem blázen, že jsou ty vlaky furt narvaný.