Diskuze

Studie nepomohla. Hradec dál tápe, co s kamiony v hustě obydleném předměstí

Hradec Králové se znovu zabývá otázkou, jak vyhnat kamiony z hustě obydleného Pouchova a nezpůsobit tím dopravní problémy v jiné části města. Místním vadí dopravní zátěž, otřesný stav komunikace, hluk. Studie, kterou si město nechalo vypracovat na podzim, nepomohla. V úvahu teď připadá úprava kritických křižovatek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LH

ještě před nějakými 20 lety zajížděl z HK na ,,Slezko" 4x za den ,,přísun" normálně 20 ale klidně i 50 vagónů a to tam oproti dnešku sídlil jen zlomek firem.K tomu se běžně odvěšovala od,,Třebový,, dost početná skupina hutního materiálu pro Feronu,na ,,Uhelnou" jezdil podle okolností několikrát týdně extra vlak s uhlím.Ve stanici na první koleji u perónu se vykládalo denně kolik vozů? Pro některé firmy bylo výhodnější vykládat v Předměřicích.Kolika násobný je za ta léta nárust počtu a velikosti firem ve,,Skladištní" a tedy pohyb zátěže a lidí?Vlečky tam jsou,ale oproti minulosti je množství vykládky na nich zlomkové. Situace na Pouchovské je špatná,ale bez zásadní přestavby ,,Stoleté"na které tam nějak moc nevidím velký prostor asi neřešitelná. Jediným řešením je Sev.tangenta,ale ta bude teprve tehdy,až ŘSD naplánuje trasu po pozemcích těch správných majitelů.Do té doby nám občanům potečou nervy,jakákoliv dopravní nehoda zde během pár minut zcela paralyzuje město podobně jako nutné opravy povrchu silnic zničených kamiony.

0 0
možnosti
JM

J86a64n 47M44o12l92n21á83r

7. 6. 2021 16:35

Bohužel se v dobách socialismu neřešili obchvaty a hlavní tahy se vedli centry měst a obcí. Nepřemýšleli, že doprava bude růst a parkoviště na sídlištích nebudou kapacitně stačit.

1 0
možnosti
MH

Měli jsme přes 30 let na to, abychom obchvaty postavili. V dopravní infrastruktuře už nás předhánějí i sousední Poláci a Slováci, o západu ani nemluvě.

1 0
možnosti
PZ

Tak hlavně že mají papalaši zakoupené pozemky kde se bude stavět !! Teď už jenom čekat až se vyšroubuji ceny nahoru !!! Zastavit stavbu to ekoteroristi umí ale pořádek ve městě to udělat neumí !!!

2 0
možnosti
AM

Kdyby kamiony Pouchovskou ulicí "jen" projížděly... Bohužel veškerý provoz několikrát za hodinu zastavuje železniční přejezd trati na Třebechovice. Během chvíle se vytvoří v obou směrech dlouhé kolony... Bydlí se nám tady fakt super... Rv

1 0
možnosti
RV

Nedělejte studie a postavte silnici, bude to fungovat.

7 0
možnosti

Já to tam trochu znám a ta silnice přes Pouchov fakt vede běžnou obydlenou čtvrtí a na kamiony není vůbec stavěná. Nechápu, koho tehdy napadlo to tam vůbec vést, zřejmě tlaky pár důležitých z Kladské.

5 1
možnosti
KJ

Koho to melo napadnout? To prece neni nici rozhodnuti. Ta situace vznikla postupnym narustem dopravy, za desitky let, kdy tam ta silnice vede.

Do zony vedou 2 silnice, obe jsou na hranici svych kapacit a akceptovatelnosti od obyvatel.

Reseni neni jednu z nich zaslepit, ale postavit takovou, ktera se obyvanym oblstem vyhne.

Spise si kladu otazku, jak mohlo nekoho napadnout tam tu silnici nepostavit.

No hlavne ze mame kruhovy objezd s vodotryskem za 160 mil Kc...

4 0
možnosti
MH

To je neštěstí, pravidelně si tady čtenáři článků o nových silnicích, nově vedených tratích či úpravách v dopravě stěžují, že u článku zásadně chybí mapka a je to tady zase. V galerii 6 obrázků kamiónu, ale aby tady byla mapka s vysvětlením problému, toho se asi nedočkáme.

7 0
možnosti