Diskuze

Až dokončí D11 do Jaroměře, pustí na ni auta, i když obchvat ještě nebude

Nový úsek dálnice D11 do Jaroměře nebude muset čekat na dokončení severního obchvatu města. Stát ho zprovozní dříve. Obě stavby se zatím daří uspíšit. Pro jaroměřskou radnici je však těžko představitelné, že by část kamionů sjíždějících z dálnice kvůli nedostavěnému obchvatu mířila přes město.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

P65e11t52r 34H27a25j53n30ý

28. 6. 2020 19:12

On ten jaroměřský starosta je "lišák".Vždy platili,že když něco chci,tak se starám.A určitě by šlo zjednosměrnit místní komunikace tak,aby se centru města doprava vyhnula.Jenom myslet!!!!A ne jenom s "rukama v klíně"bědovat.

0 0
možnosti
LH

L22i76b90o91r 42H23a21m86p23l

20. 6. 2020 11:29

Drda jako obvykle chytrej jak Zemědělský zápisník.1.Jestli se nepletu,tak Kladsko bylo před válkou Německo a proto se tam stavěly ty pevnosti třeba.Žádný Polsko nám Kladsko neukradlo,prohrála ho Marie Terezie v nějaký bitvě s Pruským císařem tak + - r.1770 a Babička Boženy Němcové tam jestli se nepletu dělala markytánku,ale třeba tu historii popíše někdo přesněji.2.Silnice 1/11 mezi kruháči Dvorská a Zelená se způlky opravovala už vloni,letos se asi dělá zbytek. na ty kruháče od jejich výstavby nikdo nesáhl.Jezdím tam denně a semafory tam určitě nebudou.Co je ale do Nebe volající ubohost je naprostá neschopnost a nekompetentnost primátora HK Hrabánka a jeho náměstka Bláhy, oba ODS,kteří nejsou schopní dokopat ŘSD k tomu aby se ty kruháče dělaly pojednom,protože Svob.Dvory jsou totálně zablokovaný a ještě do 23.8.budou.Takže až ti do Trauče přijedou agitovat do krajskejch voleb a budou se chvástat,jak pro tebe budou na tom KNV umírat pro tvoje blaho,tak se jich zeptej,jestli by si na svým baráku nechali rozhrabanej záchod a kuchyň,přičemž by páni řemeslníci dělali 6 - 16,víkendy volné.To,že jakým tempem se dělá je výlučně v kompetenci státní správy,jenže tady vládne ŘSD a SŽDC a nikoliv státní správa.Takže místo plácání nesmyslů v diskusi si až bude kampaň udělej výlet a pohovoř s politiky.Jinak k tomu provizornímu provozu kdekoliv - třeba u Jaroměře - V HK byl nadjezd přes Pospíšilku nezkolaudovanej a v normálním provozu asi 30 let,takhle my si tady žijem,víme Drda!

1 0
možnosti
LH

L58i25b51o46r 80H77a19m12p55l

20. 6. 2020 11:44

Ještě doplním,že nechápu,že když už se to na Zelené komplet rozhrabalo,tak si městská vrchnost nedokázala ani vydupat,aby součástí kruháče byl přechod pro chodce,jako je na Dvorské.Ta silnice do Stěžer je hojně cyklisty využívaná,o víkendu je to oblíbená rekreační trasa,jenže oblíbenou kratochvílí vedení Města HK je předvádění vrchnostenské arogance vůči okolním obcím a paní Smetiprachová,starostka Stěžer by o tom mohla dlouze vypravovat,včetně mnoha dalších naschválů ze strany HK - zde konkrétně o tom,že město odmítlo postavit v Zelené prodloužení chodníku,takže ŘSD odmítlo postavit nadjezd přes dálnici o metr širší,takže kolaři mají smůlu.To samé je v SD v Klacovské ul.Takže Drda,kdybys dával ve škole pozor,učil se a něco vystudoval,tak bys dneska seděl jako ředitel ŘSD a mohl bys páchat obecní blaho plnými hrstmi a ukázat celému světu ,jak se to má řídit.

1 0
možnosti
JK

J70a70n 29K30l56e23i28c11h

18. 6. 2020 18:51

Bohužel neschopné ŘSD staví dálnici na Polsko, aby nám to tu pšonci zamořili ještě více než teď místo toho, aby přednostně dostavěli D35.

0 0
možnosti
Foto

J35i62ř72í 13E15r63b80e21n

19. 6. 2020 21:26

Pláčete hezky, ale na špatném hrobě, matko. Vono je snadné prskat a nadávat, když o tom víte kulový s přehazovačkou.

ŘSD by rádo dostavělo i tu D35, jenomže stále není platné územní rozhodnutí (natož stavební povolení) kvůli tomu, že místní občané a samosprávy (nikoliv ŘSD) stále blokují části trasy, například u Litomyšle. ÚR a SP musejí vydat úřady, nikoliv ŘSD - to je žadatelem, nevydává povolení samo sobě. A to ÚR sice bylo konečně vydáno 13.12.2019, ale kvůli podanému odvolání už půl roku čeká na rozhodnutí krajského úřadu!

2 0
možnosti

Pro jaroměřskou radnici je však těžko představitelné, že by část kamionů sjíždějících z dálnice kvůli nedostavěnému obchvatu mířila přes město.

a teď jezdí kudy? Pokud vím na náchod je od stávajícího konce D11 jede skrz Jaroměř

3 1
možnosti
RV

Jenomže z Hradce jedou stále po silnici 1.třídy. Kdežto nyní hrozí, že pojedou po dálnici k Hořenicím a po okresce se vrátí na poslední kruhák do Jaroměře. A takovou intenzitu dopravy nemůže pojmout.

0 0
možnosti
KD

K34a49r55e20l 87D65r69d51a

18. 6. 2020 17:35

Pár argumentů, o co jde. Polsko nám ukradlo nedávno Kladsko. Teď tranzitní dopravu ze svého, nám ukradeného, území překládají na české území. Totální polská vyčůranost.

Všichni politici u nás poskakují, že Poláci už budou s dálnicí S3 u hranic, zatímco na naší straně úsek kolem Trutnova vázne. Čekal bych, že jde primárně o dopravu z Vratislavi. A ta jde dnes přes Náchod a Prahu do Bavorska.

Z Vratislavi vede E67 - Praha - Helsinky. U nás po D11 a Náchod.

Poláci ale staví na Trutnov E65 - v trase Švédsko - Řecko. Ta jde u nás přes Harrachov, Tanvald, po D10 do Prahy, po D1 do Brna a dále na Bratislavu. Nově tedy na polské straně skončí u Trutnova a "pak si Češi poraďte". Jde o přeložení kamionů sever-jih z Prahy do Hradce. Aby to bylo funkční i na české straně, potřebujeme dálnici Pardubice - Svitavy - Brno a obchvat Brna.

Tady hrozí, že přetížená D11 převezme provoz z D10. Tanvald je dnes za trest. Tím se přes Trutnov a D11 pustí to, co jde dnes po D10.

Když "zajížďka u Jaroměře", tak aby to celé bylo už v Česku, tak Poláci vymysleli zajížďku asi 50 km pro dopravu z Vratislavi. Pro kamion z Vratislavi bude tak nadále kratší Náchod, než Trutnov. To se vyřeší až s dálnicí S5 přes Svídnici, která propojí směr Trutnov - Vratislav. Vedle toho bude jednou dálnice S8 - Vratislav - Kladsko, normálně napojená na Náchod a Skalici jako vede tranzit dnes. Na polské straně pohoda.

Tady se chystá normální tunel na Česko. Česko buduje servis pro Polsko, ale nemá k tomu dobudovanou odpovídající infrastrukturu - obchvat Prahy, dálnice na jih... Jen si pustíme přes Hradec a Prahu ještě víc kamionů, ale nebudeme je umět ve vnitrozemí odbavit. Spěch kolem D11 je podvod.

0 0
možnosti
JS

J76a18n 37S94l28o10v78í41k

18. 6. 2020 19:58

Než něco napíšete, něco si o tom přečtěte. To hlavní - už dnes je cesta přes Náchod nebo přes Trutnov téměř na kilometr stejná. Kamiony přes Trutnov nesmí jen kvůli nevyhovujícím silnicím, spousta osobáku už to však dělá. Tvrdit, že přes Náchod je to o 50 km kratší tedy nemůžete. Poláci v tuto chvíli sice dokončují S3, která vede od severu do Lubawky, ale poté začnou budovat i S5 z Wroclawi do Bolkowa, čímž trasu přes Trutnov ještě o dost kilometrů zkrátí a časově dokonce asi až o hodinu. Přes Náchod se stavět dálnice nemůže kvůli národnímu parku a lázeňské oblasti. Ano, převedení dopravy z krkonošského Harrachova, to je jeden z účelů vedení trasy D11 přes Trutnov.

1 0
možnosti
JV

J15a54n 81V83r59a47b56e42c

18. 6. 2020 16:02

Co to je za nesmyslnou argumentaci: "kamiony na Náchod nyní budou jezdit přes Jaroměř-to nechceme!"

A teď jako Jaroměř nadletěly nebo podplavaly či co?

Jaroměř se zbaví těch, co jedou na Trutnov, tj. i jim se lehce uleví. U kamionu na Náchod žádná změna.

2 0
možnosti
RV

Na Náchod se budou vracet kamiony do Jaroměře po okresce, která to není schopná pojmout.

0 0
možnosti
PS

P11e68t96r 85S62e59d33l47á17k

18. 6. 2020 15:05

Kdo Vám ty nadpisy proboha vymýšlí? Po dokončení silnice se na ni obvykle v 99,9999% případů pouští auta. Proč? Protože třeba pro lodě silnice není příliš vhodná! Ale taky byste nám mohli říct, že v lese rostou stromy a v obchodě si můžeme něco koupit.

2 0
možnosti
VF

Ten ochvat už měl být taky dávno hotový. Sleduji stránky ŘSD a stále se jen posouvají termíny. Když se vezme že tu D11 zprovozní napřesrok před volbami aby to bylo užitečné, tak bude jen vidět jak štědré dává ŘSD termíny. Hradec Smiřice za začala fyzicky stavět před rokem koncem února, tzn že se staví něco přes rok a za další rok a něco se zprovozní, tedy za dobu o něco déle než polovinu původní doby stavby. Jako Jaroměřák jsem rád že tu konečně bude dálnice ten provoz tu je extrémní, navíc umocněný už více než 2letou uzavírkou přes Smiřice. Tam opravují těch párset metrů silnice jako by budovali velkou čínskou zeď

1 0
možnosti
KD

K87a83r45e50l 46D23r87d50a

18. 6. 2020 12:47

Ty věnce u těch mrtvých, síla...

Jako, projet Jaroměř - Hradec je roky za trest. Věčně rozkopáno, věčně ohrožování životů řidičů.

Včera ráno traktor, co si v plném provozu seká příkop. Takže šňůra aut kličkuje do protisměru... Dnes ráno traktor, co si seká příkop a další vynucené sebevraždy řidičů.

Tak se mi zdá, že zájem místních je dopravu na této silnici, co nejvíce sabotovat, s pocitem, že si tím místní pomohou. Minule dva mrtví. Před tím řidička na přejezdu, dva mrtví a dvě mrtvé děti. Realita keců pana starosty, doufám, že ho čekají v pekle.

To samé ty pozemky a vyvlastňování. Arogantní jednání ŘSD. Doufám, že v pekle bude plno.

A jen tak mimochodem. Geniální budované řešení má přehodit kamiony z Náchoda do Trutnova. Lišky tady dávají dobrou noc, tak přes ně pustíme stovky kamionů. Spojnice Polsko - Bavorsko centrem Prahy si to plně zaslouží. ;-)

Jako, že tady pindá Jaroměř a co Jižní spojka? Pohodička? A přes Běchovice je namalovaný okruh tak dlouhý, že se těm kamionům kličkování po Praze vyplatí.

0 0
možnosti
KD

K61a16r77e71l 18D68r28d33a

18. 6. 2020 12:54

Čirou náhodou skončilo kopání na silnici u Jaroměře... Tak se rozjelo kopání kruháčů v Hradci. Smyslem je dopravu tady sabotovat za každou cenu.

Nevím, co se tam kutí, ale podezřele rychle zmizely ty kruháče. Moc bych za to nedal, že tady právě budují sérii světelných křižovatek, aby to vygenerovalo co největší kolony na průjezdu Hradcem. Roky postávali řidiči v Kutnohorské před Hradcem, tak teď to vylepšíme, budou postávat rovnou v Hradci.

0 0
možnosti
JS

J49a10n 42S72l68o15v25í91k

18. 6. 2020 11:30

To je také jediné správné řešení. Doprava od Hradce se v Jaroměři rozděluje zhruba na půlku směr Náchod a půlka směr Dvůr/Trutnov. Takže se uleví hlavně kruhovým objezdům a nebudou tam takové kolony. A starostovy obavy jsou úplně zbytečné. Který řidič kamionu by se zbytečně vracel zpátky, aby si zajel šest kilometrů a motal se k tomu po silničkách ?

1 0
možnosti
MZ

Pan starosta ma pravdu, pokud nebude severni obchvat hotový, tak vsechny kamiony na Nachod budou sjíždět z dalnice u Semonic a pokracovat pres Jaromer jako doposud. Ubydou jen kamiony na Trutnov a těch tolik neni. Takže pro Jaromer se zprovoznenim dalnice nic nevyřeší.

0 1
možnosti