Diskuse k článku

Malkin přemohl Švédy. Hattrickem a dvěma nahrávkami obrátil výsledek

Byl to zápas Jevgenije Malkina, hokejový bohatýr zařídil hattrickem a dvěma nahrávkami obrat v utkání MS proti domácímu Švédsku. Rusové prohrávali 1:3, nakonec slaví drtivé vítězství 7:3 a jsou v čele stockholmské skupiny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Annaig

Super zápas ...

... a oboustranně. Jen nevím jaké zadání od trenérů měl Franzén. Od začátku utkání jel po Malkinovi jako utržený ze řetězu. Nakonec se to obrátilo proti němu. No říká se "na hrubý pytel hrubá záplata. Jemelin - jasná filmovačka. Málokdo si ale vzpomene jak ho předtím osekávali a ... rozhodčí to hrdinně snášeli. No chybyčka se vloudí. Když jim to ale začalo přerůstat přes hlavu, tak zakročili. :-)

0/0
14.5.2012 5:28

xxdavxx

Mor_ho mylis se.

Frenzen prave ze rusy NEBERE za nepritele oproti tomu druhemu svedovi...

A ze to frenzen prehnal, je celkem jasne, kdyz ti zlobi hrac (malkin), tak je jednou z veci jak ho rozhodit prave tohle. nicmene malkin vcera, super. Navic, tu nekdo psal ze frenzen pak chytl amok, no nechytl, po tom krosceku uz nehral, pritom frenzen svedum chybel o dost vic, nez kalinin rusum.

Ale oba zapasy vcera, neskutecne, tak si rikam, ze nasi asi bez sance.

0/0
12.5.2012 15:58

Evgenij.Artuchin

komentátoři ČT jsou howada

Rv

+1/0
12.5.2012 13:24

Mor_ho

Re: komentátoři ČT jsou howada

máš naprostou pravdu, já teď sledoval SK-Bělorus,  5 min do konce , stav 5:1 a podle komentátorů  měli Slováci štěstí, že vůbec vyhráli. :-)))

+1/0
12.5.2012 13:33

xxdavxx

Re: komentátoři ČT jsou howada

nevim, podle me komentovali ok. Fandil jsem rusum a kanadanum, neprislo mi ze by byli proti temto tymum zamereni.

0/0
12.5.2012 15:59

Tomf1

Sivoký Franzen, rozhozený Fasth, výborný Malkin

Pro Švédy dobře, že jim bylo naloženo, Marts by už konečně mohl pochopit, že Viktor letos není tak dobrý a pustit do brány Enhrotha a zapracovat na obraně.

Malkin ukázal, že je nejlepší hokejka momentálně na světě.

Včerejší duely, plné haly první zápasy kde by se dalo říct, že to odpovídalo nejlepším týmům na světě

+1/0
12.5.2012 10:27

Elohim

Re: Sivoký Franzen, rozhozený Fasth, výborný Malkin

Malin vypadal, že to schválně za Pittsburgh proti Philadelphii flákal, aby mohl přijet hrát za Rusy..

0/0
12.5.2012 12:59

Mor_ho

Re: Sivoký Franzen, rozhozený Fasth, výborný Malkin

nevím :-)) ale  je to klidně možné .;-D

0/0
12.5.2012 13:34

Kotlet

Re: Sivoký Franzen, rozhozený Fasth, výborný Malkin

Jojo, povede se mu utkání a zas je nejlepší hokejista.. Povede se jinýmu a kdo bude nejlepší?

0/0
12.5.2012 20:31

netbooster

Houby

Švédy neporazil Malkin, Švédy porazil Franzen a obrovská švédská přemíra snahy Rusům "naložit". Strašení Malkinem evidentně zabralo, i když ten kluk je prostě "boží" - aktuálně bezesporu nejlepší hokejista světa. Crosbyho namyšlená hvězdička po otřesech mozku pomalu klesá, a Ovečkin se dostal zpět na úroveň, která mu náleží - byl přece jen zpočátku své kariéry značně přeceňován..

+1/0
12.5.2012 9:57

Mor_ho

Re: Houby

Nu já bych řekl, že nekázeň Franzena - na¨tom měla velký podíl, ale Rusové na mne působí  ,že mají lepší kondičku. Malkin je dnes určitě jeden z nejlepších  hráčů na světě, a Varlamov, či jak se jmenuje golman taky Rusy podržel a mnohdy měl i štísko, ale to k tomu také patří

+1/0
12.5.2012 10:02

Štěpán Binko

Re: Houby

Varlamov chytal neuvěřitelně, o tom žádná....

+1/0
12.5.2012 10:06

netbooster

Re: Houby

Ano, s tím se dá souhlasit - Rusové především ve třetí třetině působili daleko svěžeji a "běhavěji". Ale Franzenovi spadly rudé klapky v nejméně vhodném momentě, vlastně v rozhodujícím, kdy nejprve zbytečně oslabil svůj tým, Jemelin z následné přesilovky vyrovnal a Pěrežogin poslal Rusy do vedení, aby to Franzenovi následně sečetl a podtrhl Kalinin krosčekem do obličeje - nefér, surové, ale logické, Franzen se pak už choval jako utržený ze řetězu.

Rusové už prostě nějsou žádné "baletky", Malkin je navyklý, že mu neustále jde někdo po krku, a umí se s tím srovnat. O Jemelinovi si můžeme myslet co chceme, ale on byl i v Montrealu jeden z nejfaulovanějších hráčů týmu vůbec, takže to zřemě umí na rozhodčí zahrát i v NHL, a v NHL vyrostl i herně. A na závěr Varlamov - ten hoch podle mě chytal nejméně 15 minut se zraněnými třísly nebo stehenním svalem, a jeho pohyb podle toho vypadal, jenže Švédové už v tu dobu byli neškodní. Jinak ale chytal výborně, o tom žádná...

+3/0
12.5.2012 10:34

Mor_ho

MS 2012

Návštěvnost  podle mne ukazuje, že současný systém je , slušně řečeno mizerný. 16 mančaftů  a první zápasy spíš na sehrání  hráčů. A pak  po postupu  8  je to  mnohdy o náhodě, o tom jak vyjde den. Stále se tvrdí, že to je proto, aby to bylo pro diváka atrktivní, nu  nevím, ale myslím si, že 8 mančaftů, každý s každým a dvoukolově a odpadne náhoda, že sudí neuzná Norům gól či vyloučí Kanaďana, když měli jít s Finem oba dva. Vím, už to tu bylo. Ale ne vše co bylo bylo špatné. Jinak  mám za to, že MS budou Rusové.

+1/0
12.5.2012 9:50

TristanTzara

Re: MS 2012

Jako hrát bez play-off? To ne, to není atraktivní a prvek náhody ke sportu patří R^

0/0
12.5.2012 9:52

lu2222

Re: MS 2012

to by bylo pro každýho 14 zápasů. hráli by to měsíc. to je nesmysl. já bych to udělal jako ME ve fotbale. ale to by těch zápasů bylo zase málo a to IIHF nechce. bylo by to ale určitě atraktivnější, protože favoriti by si nemohli dovolit zaváhat ani ve skupině.

0/0
12.5.2012 10:49

harrypavel

Re: MS 2012

No, když vidím ty návštěvy, tak je to dost smutné mistrovství. Ale těžko říct, zda je to jen systémem. V Německu, na Slovensku nebo u nás byla návštěvnost podstatně lepší - asi je ve Švédsku a Finsku menší hlad po hokeji. Vyřazovací boje jsou podle mého názoru nezbytné. Otázkou zůstává, zda MS nerozmělnit do jiných měst a hal, kde by nebyla tak komorní atmosféra. Uvidíme, co IIHF vymyslí...

0/0
12.5.2012 10:50

seabow

Re: MS 2012

Navstevy nejsou problem systemu, ale cen.

Na jiny system nez play off uz ti dnes sotva nekdo (TV, sponzori) kyvne, protoze je to atraktivnejsi (a i spravedlivejsi) nez round robin, finalova skupina apod.

0/0
12.5.2012 13:31

billa98

Tak ten obrat zařídil jednoznačně Yemelin.

Malkin uz "jen" roznesl nalomené svédy.

0/0
12.5.2012 9:19

Jaro10

Tak nevím

Hokej Švédsko-Rusko super, jen jsem nechápal proč mě dvojice Hosták-Záruba nutila fandit Švédům, chlapci trochu víc nadhledu. Finsko-Kanada, tady zase dvojice Dusík a "expert" (Pospíšil!? nevím), vykládala, jak ti Finové jsou skvělí a Kanaďané slabí, pomalí, nestíhají! Chlapci, zajíci se počítají až po honu!!! Kanada hrála, podle mě, nejméně třicet minut parádní hokej!V

+2/0
12.5.2012 8:53

hustolez

Re: Tak nevím

Ve finále extraligy parduvičtí brečeli, že komentátoři fandí brnu, a brněnští, že fandí pardubicím. Myslím, že problém bude jinde než v komentátorech.

+2/0
12.5.2012 9:23

Tom Hagen

Re: Tak nevím

Oba dva zmíněné tábory fanoušků jsou soustavným brečením proslulí, nebylo se čemu divit.

+1/0
12.5.2012 9:24

hustolez

Re: Tak nevím

To byl jen příklad, v podstatě člověk vždy slyší jen to co chce.

0/0
12.5.2012 9:27

Evzen Huml

Re: Tak nevím

Pokud jsem si stihl všimnout, nejvíc bečeli fanoušci ostatních týmů, které Brno přejelo a Hadamčíkovci, že byli nespravedlivě vyřazeni perníkama.

+3/0
12.5.2012 9:29

hustolez

Re: Tak nevím

Nebuď vztahovačný a neposunuj to do diskuze, která k tématu nepatří.

0/0
12.5.2012 9:30

Tom Hagen

Re: Tak nevím

S Dusíkem komentoval NEEXPERT Antoš,

ten mě vždycky dostává, už v aktivní hokejové kariéře mě moc nezaujal a s komentováním je na tom obdobně.

0/0
12.5.2012 9:23

harrypavel

Re: Tak nevím

Já úplně šílím radostí, když slyším Hoelzela. U něj platí "co slovo, to perla". Nechápu, jak někdo takový může komentovat hokej. A ať si kdo chce, co chce říká, zlatej Zajíc, když spolukomentoval...

0/0
12.5.2012 10:55

Tom Hagen

Re: Tak nevím

Jsme na tom stejně, z Hoelzela také vyšiluji  :-)

0/0
12.5.2012 19:35

Mor_ho

Re: Tak nevím

Nu mám ten samý názor.

0/0
12.5.2012 9:23

notabene9

Chápu, že

Rusové teď u nás moc v oblibě nejsou, ale jejich hokej jsem v jeho vrcholech vždy docela obdivoval..Třeba útok Makarov-Larionov-Krutov a teď je to Malkin..

+5/0
12.5.2012 8:39

Mor_ho

Re: Chápu, že

moje řeč.

0/0
12.5.2012 8:40

Jaro10

Re: Chápu, že

Mě je úplně jedno, jestli to je Mongol, Rus či Kanaďan! Zajímá mě dobrý hokej a ten včera oba týmy produkovaly, žel, Švédové jen 20 minut, mám pocit, že je vůbec nepodržel brankář!!!V

0/0
12.5.2012 9:03

Evzen Huml

Re: Chápu, že

Chytal jak Štěpánek. Bohužel Švédové vydrželi jen třicet minut.

0/0
12.5.2012 9:31

Mor_ho

Re: Chápu, že

no pro švédy bohužel, jinak holt vyhrál lepší. Finové také s kanadou vydrželi jen chvílil Bohužel ?

0/0
12.5.2012 9:52

Mor_ho

Můj náhled na zápas.

První dvě vyloučení rusů byla hodně přísná, podržení hokejky i háček tamy byl. A v druhé třetibě když bylo do konce 15:32 bylo jedno z velmi tvrdých  dohrání švédů, 14:58 do konce následovalo  druhé - a i TV komentátoři  nezaujatě konstatovali, že Švédové jsou tvrdší v osobních soubojích  a že je to "dobrý začátek" A první  moskevské divadlo ? I Moderátor české TV přiznal, že hokejka mezi nohama byla, takže když byla - tak je to faul. takže dohrál , aby sudí viděli.a druhý faul o němž komentátor Martin pochybuje v přenosu ? Ta hokejka v obličeji byla, takže kde je debata o  faulech nefaulech ? A Froezen ? To je takovej  švédskej Duda. Hrát hokej umí, ale jinak je to  rváč a pokud je pravda to co řekl komentátor ČTV - že Froezen cítí Rusy jako nepřítele na rozdíl od jiného švéda, který je bere jako soupeře, pak takový vypatlanec nemá ve sportu co dělat.

+2/0
12.5.2012 8:28

Mor_ho

Re: Můj náhled na zápas.

Jinak Rusové , abych použil slova moderátora ČTV - jasně ukázali kdo je dneska pánem na mistrovství světa. A Malkin ? Velký hokejista. R^  Holt vyhráli lepší , 7:3 je slušná nakládačka

+2/0
12.5.2012 8:29

Mor_ho

Re: Můj náhled na zápas.

ROzhodčí jsou zde jasně blbí, oni to rusům žerou :-)) Zaímavé, že Fraňo  v Brně nebyl blbej, ten to Pardubicím nežral. :-))))) To je ta objektivita daná úhlem pohledu :-)))))

0/0
12.5.2012 8:32

sabreclaw

Re: Můj náhled na zápas.

prej Froezen;-D ty jsi evidentně velký hokejový expert, když tvrdíš, že je FRANZEN rváč....za celou tuto sezonu v NHL měl 40 trestných minut

0/0
12.5.2012 8:31

Mor_ho

Re: Můj náhled na zápas.

četl jsi to celé ? Rváč ve smyslu k Rusům - já hovořil o zápase RUS_SWE !!! ne o  NHL !!! a experta ze sebe nedělám, nejsem jím, a NHL ani 1.ligu či super extra expert ligu také ne.

0/0
12.5.2012 8:33

sabreclaw

Re: Můj náhled na zápas.

Právě že četl. ...."To je takovej  švédskej Duda. Hrát hokej umí, ale jinak je to  rváč..." přijde mi to vcelku výstižné. Nehledě na to, že Duda taky není žádnej rváč

0/0
12.5.2012 8:35

Mor_ho

Re: Můj náhled na zápas.

ne není, i soudci to  důchodci  sežrali, von Dudínek jehodnej. Já se jen smál, když v rozhovoru pro TV  ječel jak jim bylo ublíženo, že ten gól byl a byl a byl. Ano, kačenko máš pravdu kačenko, dudínek není rváč, soudce mu ublížil taky :-))))) A v PO, to nebyl dudínek co se rval .-)))))

0/0
12.5.2012 8:37

Mor_ho

Re: Můj náhled na zápas.

a moje citace komentátorů  lze jistě lehce dokázat. !!!! Takže  tak, a už z tvého přízpěvku čiší nenávist a urážky - toho, kdo nejde s tebou. ANo bolševické heslo padesátých let -  KDO NEJDE S NÁMI JDE PROTI NÁM !!!  DObře jsi vychovaný :-))))));-D

0/0
12.5.2012 8:35

sabreclaw

Re: Můj náhled na zápas.

LANČÍKU?8-o

0/0
12.5.2012 8:37

Mor_ho

Re: Můj náhled na zápas.

Lančík toť jistě tvůj  souduh či soukmenovec z uličního výboru . :-))))

0/0
12.5.2012 8:42

Štěpán Binko

Re: Můj náhled na zápas.

Franzenovi normálně ruply nervy, protože ho ten Rusák předtím 2x dost nevybíravě atakoval a on to už nevydržel. Lidsky ho chápu, hokejově to byl úlet a spolu s další "oplatkou" na to prostě doplatili. Osobně mi přišlo, že si to Švédové prohráli sami svoji nedisciplinovaností, kdy dostali Rusáky sami do hry a obrovsky je nakopli.....

0/0
12.5.2012 10:06

kuba741

malkin

je velkej šašek stejně jak to celý hrdý trapný rusko jen si vzpomente na ms 2010 jak byli neuveritelny a to myslim vsechny a pak to sundavani medaili,no hnus proste a franzen to svedum prohral

0/0
12.5.2012 8:06

Mor_ho

Re: malkin

Tobě se jeví rusko trapný ? hm, mě ne, ale každý má právo na názor a na to ho říct. Mě se spíš zdá trapná celá ta šaškárna proti Rusku. Ale holt když to nejde jinak, tak účel světí prostředky na všech frontách :-))))) V USA také  aby měli zlatou z olympiády tak vymysleli to, že se udělovali  zlaté dvě :-))) To byl šaškec, ale je fakt, v hokeji to nebylo. V hokeji nám zase zápas s Kanadou pískal kanaďan, jistě naprosto nezaujatě a objektivně :-))) Ale to je zase o  názoru a úhlu pohledu. :-)

+2/0
12.5.2012 8:40

Štěpán Binko

Malkin byl fakt neuvěřitelnej........

Hlavně bylo vidět, jak strašně moc chce. Motivace z něj doslova stříkala..... Švédové si to bohužel prohráli sami hloupým oplácením. Franzena chápu, sporných (ne)výroků rozhodčích tam bylo a těch faulů a "skoro faulů" ze strany Rusů.... Takže lidsky rozumím, hokejově to byla blbost, stálo je to zápas. Na téhle úrovni by měly jít emoce stranou, protože jinak to dopadne přesně takhle. Jinak jsem snad nikdy neviděl v hokeji tolik simulování, jako od těch ruských šmejdů dneska. Nechápu. Pokyn? Strategie?

A taky jsem nepochopil jednu věc. Na kostce nad ledem dávají všechny sporné situace, ačkoli se říkalo, že tomu tak není (nemá být / nebude). Přitom gól, který zkoumal videorozhodčí, dávno běžel na kostce. Stejně tak všechny fauly a ještě si režie našla, po kterém zákroku druhé strany to byla oplátka a pustili i fauly předcházející. V hale to slušně vřelo. Nevíte někdo, jak to je? Jinak ať to dopadne, jakkoli, vítězem letošního MS jsou rozhodčí. To už fakt není možný.....

+1/0
12.5.2012 1:58

bajnyvko

Re: Malkin byl fakt neuvěřitelnej........

Malo kdy se rekne, ze rozchodci piskal dobre. Rusaci predvedli jak lze zostudit hokej fotbalovym filmovanim. Nakonec to hrani na Malkina se jim jako vzdy nevyplati. :-):-)

Hezky den

+1/0
12.5.2012 4:39

Paglia Orba

Re: Malkin byl fakt neuvěřitelnej........

:-/ bohužel, ruský hokej je dnes založen na simulování a rozhodčí jim to žerou. :-/

Stejně jako zubař ze Švýcarska, který je z rusáků úplně p....j a z jejich zadele mu nekoukají ani paty, jak je tam zalezlej. Rv

0/0
12.5.2012 7:11

Premium

Nikdo dodnes neví, kolik těch holek zůstalo zakopaných. Starosta Dubí vzpomíná

„Devadesátky“ a přelom tisíciletí byly v Dubí na Teplicku divoká léta. Řádili tu pasáci prostitutek a mafiáni. Město se...

Premium

Kořeněná jídla ani káva neškodí, vyvrací profesor Tesař letité mýty

Kola je pro ledviny hrob. Nejlepší je nesolit a nejíst ostrá exotická jídla. Alkohol dokáže „propít“ ledviny, které je...

Premium

Špičkový výrobek i po letech funguje. Kvůli hloupé chybě je však k ničemu

Snoubení spotřební elektroniky a počítačů provázely porodní bolesti, které jsou z dnešního pohledu absurdní a...

Najdete na iDNES.cz