Na první pohled možná ani nepoznáte, že hráči Lva obléknou nové dresy. Barvy zůstaly stejné - pro domácí zápasy červená, na venkovní zápasy bílá. Nezměnilo se ani logo, rozdíl je ve střihu. "To ale pozná jen opravdový znalec," tvrdí organizační a PR ředitel klubu Jan Rachota.
Zásadní změnou je barva kalhot, loňskou modrou nahradila červená. Přibyly také loga sponzorů a majitelů klubu. Hráči však zřejmě nejvíce ocení jiný detail - trikoty totiž budou šité na míru každému z nich.
"To je pro nás nejdůležitější. Když vám ten dres leze do rukavice, nebo to plandá jak noční košile, je to nepříjemný. Pak se člověk zpotí, tak jsou dresy těžší... Tyhle jsou udělané perfektně," pochvaluje si kapitán týmu Jiří Novotný. "Změnu vnímáme, loňské barvy se nám líbily, takže nevadí, že se moc nezměnily. Jsme hodně spokojení."
S vedením hráči po sezoně konzultovali některé připomínky k výstroji, k nimž se při tvorbě nových dresů přihlédlo. "Myslím, že je důležité, abychom se na ledě cítili dobře," tvrdí Novotný.
O to, aby se cítili hokejoví Lvi dobře nejen na ledě, ale také v oblacích při cestování k venkovním zápasů, se postará nový dopravce - společnost Travel Service. I proto český reprezentant na pondělní tiskové konferenci pózoval ve slušivém kapitánském oblečku. "Cítím se lépe v hokejové výstroji, ale piloty obdivuju. Doufám, že budeme hrát stejně dobře jako létat," řekl Novotný.
Hokejový Lev bude mít k dispozici boeingy 737 a o komfort hráčů by se měla starat česká posádka. První destinací bude na začátku září ukrajinský Doněck, pak zamíří český klub do chorvatského Záhřebu, kde se utká s nováčkem soutěže Medveščakem. Hokejisty samozřejmě čekají také dlouhé přelety mezi několika časovými pásmy.
Lev Praha představil v pondělí také reklamní kampaň pro fanoušky, jejíž hlavní slogan je "Hic sunt leones". Latinský výraz znamená v překladu "Zde jsou lvi" a používal se ve starých mapách pro označení neprobádaných míst. Takové končiny často vyvolávaly v lidech strach. "Doufáme, že i v Tipsport Areně bude znát, že tady jsou Lvi, budou zde kousat a soupeřům nenechají nic zadarmo," říká Rachota.
Úsloví už mají hráči na dveřích v kabině a postupně se objeví i na billboardech. "Měl by to být mezinárodní spojovací prvek, protože latina je multikulturní jazyk a s patřičným vysvětlením se s ním ztotožní všechny národy."