Pětadvacetiminutový program přenášejí dvě televizní stanice a po sobotním vysílání následuje i nedělní repríza.
Velkou popularitu klubu dokazuje třeba také vysoká návštěvnost internetových stránek. Každým měsícem se přehoupne přes 700 000 čtenářů.
A když se před touto sezonou začaly prodávat permanentní vstupenk, na více než padesátisícovém stadionu De Kuip zůstalo volných jen deset tisíc míst.
Příznivce nemá Feyenoord jen v Nizozemsku, velmi známý je také v Asii. Tam se mu o publicitu starají jihokorejský obránce Song Čong-kuk a záložník Šindži Ono z Japonska.
Právě posledně jmenovaný fotbalista byl za loňský rok vyhlášen nejlepším hráčem Asie.
A jeho velká popularita dala vzniknout dvěma dalším pořadům: Šindžiova a Songova dobrodružství, která jsou určena japonským respektive korejským fanouškům. Ti tak na vzdálenost tisíců kilometrů mohou pečlivě sledovat výkony svých idolů.
Jaká dobrodružství uvidí po čtvrtečním souboji v Poháru UEFA s Teplicemi?