Diskuze
Zaplaťte mi vlak. Ale moc daleko za prací nepojedu
Děkujeme za pochopení.
J17a82r73m80i13l81a 42P82í82c36h59o83v27á
"Podle průzkumu portálu Prace.cz necelá třetina Čechů nechce za prací dojíždět ani se stěhovat vůbec" - na dojíždění si musím vydělat. Pokud mám malý plat, za co budu dojíždět?
F33r46a22n86t56i55š60e13k 89M35a93t20ě31j95č81e22k
Pokud ten na fotce dostává od státu přídavek na dojíždění, tak nechápu proč je v první třídě, aha.
J27i51r49i 87D50o91z40o80r44e12c
dojiždím dnně do škoda auto do mb 45 km a cirka měsíčně 2600 a nikdo mi též nic neda zaměstnavatele to nezajimá spousta firem u nas v okolí tohle nedělá takže tim chci řict kdo chce makat tak maká a kdo nechce tak at sedí u piva a keca o tom
P18e25t24r 49H57o37c88h60m14a60n
Vy znáte někoho, kdo chce makat? Já tedy ne. Do práce si chodím pro peníze na svojí obživu, rozhodně ne makat.
J36a23n 77K22o56m47r71s61k39a
Proč mám pořád pocit, že by se všechny tyto příspěvky měli zrušit.
Jednak je to nefér vůči ostatním, a za druhé, což mi vadí ze všeho navíc, že na to někdo musí vydělat a pak tyto peníze chybí jinde.
A to vše jen kvůli lenosti či pohodlnosti příjemce.
P77e71t38r 23M34u29d33r45o95c29h
Prispevky od statu by meli zrusit, to mate pravdu. Ale pokud prispevek vyplaci zamestnavatel na zaklade sveho rozhodnuti, tam je to naprosto v poradku, je to jeho konkurencni benefit a jeho naklady.
D75a20v58i11d 80K19n78a70p72e67k
A nebylo by jednodušší snížit daně a zrušit příspěvky? Aha, přišlo by o práci hodně účednickćh parazitů, kteří rozhodují o vyplácení příspěvků.
P83e13t90r 38M71a74l93i53š68k28a
Do toho vám žádná strana nepůjde, snad jen v předvolebních slibech. Všichni se bojí výpadku příjmu do rozpočtu. Zvyšovat to už jde každému a pak se prsit kolik se vybralo víc.
K34a39m78i12l 89D30o34l91e92z40e58l
pritom prace je vsude dost. Kompletne zrusit jakekoliv prispevky, socialni a zivotni minima. kdyz nechces pracovat muzes se jit treba past
P83e25t64r 75P40e46t68r
Pokud maji tak male platy, ze se jim vyplatilo jezdit max tech 5km tak by se mel nad sebou zamyslet.
Mamka dojizdi denne za praci cca 35km a to dela v kancelari beznou, ne dobre placenou praci. Vetsina jejich kolegyn dojizdi a nemala cast ze vzdalenosti >10km. (Ji stoji mesicni jizdenka neco malo pred 1100kc. Coz neni malo ale ani nijak likvidacni.
Takze bud tam ten pan ma extremne nizke platy nebo zadne nezamestnane v sirokem okruhu. Spousta lidi do prace dojizdi a do 10-15km se to bere jako “pohoda”
J10a87k71u84b 20K54n19e43c89h60t69o11v75s86k56ý
tak ať jde dělat do fabriky a bude to mít blíže
B71o11r17e88k 50T47o75m10i29s
Nejvíc mě na tom článku zaujala ta krásná holka na fotce.
V74l73a95s43t57i84m67i40l 43Š48t28e33c91h56e39r
Bože kam jsme se to dostali.Na co ještě bude stát přispívat?
J31a90k64u70b 37Š20a40f13a38n38d78a
No ale podívejte se na to jinak. Pro stát je to výhodnější, než aby dotyčný zůstal doma na podpoře. A dojíždět někam dál když mám velmi nízký plat je problém. Takto si alespoň dotyčný najde práci, za rok v ní může postoupit s vyšším platem a dojíždění si bude platit sám. Co mi ale připadá zbytečně vysoké je ta hranice 1,5 průměrného platu.
D50a95v84i89d 30P90e67t26r
Není se co divit, že velkým lákadlem je krátká doba cesty do práce. Když někdo pracuje 8,5 hodiny (většinou trochu déle) a dojíždí 1,5 h (tam a zpět je to s čekáním cca 3,5 h), pak stráví prací a dojížděním 12h a to je ta nato, aby se trocho najedl umyl, podíval se chvíli na TV a šel spát. Moje výhra je, že i když ještě v nedávné době jsem pracoval kolem 60h za týden , tak jsem si určoval dobu kdy pracuji trochu sám (OSVČ), aspoň v průběhu týdne a stačilo mi dojít z ložnice do pracovny.
P64e35t52r 89P28e26t71r
Jenze za 1,5 hodiny ujedete i osobakama takovych 80-100km a to neni tenhle pripad. Tech 25km nepojede autobus ani hodinu. Hodinu tak mozna s prestupem. Vlakem tohle ujedete mnohem rychleji (osobakem)
KOMENTÁŘ: Sendvičová generace je v obležení povinností. Jak z toho ven
Přibližně milion Čechů denně bojuje s náročnou situací, kdy musí pečovat o své stárnoucí rodiče,...
Když tělo hovoří za duši. Signály těla vnímejte jako cenné informace o zdraví
Premium Máte na den naplánováno hodně úkolů a obáváte se, že je nezvládnete? A zrovna vás ještě navíc...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KOMENTÁŘ: Spořicí turismus je téměř národní hobby. Co je ale lepší?
Po relativně dlouhé okurkové sezoně v oblasti spořicích účtů a stálosti jejich úrokových sazeb se...
IT nebylo to pravé ořechové. Srdce ho táhlo k práci s kovem a dřevem
Technická škola ho nebavila, stejně tak ho neoslovil ani víc adrenalinově zaměřený obor. Adrenalin...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pokud zázračně nezbohatneme, vlastní zajištění na stáří je nezbytné, říká expertka
Premium Důchod a příprava na něj je často skloňovaným tématem. Legendární tisícovka na penzijko už dávno...
Podílové fondy i akcie ukrajují z výnosů. Co je příčina, vysvětlují analytici
Ceny akcií i dluhopisů po optimistickém prvním čtvrtletí zabrzdily. Hlavním důvodem dubnového...
KOMENTÁŘ: Sendvičová generace je v obležení povinností. Jak z toho ven
Přibližně milion Čechů denně bojuje s náročnou situací, kdy musí pečovat o své stárnoucí rodiče,...
Když tělo hovoří za duši. Signály těla vnímejte jako cenné informace o zdraví
Premium Máte na den naplánováno hodně úkolů a obáváte se, že je nezvládnete? A zrovna vás ještě navíc...
Kvíz: Dovolená po vlastní ose. Co čekat v hotelu a co (ne)můžete reklamovat
Stále častěji si Češi vybírají dovolené na vlastní pěst, během kterých zvládnou navštívit co...
NÁKUPČÍ AUTOMOBILŮ - BRNO (A12460)
AURES Holdings a.s.
Jihomoravský kraj
nabízený plat:
40 000 - 60 000 Kč