- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Podle průzkumu portálu Prace.cz necelá třetina Čechů nechce za prací dojíždět ani se stěhovat vůbec" - na dojíždění si musím vydělat. Pokud mám malý plat, za co budu dojíždět?
Pokud ten na fotce dostává od státu přídavek na dojíždění, tak nechápu proč je v první třídě, aha.
dojiždím dnně do škoda auto do mb 45 km a cirka měsíčně 2600 a nikdo mi též nic neda zaměstnavatele to nezajimá spousta firem u nas v okolí tohle nedělá takže tim chci řict kdo chce makat tak maká a kdo nechce tak at sedí u piva a keca o tom
Vy znáte někoho, kdo chce makat? Já tedy ne. Do práce si chodím pro peníze na svojí obživu, rozhodně ne makat.
Proč mám pořád pocit, že by se všechny tyto příspěvky měli zrušit.
Jednak je to nefér vůči ostatním, a za druhé, což mi vadí ze všeho navíc, že na to někdo musí vydělat a pak tyto peníze chybí jinde.
A to vše jen kvůli lenosti či pohodlnosti příjemce.
Prispevky od statu by meli zrusit, to mate pravdu. Ale pokud prispevek vyplaci zamestnavatel na zaklade sveho rozhodnuti, tam je to naprosto v poradku, je to jeho konkurencni benefit a jeho naklady.
A nebylo by jednodušší snížit daně a zrušit příspěvky? Aha, přišlo by o práci hodně účednickćh parazitů, kteří rozhodují o vyplácení příspěvků.
Do toho vám žádná strana nepůjde, snad jen v předvolebních slibech. Všichni se bojí výpadku příjmu do rozpočtu. Zvyšovat to už jde každému a pak se prsit kolik se vybralo víc.
pritom prace je vsude dost. Kompletne zrusit jakekoliv prispevky, socialni a zivotni minima. kdyz nechces pracovat muzes se jit treba past
Pokud maji tak male platy, ze se jim vyplatilo jezdit max tech 5km tak by se mel nad sebou zamyslet.
Mamka dojizdi denne za praci cca 35km a to dela v kancelari beznou, ne dobre placenou praci. Vetsina jejich kolegyn dojizdi a nemala cast ze vzdalenosti >10km. (Ji stoji mesicni jizdenka neco malo pred 1100kc. Coz neni malo ale ani nijak likvidacni.
Takze bud tam ten pan ma extremne nizke platy nebo zadne nezamestnane v sirokem okruhu. Spousta lidi do prace dojizdi a do 10-15km se to bere jako “pohoda”
tak ať jde dělat do fabriky a bude to mít blíže
Nejvíc mě na tom článku zaujala ta krásná holka na fotce.
Bože kam jsme se to dostali.Na co ještě bude stát přispívat?
No ale podívejte se na to jinak. Pro stát je to výhodnější, než aby dotyčný zůstal doma na podpoře. A dojíždět někam dál když mám velmi nízký plat je problém. Takto si alespoň dotyčný najde práci, za rok v ní může postoupit s vyšším platem a dojíždění si bude platit sám. Co mi ale připadá zbytečně vysoké je ta hranice 1,5 průměrného platu.
Není se co divit, že velkým lákadlem je krátká doba cesty do práce. Když někdo pracuje 8,5 hodiny (většinou trochu déle) a dojíždí 1,5 h (tam a zpět je to s čekáním cca 3,5 h), pak stráví prací a dojížděním 12h a to je ta nato, aby se trocho najedl umyl, podíval se chvíli na TV a šel spát. Moje výhra je, že i když ještě v nedávné době jsem pracoval kolem 60h za týden , tak jsem si určoval dobu kdy pracuji trochu sám (OSVČ), aspoň v průběhu týdne a stačilo mi dojít z ložnice do pracovny.
Jenze za 1,5 hodiny ujedete i osobakama takovych 80-100km a to neni tenhle pripad. Tech 25km nepojede autobus ani hodinu. Hodinu tak mozna s prestupem. Vlakem tohle ujedete mnohem rychleji (osobakem)