- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Aha
A já jsem se celou dobu naivně domnívala, že je docela fajn, i něco umět
Nejlepší vizitku má známý, je na ní jeho fotka s pivištěm v ruce.
Po přečtení tohoto článku beru ten kdysi Drábkův kšeft, jak měly personální agentury najít lidem evidovaným n pracáku práci.
Okamžitě zakládám živnost, beru ty lidi z pracáku a najdu všem z nich práci.
.
Jen co pro ně dám vytisknout ty správné vizitky.
vsadim se, že QR kód se nikdy zásadně nerozšíří, aspoň co se týče vizitek
Základem je přemýšlet, přinášet přidanou hodnotu a hlavně makat!
Tak plochý článek jsem na iDNESu už dloooooouho nečetl... A rady typu na druhou stranu si dejte mapku či QR kód jsou trochu hloupé...
Proč? Vizitku si necháš a kód dáš načíst známému nebo někomu jinému.
blabla bla kdo není na internetu ajko by nebyl. to platilo kdysi. v souřasné době se na internetu málokdo vyzná a umí hledat takže jsou to bláboly. a to jsme reklamka která nesází jen na internet, ten naopak zaostává, nejdůležitější je osobní kontakt a ne vychvalování s ena netu
LOL, tomu promo článku už chybí jen odkaz na reklamku, která si to zaplatila.
Vizitky si již s nikým nevyměňuji, ani je nesbírám... efektivnější je vyměnit si email s podpisem (rychlejší vyhledávání atd.)
Ten kdo psal tento článek asi moc úspěšný nebyl.Kdo vám dá vizitku ještě neznamená že je odborník.Odbornost každého z nás je tou vizitkou.Vizitka slouží jen k připomenutí někoho,ale né vždy odborníka.