Snášet českou neschopnost snad smysl má ? (příklad ze života ČSOB)
Příklad ze současnosti - ČSOB:
Posledního listopadu končila platnost mé VISA karty. 9.11. odeslal anonym dopis z ČSOB Praha (políčko Vyřizuje je prázdné), kde mne na to upozorňuje a žádá mne o převzetí nové karty. Dopis ovšem poslal vnitřní poštou ČSOB do pobočky Brno, aby mi ho normální poštou raději poslali oni (dělají to takhle už roky, asi aby pobočka byla dobře připravena na moji návštěvu). Pobočka Brno mi tento dopis přeposlala 29.11. (razítko), těch dvacet dní asi potřebovali na rozmyšlenou. Samozřejmě to vyšlo tak, že jsem 30.11. odjel na služební cestu a 1.12. ráno v hotelu zjistil, že jim chci platit prošlou kartou. Když jsem se 1.12. odpoledne vrátil, ejhle, dopis z ČSOB, abych si nezapomněl kartu vyměnit, byl už ve schránce. Neschopnost, liknavost? Obojí!
Měl jsem v ČSOB Brno šest účtů, korunových i devizových, plus termínované vklady k nim a dvě karty. Už jsem dva účty a jednu kartu zrušil a udělám to i se zbytkem, protože podobnou neschopnost ČSOB v Brně vykazuje od okamžiku, kdy převzala IPB. Jen pro další ilustraci, mají jediné okénko společné pro informace i podatelnu, takže když si tam někdo jde na půl hodiny poklábosit o tom, jaké účty a co vše dalšího by si tam mohl otevřít, tak za ním podupává ve frontě dvacet lidí s příkazy k úhradě a jedinou touhou dát příkaz do okýnka a zmizet. Zbytek banky je třeba prázdný, ale podatelna právě podává informaci, takže mají smůlu, musejí si to poslechnout taky.
P.S. Když jsem rušil první dva účty, musel jsem uvést důvod. Uvedl jsem ho - dramatické zhoršení úrovně služeb. Myslíte, že tam někoho zajímalo, jakých?