- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Byli jsme letos na dovolené v Řecku, já osobně jsem byla s ubytováním i službami velmi spokojena, na tříhvězdičkový hotel bych řekla, že bylo všechno přímo luxusní. Trochu jsem se styděla za ostatní české hosty v hotelu, kteří si stěžovali prakticky pořád a na všechno, včetně toho, že jim pokojské nemění povlečení na postelích každý den. KAŽDÝ DEN? WTF? Vy si doma taky převlíkáte postel denně? To jsem si ale radši jen myslela. Někdy mám pocit, že my Češi nemůžeme být spokojení nikdy a s ničím.
Ale to denní převlékání ložního prádla se Vám může stát i u nás (ČR), v hotelu, doma si ležte, v čem chcete.
Až budete volit, tak si vzpomeňte na Sobotku a na jeho lži
Děkujeme za přínosný příspěvek k danému tématu !
Když vidím, jak paní chtěly čtvrtinu ceny zájezdu zpět a dostaly teda těch 2000 Kč, tak by mě zajímalo, co jako chtěly za osmičku... zpáteční letenku, týden u moře na krásné pláži, českého delegáta, polopenzi atd.? Cestovky umí šidit, ale člověk taky musí být soudný a pokud chce mermomocí na své dovolené šetřit každou kačku, tak to nemůže dopadnout dobře...
to je ale věcí prodejce, kolik za deklarované služby řekne.
neznamená to, že když si řekne málo, tak se na to pak může vykašlat.
nikdo mě nenosil na pláž, musela jsem po svých, je to taky na reklamaci?
Pokud to bylou součást zájezdu a je to ve smlouvě tak ano.
to je clanek si objednejte ubytovani v Marriott a kupte letenky u normalnich aerolinek, ne skrz cestovku, a zadny z tech "problemu" nenastane
Asi tak nejak. Nekteri lide co si koupi zajezd za 10 000 all inclusive predpokladaji minimalne asi ten Marriott:) Ona vetsinou ta cena koresponduje casto s kvalitou.
Mě přišlo trapné, když obsluha z hotelu chodila před očima stávníků kupovat housky, které chtěli hosté k snídani navíc, do samobsluhy naproti hotelu. To asi není důvod k reklamaci, ale trapné mi to přijde dostatečně.
holt zásobování just in time, to dneska letí.