Diskuze

Reklamace jsou letitým problémem, přibyly i nové finty podvodníků

Počet spotřebitelů, kteří se se svými problémy obracejí na odborné poradny, rok od roku stoupá. Co vše nás trápilo v roce 2018? Zeptali jsme se dTestu, Sdružení na obranu spotřebitelů i České obchodní inspekce.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Paní jej objednala v neznámém e-shopu, kde byl výrazně levnější a ihned zaplatila.

Zdroj: https://www.idnes.cz/finance/financni-radce/problemy-spotrebitelu-reklamace-energeticke-aukce-nakup-v-e-shopu-podvodne-seznamky.A190109_071854_viteze_frp

Paní bude asi trochu slabšího ducha. Objednat něco na neznámém eshopu je zhruba stejné jako dát peníze neznámému člověku na ulici nebo v hospodě, který vám slíbí zboží obstarat. A věřit mu, že se jmenuje Ruda Pivrnec.

0 1
možnosti
Foto

Tak zrovna s energetickou aukcí má zkušenost moje sousedka. Ona sama oslovila aukční společnost, sepsala s ní smlouvu a když jí vybrali nejlevnějšího dodavatele, nelíbilo se jí to, neboť - dle jejích slov - si umí vybrat sama. Neslyší na argument, že se zpracováním jejích dokladů měla ta společnost náklady a teď je logicky chce zpět podle řádně sepsané smlouvy. Nepochopila že jí sice vybrali nejlevnějšího dodavatele, ale jen z těch co se jim přihlásil. Ne ze všech.

0 0
možnosti

To je takove cechackovske. Zazil jsem zenskou, co si nechala prodlouzit vlasy, mela z toho radost, totalne z toho byla vypleskla a rikala, ze to potrebuje na nejakou schuzku za dva dny. No a po trech dnech prisla, ze se ji to nelibi a ze chce vratit penize (stalo to tusim kolem 8k). :D

0 0
možnosti