Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Pevná linka: Když telefon oněmí

Prožít týden bez vyzvánění telefonu je pro někoho nádherná představa. Jinému naopak může porucha na lince způsobit velké problémy, třeba v podnikání. A to i v době mobilů a internetu. Co dělat, když vaše stížnosti nepomáhají a telefon je stále hluchý?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pavlik_smetik

10. 8. 2006 9:07
Rekapitulace

1) když ohlašujete poruchu, nikdo vám neřekne jak dlouho může trvat (jste na OHLAŠOVNĚ poruch)

2) "Jak vám mohu pomoci". A jak jinak? Vím, že ti operátoři by vám opravdu rádi pomohli. Buď je to v jejich silách nebo to předají dál a tím vám pomohli, od toho tam jsou!!!

3) Než podepíšete smlouvu, přečtěte si obchodní podmínky. Nikdo je nečte, a pak vyhrožují žalobami, ale jen utratí peníze, protože žaloby jsou skutečně zbytečné. TO2 neručí za způsobené újmy při nefunkčnosti

4) Reklama a obchodníci vám říkají základní fakta služeb, pokud se zeptáte konkrétně, odpoví vám i na detaily, ale stejně je lepší si dohledat technické parametry služby. Nemůžete pak řvát na nás, že vám to nikdo neřekl. Těch parametrů služby je fakt hodně a nemůže to všechno operátor(ka) říkat

5) Pokud je někdo závislý na internetu, pak si pořiďte záložní připojení. Porucha může nastat kdykoli a na jak dlouho chcete

0 0
možnosti

pavlik_smetik

10. 8. 2006 9:08
Re: Rekapitulace

Tohle se mi nevešlo:

6) Ne za všechny poruchy může TO2. Většina chyb je způsobena přímo zákazníkem, nebo třetími osobami (např. ukradené nebo zničené kabely, vykradená ústředna, zničená ústředna, a mnoho dalšího)

0 0
možnosti

bartleby

1. 8. 2006 19:07
8.

Telecom jako takovej uz neexistuje,takze celej clanek je smyslenej,fiktivni,lzivy,matouci atd.. 

ale urcite se to da jeste opravit a vydat se skutecnym nazvem teto spolecnosti.. - jestli ho znate - neporadim :-P

0 0
možnosti

Vejri

1. 8. 2006 18:55
Teda teda

Nevim ale podle mne firma zavisla na netu a telefonu by mela mit vse zalohovane - to znamena projistotu mobil a mobilni pripojeni - vsechny sluzby maji vypadky. A ze to trvalo 9 dni je sice dlouha doba ale ze by to bylo vyreseno za tri minuty od prvniho nahlaseni kdyby tedy operatori byli vsemozni to nevim - no mozna tak ze by tam sedel bystrozraky a dedvseved, kteři by behem 10s diagnostikovali poruchu a nekdo se sedmimilovyma botama tam zabehl - tak pak mozna. :)

0 0
možnosti

bartleby

1. 8. 2006 18:45
7.

Je část paušálu přiměřená náhrada za chybu společnosti?  --) chyba na vedeni - poskozeni kabelu atd neni chybou spolecnosti.. to jsou zavady,ktere se nedaj ovlivnit - vznikaj povetrnost. vlivy, nehodou, praci na verejnych komunikacich a nebo i umyslne.. tomu nezabranite..

0 0
možnosti

bartleby

1. 8. 2006 18:17
...

jinak to musel bejt asi balik za tech 9dnu ve firme na razitka....

0 0
možnosti

Vejri

1. 8. 2006 18:57
Re: ...

Jo asi tak 1500,-

0 0
možnosti

Hanz.Luis

1. 8. 2006 18:14
Pro paní Kláru Mandausovou

To co píšete v článku je naprostý nesmysl,operátoři v každé firmě jsou pro zákazníky,proto se zřejmě ptají :"Jak Vám mohu pomoci!", hnát zákazníky aby si stěžovali v prodejnách je trochu nesmysl nemyslíte?8-oVěřím,že jste článek psala v dobré víře,ale polovina z těch věcí je naprostý nesmysl;-€

0 0
možnosti

bartleby

1. 8. 2006 18:00
to: Klára Mandausová

Vy ste tady zmatlala dobrej souhrn nesmyslu a radoby rad,ktery jsou uplne k nicemu ! kdyz chcete o necem psat,tak si  k tomu neco zjistete ..

co se tyce ty konkretni poruchy,co tu uvadite, 9dnu je opravdu hodne a nemelo by se to  stavat,ale schovat to za to,ze slo o prepojeni kabelu....ktere se mohlo udelat za 3minuty.. to ste to hodne zjednodusila!

0 0
možnosti

bartleby

1. 8. 2006 17:55
6.

Pokud se vám na zákaznické lince nedostane uspokojivé odpovědi, volejte přímo do sídla společnosti. Zjistěte si, kde má telekomunikační společnost nejbližší obchodní místo. === todle nema cenu komentovat..viz bod 5. a pokud si chcete stezovat,tak budete operatorem prepojeni na oddeleni stiznosti..chodit nekde po nejakych obchodnich mistech je blbost,tam to neresej - to sou prodejny..!!

0 0
možnosti

bartleby

1. 8. 2006 17:53
5.

Chtějte vědět, proč závada vznikla a dokdy bude odstraněna.== kdyz hlasite poruchu,tak se dovolate na "ohlasovnu" poruchu, tam se to zaeviduje a predava k mereni aby se ta zavada zjistila,takze na miste vetsinou nikdo nevi,co s tou linkou je,to se musi teprve zjistit,takze vam to nikdo nerekne.. a termin opravy je stanoven dle druhu poruchy,vytizeni techniku atd.. ale je tam doba,do kdy to musi byt - 72hodin, pokud se nejedna o zavaznejsi poruchu

0 0
možnosti

bartleby

1. 8. 2006 17:49
4.

presmerovat telefon jde pouze z pevne linky,pokud funguje..jak je v poruse,tak to nejde..  á ta hlaska,ze je linka v poruse nebo docasne nedostupna.. - tudle sluzbu si kazdej muze objednat,je to normalne v nabidce..jenze o to se kazdej zajima,az kdyz mu ta linka nejde a chce to vermomoci okamzite opravit a zprovoznit

0 0
možnosti

KikiCZ

1. 8. 2006 19:25
Re: 4.

lze linku presmerovat pri : obsazeni, pri nepodminene a pri neprihlaseni ( coz se tyka jejich problemu) maj si to zridit hned a dal vydelavat svoje miliony, pri loupani brambor na razitka:-D

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Neoprávněnou penzi banka vrátí sama, i bez součinnosti majitele účtu

9. května 2024

Blízké osoby a příbuzné zemřelých s přiznaným důchodem zaráží a překvapuje, jak rychle si dokáže...

KOMENTÁŘ: Spořicí turismus je téměř národní hobby. Co je ale lepší?

14. května 2024

Po relativně dlouhé okurkové sezoně v oblasti spořicích účtů a stálosti jejich úrokových sazeb se...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Životní pojištění: mít, či nemít? Na jaká rizika platit a kolik

10. května 2024

V ideálním případě by měl mít životní pojištění sjednané skoro každý. Důležitější je ovšem pro ty,...

Pokud zázračně nezbohatneme, vlastní zajištění na stáří je nezbytné, říká expertka

15. května 2024

Premium Důchod a příprava na něj je často skloňovaným tématem. Legendární tisícovka na penzijko už dávno...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Stále se točí. Česká fabrika zásobuje elpíčky svět, rekord zažila v covidu

11. května 2024

Premium Stačí půl minuty a gramofonová deska v jakékoli barvě je na světě. Továrna na výrobu gramodesek v...

Za invaliditou bývá nejčastěji nemoc. Výpadek příjmů může dorovnat pojištění

16. května 2024

Obrovský propad v příjmech a současně s tím výrazně vyšší výdaje – to jsou hlavní těžkosti, které s...

Kdy mohou děti dostat od banky virtuální kartu a kdy plastovou

16. května 2024

Banky se předhánějí v nabídkách účtů pro děti. Nabízejí finanční příspěvky a samozřejmě i plastové...

Pokud zázračně nezbohatneme, vlastní zajištění na stáří je nezbytné, říká expertka

15. května 2024

Premium Důchod a příprava na něj je často skloňovaným tématem. Legendární tisícovka na penzijko už dávno...

KOMENTÁŘ: Spořicí turismus je téměř národní hobby. Co je ale lepší?

14. května 2024

Po relativně dlouhé okurkové sezoně v oblasti spořicích účtů a stálosti jejich úrokových sazeb se...