ilustrační snímek

ilustrační snímek | foto: Depositphotos

Máte trable s koupeným zájezdem? Poradíme vám, jak nepřijít o peníze

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Nová zákon „Lex voucher“ stanovil pravidla pro vypořádání cestovních kanceláří s klienty. Na problematické situace, které mohou být s koupeným zájezdem spojeny, jsme se zeptali advokáta Ondřeje Vokála.

Pokud jste si koupili zájezd s datem odjezdu do 31. srpna letošního roku, pak v případě, že jej cestovní kancelář zruší, poskytne vám poukaz na zájezd obdobných kvalit s platností do konce srpna roku příštího. Jestliže ale patříte do některé ze skupin tzv. zranitelných zákazníků, například jste starší 65 let nebo matka samoživitelka, nemusíte poukaz přijmout a cestovka vám vrátí zaplacené peníze. Zní to celkem jednoduše. Pro klienty však může být situace mnohem složitější, než to vypadá na první pohled. 

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se