- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
My? On darky nenosi Jezisek?
Proč tuto možnost nevyužít a nejenom u dárků, když ji zákon umožňuje. Eshopy ale nejsou půjčovny, takže když zboží nesplňuje něčí představy, nebo se odlišuje vzhled od obrázku, nebo vypadá nekvalitně, tak jej samozřejmě zabalit zpět do neponičeného obalu a co nejdříve odeslat zpět prodejci. Za předpokladu, že nespadá do kategorie zboží, na které se 14 denní lhůta o odstoupení od smlouvy nevztahuje. Jediné co mě přijde nefér, že prodejce má povinnost navrátit kupujícímu i částku za poštovné, čímž mu vznikají zbytečné náklady. Tohle riziko na dálku čili ztrátu na poštovném by měl nést kupující, aby to bylo spravedlivé pro obě strany.
Nevidím na vaší tezi nic spravedlivého. Prodávající uvede zavádějící informace u popisu výrobku nebo se prostě jedná o zboží, které je třeba si na sobě zkusit, pak by to mělo být riziko prodávajícího, že ho to něco bude stát. V opačném případě nemá kupující nejmenší důvod si něco z internetu pořizovat. Nicméně si nejsem jistý, odkud máte tuto informaci. Kromě obchodů, které to dělají dobrovolně a používají to jako svou výhodu oproti konkurenci, obvykle náklady na poštovné hradí kupující.
Co ty tisícovky na obrázku? Ty taky nekdo vrací?
Jestli nekdo musi neco po vanocich vracet, tak to je jen znamka toho ze se dostatecne nezajima o lidi okolo sebe. Se mi nikdy nestalo, ze by manzelka nebo deti sli neco vratit nebo vymenit.
Já vracel dvakrát v životě. Jendou rukavice a podruhé svetr. Ato sem si kupoval sobě.
Vážení čtenáři,
v případě, že zboží zakoupíte přes e-Shop máte ze zákona možnost nepoškozené zboží s účtenkou vrátit do 14 dnů prodejci. Pokud však zakoupíte zboží přes kamennou pobočkou tuto možnost mít nemusíte! Já určité věci přes e-Shop nakupuji jen tehdy, že vím jak vypadají. Často volím osobní odběr na prodejně když to jde i zde totiž 14 dní platí. Jsem rád, že jsem na knížce mohl ušetřit 153 korun.