Diskuse k článku

Česká spořitelna rozesílá SMS: Do George se přesuňte do tří týdnů

V Česku probíhá největší přesun v historii novodobého internetového bankovnictví, týká se 1,5 milionu lidí. Servis 24 České spořitelny končí a nahradí ho novinka nazvaná George. Kolik je času na přesun a kdo bude muset jít na pobočku? Na tyto a další otázky odpovídá Filip Zeman, ředitel digitálních produktů a služeb České spořitelny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K74a32r48e74l 27N58o69v13o73t17n63y 1244275704362

Vážená paní J. Jančíková,

doposud jsem se domníval, že úkolem specialisty na komunikaci je odpovídat nejen na příjemné, ale i na nepříjemné dotazy klientů. Proto jsem udiven, že na můj příspěvek z 1.10 jste nereagovala plně a moji reakci z 6.10. jste přehlédla úplně.

Dovolím si jako klient ČSAS a zároveň akcionář Vám připomenout slova jednoho z členů představenstva ČSAS které jsem kdesi zaslechl ( domnívám se, že od W. Schopfa), tedy nepamatuji si přesně slovo od slova:

"Úspěšnost banky závisí na spokojenosti jejích klientů!!"

Předpokládám tudíž, že jste Vy či Vaši nadřízení informovali vedení banky o slovní masáži, kterou jste obdrželi od "spokojených" klientů ve věci zavádění Gerorga.

S pozdravem

K.Novotný

+1/0
11.10.2018 9:46

K88a50r18e63l 11N52o55v12o28t14n69y 1774645834552

Lituji ....Georga....

0/0
11.10.2018 9:47

P60e76t94r 63U80t53ě11k84a92l 9860258898

A ještě něco - proč se zatím přechod netýká PO? Že by se ČS skutečně bála, že tito skuteční a každodenní uživatelé IB by jim přišli rozbít pobočky? Protože jaký je kruci rozdíl v tom, jestli podnikatel co používá IB je FO nebo PO? Podle mne žádný, dělají naprosto stejné úkony.

Takže - spořitelna VÍ!!!, že George je zmetek. Jen (nevím proč) je hysterická, že to nejde a tak to pustí na příležitostné uživatele (kteří de facto neví, jak má IB fungovat).

Podle mne je to hnusný podraz a je to zbabělá politika.

+1/0
4.10.2018 9:27

T79o91m24á88š 51J25a24n85e67č10k16a 4851615286290

Já od nich odešel už dávnoo a nelituji. Zde zkušenosti odjinud https://pavelvavra1.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A181001_681315_blogidnes

0/0
3.10.2018 19:53

J30a69r56o79s14l29a27v 56K86a29d63l89e82c 5871649252761

Fascinuje mne, že u ČS musím zaplatit i autorizační SMS...;-D;-D;-D

+1/0
2.10.2018 21:36
Foto

Č84e61s75k19á 14S25p28o61ř50i97t87e59l69n18a 5119623338795

Dobrý den,

za sms zprávy pro autorizaci transakcí neúčtujeme žádné poplatky. Toto se samozřejmě vztahuje jak na transakce, které provádíte v internetovém bankovnictví, tak i na platby kartou na internetu.

S pozdravem Jiřina Jančíková, ČS.

0/−2
3.10.2018 7:48

J25a45r16o20s70l61a45v 36K68a86d34l40e96c 5121849392111

Ve vyúčtování byla vloni (2017) přímo kolonka "Poplatky za autentizační SMS". Když jsem přešel na vedení účtu zdarma (Zdravé finance), tak jste mi začali účtovat "informační SMS"... ty jsem vypnul... po několika pokusech, kdy mi chodili i informační SMS mojí manželky a jí zase moje...

+1/0
3.10.2018 12:22
Foto

Č10e51s20k25á 53S38p28o63ř31i39t95e26l21n62a 5379593178495

Dobrý den,

v tomto případě se tedy jedná o volitelnou službu, která je spojena s přihlašováním do služby SERVIS 24.

S potěšením vás informuji, že autentizační sms pro přihlašování do nového bankovnictví George jsou zdarma.

S pozdravem Jiřina Jančíková, ČS.

0/−1
3.10.2018 12:29

J78a69r73o90s23l73a76v 56K40a37d19l10e85c 5741409172101

Takže platíme...;-D

+1/0
5.10.2018 8:44

J20a22r64o70s17l87a56v 48K32a48d20l57e33c 5961809892621

Hm, chceme pro vás to nejlepší... A to je právě ve svobodné společnosti špatně. Takto se chová diktátor, hrající si na rodiče s nejlepšími úmysly. Bohužel se toto děje ve všech oborech společnosti. Lidé jsou povětšinou svéprávní a sami si chtějí rozhodovat o svých věcech...

+4/0
2.10.2018 14:55

M15a68r36t18i38n 45R47ů96ž97i89č53k30a 9534311858139

některé ty chyby (lidé jich tu popisují dost a ČS má celkem dobrou zpětnou vazbu a moc lichotivá není) bych pochopil u prvních testovacích přechodů (dětské nemoce ... on neexistuje sw bez chyb), ale ne když ČS nařídí přechod ze S24

+1/0
2.10.2018 14:00

K62l26i46m51e78n71t 81P27i51j90á35č66e97k 7167395382208

Potíže se systémem George - při přihlášení na PC kódem z SMS napsal systém 3 krát tuto hlášku : „Váš požadavek se nepodařilo dokončit. Prosím opakujte akci později.“

při dalším kroku prvního přechodu jsem musel okénko pro heslo z SMS vyplňovat také asi 3-4 krát

prostředí úvodní obrazovky nejde upravit a nepotřebná okna zrušit nebo schovat, nepotřebuji tam vidět rámeček „blížící se platba“, která je navíc jako trvalý příkaz a tak na ni nemusím myslet. Je to jako by mi auto vždy hlásilo, že zrychluje, zatáčí a nebo brzdí.

nejdou schovat okna o dalších produktech, které mám sjednány a které nepotřebuji trvale vidět na hlavním menu např. to že mám kartu to a to číslo a třeba podílový fond

předdefinované šablony plateb ze Servisu24, který fungoval dlouhé roky dobře, přehledně a spolehlivě a netřeba jej proto „vyhoršovat“, jsou smíchány s nějakými „kontakty“ (čísly účtů) bez řazení a posloupnosti. Pokud chci nechat jen šablony, vždycky musím navíc kliknout do filtru a šablony se zase neseřadí ani podle názvu, (abecedně) či jinak. V Servisu24 byly šablony pěkně, přehledně seřazeny na jedné stránce a orientace v nich byla naprosto jednoduchá, nyní je to mnohem horší.

šablony plateb nejsou úplné, chybějí v nich variabilní symboly, u některých jsou přepsané mé názvy (např. Kooperativa), šablona dobití mobilu je smazána celá

systém navíc vyžaduje pojmenování příjemce, někdy příjemce nemusím ani znát..., jakoby nestačil název šablony

při platbě ze šablony také zmizela nabídka a funkce „Oznámení o zadání domácí platby“, kdy systém vygeneroval dokument PDF, a zaslal jej na e-mail zvolený uživatelem

tento dokument si lze do PDF vytisknout, ale není to dotažené, dokument je podivně naležato a je na dvě strany, na druhé straně je jen logo ČS

při dnešní první platbě systém celý zamrzl a nereagoval na žádné podněty, nešlo se ani řádně odhlásit, musel jsem použít správce úloh a tzv. úlohu zrušit

+4/0
2.10.2018 10:02

M32a69r70t79i91n 81R75ů26ž72i19č96k13a 9284781268349

tak to asi bylo podbné jako u rodičů ... když jsem to pak zkusil já, tak to nenačítalo vůbec nic a asi o týden později to prošlo rodičům, když u nich byl brácha

a to jedeme jen na PC, do mobilu jsem to rodičům raději zakázal dát

+1/0
2.10.2018 13:46

M53a70r79t43i47n 83S42l86í19v65a 5478202807972

Nevite, jak v tom humusu zadat v historii

datum?

0/0
1.10.2018 20:16

R90o59b24b20e30r61t 24B33e69r44g70e35r 2155624839

Je možné na základě vynucené změny z banky odejít, když tam má člověk třeba hypotéku nebo úvěr? Přijde mi to naprosto nefér vůči klientům, kteří nemají možnost volby.

+4/0
1.10.2018 19:13

R23a33d22e18k 42H54o44l59e94c72e48k 3366830708351

To je jako chtít odejít z banky proto, že vám změnili bankéře.

Hypotéku jste snad uzavíral za nějakých podmínek a ty se nezměnily. A internetové bankovnictví vás snad nikdo využívat nenutí. Klidně si můžete běžný účet zřídit jinde a ten ve Spořce jen nechat na ty splátky.

0/0
1.10.2018 19:31

R44o64b44b74e27r46t 87B17e57r64g19e30r 2105444729

To právě není. Pokud se změní podmínky třeba u mobilních operátorů, máte právo odejít bez jakékoli sankce jinam. Toto je něco podobného. Já mám smlouvu na Servis 24 internetové bankovnictví, které mi zruší resp mě nutí jít na pobočku, kam jít nechci...

+1/0
1.10.2018 19:37

R21a77d79e13k 94H41o35l12e48c53e56k 3106290478801

Ne. Vy máte smlouvu na hypotéku. A součástí té smlouvy je, že musíte mít běžný účet u ČS. O tom, že by to musel být účet se Servis24 tam není ani zmínka.

0/0
1.10.2018 19:44
Foto

Č35e40s61k44á 10S15p89o39ř44i46t35e26l63n52a 5329333438245

Dobrý den,

možnost změny aplikací pro obsluhu účtu přes internet a telefon je zakotvena přímo v našich Všeobecných obchodních podmínkách.

"Naše služby elektronického bankovnictví neustále zlepšujeme a zdokonalujeme, proto můžeme do elektronického bankovnictví zařazovat nové aplikace a naopak stávající aplikace můžeme z elektronického bankovnictví vyřadit. Aktuální seznam našich internetových a mobilních aplikací je na www.csas.cz/naseaplikace.“

Kompletní znění Všeobecných obchodních podmínek naleznete zde: https://www.csas.cz/static_internet/cs/Komunikace/Interni_komunikace/Informacni_kniha/Prilohy/vop_soukroma.pdf

S pozdravem Jiřina Jančíková, ČS.

0/−6
1.10.2018 20:30

R31o60b69b55e79r74t 92B18e62r95g30e70r 2465674699

Děkuji za informaci. Jakmile mi doběhne nutná lhůta měním banku, protože tento přístup je v rozporu s mým přesvědčením.

+8/0
1.10.2018 20:47

V76á39c78l67a65v 44Z67e31l48i45n65k69a 2252700593252

Zlepšujeme?? Tenhle zmatlaný paskvil, že je zlepšení? Jednou z věcí, která mi historicky vyhovovala u ČS kromě husté sítě bankomatů také, bylo také velmi solidně zpracované rozhraní internetového bankovnictví, které využívám od prvopočátku. Bankomaty už dnes nejsou problém a solidní internetbanking se zřejmě stává minulostí.

+12/0
1.10.2018 22:30

M30a22r85t96i85n 20R79ů59ž86i50č90k51a 9924191738109

jo kdyby to bylo zlepšení :)

škoda, že neslyšíte jak rodiče nadávají, že nemohou najít věci, které běžně používali

+5/0
2.10.2018 8:49

M66i55r86e23k 53D64r77t78i63k38o31l 9195243157777

;-€ U této společnosti ČS [>-]již nikdy ! ;-€;-€;-€

Dvakrát se mi stalo, že ne mojí vinou mi podnik na jejich účet poslal později výplatu a už mi volal jejich vymahač, kdy hodlám splátku zaplatit ! To byla poslední kapka a jiná banka mi umožnila přechod jinam. Kamarád si vybíral z jejich bankomatu peníze a napočítali mu tam úplně jinou částku, než vybral ! Musel podat reklamaci u jeho banky a ČS samozřejmě vše zamlčela, ;-Onic nevrátila ! Ani fin.Arbitr nepomohl !!Výmluva - nefunkční kamera bankomatu Nedávno se cachali, že všechny bankomaty mají kamery, ale není to pravda, tak i přes to se to nedalo ověřit, protože zrovna v tom bankomatu kamera zkrátka nefunguje dodnes. Navíc i bere karty a bankomat nedoplňují ! A ve stejném článku, jak tiskový mluvčí České spořitelny Filip Hrubý Lže v přímém přenosu, že všechny bankomaty jsou vybaveny ČS kamerami !!!

Zároveň dodává, že všechny bankomaty České spořitelny jsou vybaveny kamerami a ve spolupráci s Policií ČR jsou schopni odhalit i nepoctivé nálezce, kteří nalezené peníze neodevzdali. Pokud tedy chcete své zapomenuté peníze získat zpátky, rozhodně se neváhejte obrátit na svou banku.

https://www.denik.cz/ekonomika/zena-nasla-v-bankomatu-penize-a-vratila-je-banka-majitele-hledat-nechce-20180910.html

0/0
2.10.2018 9:20

M47i13r79e10k 57D59r70t83i65k59o28l 9805243527257

Využije u jiné banky Konsolidaci všech půjček, které sloučí jednu a nemusíte platit toliko poplatků navíc, jako u nich ..ČS A když budete vzorný zákazník, sami vám nabídnou další výhodnou půjčku, pokud budete potřebovat a vyjdou vám vstříc, jako u mneV

0/0
2.10.2018 11:28

M37i38r71e65k 12D69r83t45i71k64o44l 9165423567877

Velké banky chtějí klientům od konkurence zdražit výběry z bankomatů Velké trojce – České spořitelně, Komerční bance a ČSOB – se nelíbí právě to, že konkurenci nahrává výše poplatků stanovená karetními asociacemi MasterCard a VISA.

Zdroj: https://www.lidovky.cz/byznys/firmy-a-trhy/velke-banky-chteji-klientum-od-konkurence-zdrazit-vybery-z-bankomatu.A160929_122157_firmy-trhy_vwl

0/0
2.10.2018 11:38

M69o45n80i72k53a 48K23o18n25e49c95n71a 7303621351834

Jeste 2 roky vydrzet nez dobehne fixace hypoteky a potom utek na plny plyn. Omalovanky at si nechaji pro deti do skolky.

+4/0
1.10.2018 18:52

R62o36b48e11r92t 47V57i13l17i63m66o18v44s23k53ý 1379365764898

Místo do Jiříka jsem se posunul do jiné banky. A nelituji.;-DR^

+5/0
1.10.2018 17:47

K82a98r51e98l 75N24o29v56o25t15n97y 1624825464802

Už jsem to tady do obdobné diskuse pod obrázkem vysmátého direktora psal (asi na jaře). V Jirkovi mi chybí dost věcí (např. grafy vývoje cen podílových fondů), které mi následně pracovnice ČSS slibovala s tím, že ne vše jde najednou. No a zase další ne zrovna podstatné se tam objevují. To Spořka na dálku soutěží s ČSOB, kdo vymyslí větší ptákovinu? Když platím kartou tak se tam hned objevují loga marketů, sakra komu je co do toho kde nakupuji? Tak si vybírám raději hotovost a maj po ptákách. Navíc všechny banky chtějí "sjednotit přístup do IB" aby holt věděly, zda jim neprchá klient ke konkurenci - takže houby, s ČSS končím.!!Sice nerad asi po 40 letech, ale kdo chce kam.....;-€

+4/0
1.10.2018 17:15

J80a79r93o55m94í31r 86K77r65á89l 4810149724119

A umí ten "Jirka" uživatelské výpisy pohybů v nějakém rozumném formátu ?

0/0
1.10.2018 17:17
Foto

Č95e68s45k53á 72S51p83o21ř36i72t86e72l90n42a 5969193108835

Dobrý den,

loga obchodníků u plateb zobrazujeme spíše pro vaše pohodlí. To, kde nakupujete, lze z vašeho účtu zjistit i bez tohoto grafického zlepšováku.

Vědomí, že toho o vás vaše banka spoustu ví, může být pro mnoho lidí alarmující. Dovolte mi však, abych zmínila, že pokud si otevřete účet u jiné banky, bude mít vaše data zase ona.

Pokud chcete zůstat v anonymitě, výběry hotovosti částečně pomohou, otázkou ale zůstává, jestli je to pohodlné a zda tím vyřešíte to, o čem jste psal.

To, že vaše banka ví, kde nakupujete, jak se ve světě financí pohybujete, jaké služby využíváte, může být pro vás i dobrá věc.

Díky tomu vám můžeme poskytovat takové služby, o kterých si z vašeho chování myslíme, že by se vám mohly hodit.

To nejcennější, s čím může banka disponovat, jsou informace. A je velmi bláhové si myslet, že informace sbírá pouze Česká spořitelna.

S pozdravem Jiřina Jančíková, ČS.

0/−8
1.10.2018 20:41

R71u63d41o73l43f 79P81e67k94á30r85e19k 9922191569543

By mne zajímalo, jak se Vám tady ta "chvála" a "nefalšované nadšení" čte? Rozhodně to není taková idyla, jak se pan ředitel snaží evokovat...

Osobně se spíš děsím nečeho nového (360°?), co by mělo nahradit Business24. Zatím jsem se na to v IB neodvážil kliknout. Doufám, že korporát si bude počínat poněkud uvážlivěji, než retail, kterej to do lidí pere pod tlakem...

+4/0
1.10.2018 23:47

V29l46a62d19i19m93í95r 69K52r30y68c32h40t54á79l55e88k 4972429197682

Jiřinko, tyhle příspěvky vymýšlíte sama nebo se k nim schází kolégium nějakého CEN?

+8/0
2.10.2018 6:38

J31a34r64o70m15í55r 63K34r27á78l 4760269454229

"Díky tomu vám můžeme poskytovat takové služby, o kterých si z vašeho chování myslíme, že by se vám mohly hodit".

Tak to je právě ten omyl, že si to často myslíte jen vy. Pokud ta "vylepšení" nepůjdou v případě potřeby vypnout, je to paskvil. Právě proto, že se mne ČS kdysi dost arogantním způsobem snažila přesvědčit, že ona nejlépe ví, co já potřebuji, jsem odešel z celou rodinou ke jiné - slušnější - bance. A ještě jsem ušetřil několik stovek na poplatcích.

+7/0
2.10.2018 6:59

M60a55r90t73i76n 67R71ů30ž22i20č59k36a 9504491398299

co je dobrého na tom, že má banka informace kde nakupuji a co? levnější chleba mít nebudu ... banku má zajímat kolik je na účtu a jak s těmi penězi naložit, aby byl klient spokojený a zůstal u ní

banka má spravovat peníze, přehledně a jednoduše s co nejmenšími poplatky pro klienty

když informace co nakupuju sbírá obchoďák, aby věděl o co je zájem a zareagoval na poptávku, tak ok, ale banka neprodává drogerii nebo jídlo

nebo snad banka sníží poplatky, když nakupuji více na jednom místě?

instituce mají sbírat co nejméně dat ... jen ta potřebná pro chod ... nebo snad tato data předáváte dál?

+3/0
2.10.2018 9:07

P94e75t46r 85U96t21ě96k47a14l 9470428448

To je přesně ono. Ty údaje jsou velmi dobrým zbožím - a prodávají se, to dobře víme.

+1/0
2.10.2018 12:40

J35a51r90o16s94l41a29v 10K96a33d64l50e96c 5111229532211

A to je právě ve svobodné společnosti špatně. Takto se chová diktátor, hrající si na rodiče s nejlepšími úmysly. Bohužel se toto děje ve všech oborech společnosti. Lidé jsou povětšinou svéprávní a sami si chtějí rozhodovat o svých věcech.

0/0
2.10.2018 14:54

K77a15r23e94l 96N82o11v78o58t25n48y 1584535694392

Děkuji za odpověď, bohužel jste se upnula pouze na vysvětlení proč se zobrazují v Jiřím loga obchodů, ale nevysvětlila jste proč se nezobrazují např. grafy vývoje hodnot podílových listů. To že banka ví jak se já ve světě financí pohybuji je pro mě důležité jak mrtvému zimník, důležité je abych to spíše věděl já! I Equa banka, kde jsem si též založil konto ( ono platit za příchod EUR na konto poplatky požadované ČS či 9 Kč u nich je rozdíl, že?) má jednodušší IB než ČS, ano sice ne tak barevné;-) ale srozumitelné. A pokud píši o IB ČSOB, tak jejich správa portfolia je daleko lepší (intuitivnější) než u ČS, vaše IB není schopno začlenit např. akcie zakoupené prostřednictvím ČS do mého IB. Jak by to tedy fungovalo pokud bych si v Georgovi sjednotil i účty z jiných bank? To bych byl asi v Jiříkově vidění :-POstatně zkuste si pro srovnání založit IB u jiných bank!!

0/0
6.10.2018 18:08
Foto

L35e36n94k70a 29C52h41y19l30í39k31o70v20á 3952888956

Sorry, ale tohle je podle mě vydírání klientů.

+5/0
1.10.2018 17:09

K98a53r35e35l 41N28o49v37o67t89n36y 1454265804502

Spíš nepochopení co je pro klienta opravdu důležité!

+7/0
1.10.2018 17:17

M53i63r35e25k 69D15r51t34i67k46o95l 9925653747217

České banky chtějí šetřit. Plánují uzavřít desítky poboček a propustit stovky zaměstnanců, včetně manažerů

Zdroj: https://www.lidovky.cz/byznys/firmy-a-trhy/ceske-banky-chteji-setrit-planuji-uzavrit-desitky-pobocek-a-propustit-stovky-zamestnancu.A180925_160513_firmy-trhy_ele

0/0
2.10.2018 11:36

F89i81l69i28p 48T14ř27e43b96a 6163860678126

George, George, George from the jungle....

+2/0
1.10.2018 16:47

A25d95a91m 48J87a77k17e84š 2806285896570

Nebudu se pídit po detailech, předpokládám ale, že zatímco byl Servis24 lokálním produktem ČS (a tuzemští vývojáři jsou pořád levnější), Erste vyházela bambilion za George. Asi lze jen odhadovat, že projekt George přešvihnul původní rozpočet X násobně a teď dcery dostaly rozkazem implementovat tohle nedomrlo co nejrychleji jen proto, aby matka mohla inkasovat od dcer za pronájem licencí (a trochu se zahojit). Dle agresivity, s jakou vynucují rychlý přechod jen tipuji, že poplatky za užívání George dcerami se odvíjí od počtu uživatelů-zákazníků IB.

+6/0
1.10.2018 16:39
Foto

Č28e66s88k45á 35S82p61o55ř10i54t74e96l41n46a 5359293378185

Dobrý den,

ráda bych vás ujistila, že Erste nepřinutila žádnou ze svých dcer přistoupit na nové bankovnictví George.

Každá banka ze skupiny Erste, která se rozhodla George zavést, tak učinila dobrovolně.

Konkrétně pro Českou spořitelnu je změna on-line prostředí velmi důležitá a pro zavedení George jsme měli hned několik důvodů. SERVIS 24 nesplňuje podmínky pro otevření bankovnictví třetím stranám na základě evropské směrnice PSD2. Kvůli otevřenému bankovnictví vznikají nové bezpečnostní metody, se kterými SERVIS 24 neumí pracovat. Staré bankovnictví je prostředí, které vyhovovalo požadavkům minulých 20 let, ale není už připraveno čelit výzvám budoucnosti.

S pozdravem Jiřina Jančíková, ČS.

0/0
2.10.2018 12:52

M82a47r48t94i51n 49R13ů53ž77i96č14k14a 9114501378909

a to nové štve lidi ... to byl S24 tak špatně navržen, že by nešel upravit?

0/0
2.10.2018 13:50

V85á59c53l61a80v 13J15a55n38o70c30h 1946175511517

Dle Vašeho zdůvodnění by nový produkt musel být lepší než ten starý. Vy jste ale vypustili polovičatý paskvil. Chtěl bych mít Vaši sílu sebezapření, dokolečka muset vychvalovat tenhle zprasek a přitom Vědět, že jste to jako firma totálně po.

0/0
2.10.2018 14:02

A86l57i72c45e 52M18r33k25l48a41s80o15v64á 8513944521348

Marketing George jsem moc nepochopila.

1. Název nemá s bankou nic společného.

2. Proč nebyl jednoduše nabídnut jako aktualizace stávající aplikace androidu (jako to třeba udělala ČSOB)?

+4/0
1.10.2018 16:16

P68e50t59r75a 75M75a36l78a41k91o65v80a 1298180460354

No tak česká spořitelna přijde o pár desítek tisíc klientů, no. Stejně je retailové bankovnictví málo výdělečné, možná je to záměr....

+1/−1
1.10.2018 14:40

J54i27ř55í 38M15a84r81e61č44e15k 3299101962

Hmmmm, vizionářka. ;-D;-D

0/0
1.10.2018 18:22

M50i14r43e27k 95D36r65t90i75k21o81l 9455653217257

Česká spořitelna ždímá !

Přinesou jí vyšší poplatky vyšší tržby ?

Zatímco většina bank se snaží nalákat klienty nízkými či nulovými poplatky, největší česká banka přitlačila na pilu. Co ji k tomu vedlo? Nechají si její zákazníci zdražování líbit, nebo utečou ke konkurenci? A jaké další bitvy nás čekají ve válce o bankovního klienta?

Zdroj: https://www.penize.cz/bankovni-poplatky/289709-ceska-sporitelna-zdima!-prinesou-ji-vyssi-poplatky-vyssi-trzby

0/0
2.10.2018 11:34
Foto

Č66e44s29k33á 43S78p19o34ř49i24t28e83l68n96a 5409693558365

Dobrý den,

článek, na který poukazujete, je z roku 2014.

V současné době se Česká spořitelna ubírá cestou snižování nebo úplného zrušení poplatků.

S pozdravem Jiřina Jančíková, ČS.

0/−1
3.10.2018 13:04

Finance.iDNES.cz radí

Víte, že můžete mít účet bez poplatků s dvěmi embosovanými kartami zdarma?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz