- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zeptate se jich na banku a oni si vybavi zenskou s velkym poprsim. ;-)
> Měla by být nejlépe na celý život a stát se manželkou - proč ne, když se osvědčila.
tohle je sila :)
Banky jsou lidem u zadku, pupkem světa všeho zájmu je dělaji jen jejich debílci z marketingů a vůbec veškerá tam pracující poslušná loajální zfanatizovaná zaměstnanecká hovádka. Lidi maji úplně jiné starosti, než denně přemýšlet o kravských nabídkách bank, jejichž cílem není stejně nic jiného, než lidi oškubat a vydělat co nejvíc prachů.
Bohužel marketing řádí ve všech firmách. Působí v tomto oboru obrovské množství lidí. Vše zbytečně komplikují. Na zákazníka s vyšším IQ to pochopitelně vliv nemá. Pouze se plýtvá papírem, komplikují se systémy, zvyšují se náklady firmy. Dobrý výrobek většinou žádnou reklamu nepotřebuje. Rozumný zákazník si přečte výsledky testů, zeptá se lidí, kteří již mají nějaké praktické zkušenosti a pak se rozhodnou. Pokud by se omezilo marketingové řádění, možná by ubylo všelijakých tabulí u silnic zhoršujícím bezpečnost dopravy,plakátů,bulletinů apod.. Heslo marketingu, vše musí být tak složité, aby se v tom zákazník nevyznal.
stěží zvládnul první lásku a už chce profi milenku. to už není zdravý seběvědomí, to je blbost
Náhodou docela zajímavé. Aspoň nejaká banka se ptá lidí, co od ní čekají a dokonce pak některé nápady vyzkouší v praxi. To je furt samá kritika
Mě banka spíš připomíná ožralou opici, která řídí dvouplošník za bouřky.