- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takovéto bláboly mohou a prezentují produkty "humanitního" vzdělání, kteří v životě nevyprodukují ani haléř přidané hodnoty. Technika by to nenapadlo, protože má spoustu práce a nápadů, jak tu přidanou hodnotu vytvořit, aby výše zmínění měli z čeho žít. Bohužel se miska vah naklání k těm neproduktivním darmožroutům. Kdo je bude živit, až tu budou jen (ne)ziskovky, sociologové, politici, lobbysté, právníci, humanitární "záchranáři", politologové, výzkumníci trhu, "ochránci práv žab" a další "profese" přisáté na státním rozpočtu a nekonečných dotacích, jejichž zdroj vytvořili ti xenofobové, nechápající, genderovně nevzdělaní, nechápající LGBT+++, nevzdělaní dělníci, projektanti, inženýři, vědci, kteří vymyslí, jak ty "inteligenty" vyléčit z rakoviny. Technici a IT, kteří jim umožní globální komunikaci aby se mohli stát bohy a žrát z cizího? Jestli má rozumný člověk na tomto světě ještě zdravý žaludek, gratuluji. Jen se obávám, že skončí jako my ostatní...
Společnost je prohnilá. V reklamě je na jednu rovinu dán kosmonaut, vrcholový sportovec a matka. Přijde mi to jako důstojný holt ženám za to, že dávají život a vychovávají další generaci. Stejně se pořád najde dost hlupáků, pro které je více manažer než rodič.
Takže výrobce přiznává, že elektroauto neznamená výhodu, ale přizpůsobování se. Děkuji Volkswagenu za informaci, kupuju benzínovou Mazdu
Když se naučíme přizpůsobovat, můžeme dosáhnout čehokoliv:
Dokážeme připravit pár odpudivě vyhlížejících sendvičů, naučíme se obsluhovat pračku a můžeme si dokonce přečíst pár řádku v knížce, když vedle v kočáru spí kojenec.
To muselo dát hodně práce vymyslet tak idiotský reklamní slogan a scénář...
Kdyby ty ženy na počátku spotu byly mentálně retardované, nevidomé nebo paraplegičky, pak by to smysl dávalo...
No jo, ale ono je taky těžké točit reklamu pro Brity a zároveň tam nechat ženské dělat něco, co by nepobuřovalo zase některé jiné skupiny obyvatel.
Jen jejich blbost, že v tom parku k tomu kočárku neposadili párek gayů.
V case 0:11 vidim vlevo vousatou kosmonutku. Ten kdo tvrdi, ze zeny nemohou mit vousy je sexista se stereotypnim myslenim
Nějak mi přijde divné, aby pár zakomplexovaných jedinců řešilo, jestli je pro mne reklama vhodná. Já jsem žena, matka (a babička) a stereotyp nestereotyp, jsem ráda, že jsem žena a matka a babička. A protože nemám komplex, tam jsem opravdu z reklamy viděla, že elektroVW je tak tiché, že ani nevím, že projelo kolem
Další důkaz degenerace lidské rasy. Nedávno tu bylo jak v Berlíně se matka soudně domáhala, aby její dcera byla přijata do chlapeckého sboru a dnes další kravina.
Od kdy se někdo stará, co je obsahem reklamy a kdo to hodnotí?
Za poslední dobu jsem skoro vysokoškolsky vzdělaný na nejrůznější bakterie v ženských pohlavních orgánech a také v dámských vložkách. To je méně škodlivé pro vývoj dítěte než maminka s kočárkem? Fakt degeni. Tahle společnost si nezasluhuje dlouhého trvání...