- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já bych nechal ty vzpurné dodavatele i s jejich zaměstnanci zavřít, za podvracení kapitalismu!!!
VW valcuje;))) jedna sympaticka firma;)))
Hlavně aby jim na tu neplánovanou dovolenou vyšlo počasí
Počasí bude v Německu tento týden jako na jihu Evropy
Ještě přispěji svoji troškou do mlýna. Zkušnosti z oblasti mám. Věc se má tak že celá řada dodavatelů je oslovena i s "nepříjemnými" projekty s tím, že pokud budou těžko výdělečný a komplikovaný díl vyrábět, automobilka jim to kompenzuje další zakázkou na které se dodavatel zahojí... Zde patrně nedošlo k naplnění slibu a to co mělo firmu zahojit neklaplo... O prasáckém chování VW jsem tu už psal, je to verbež feudalních manýrů (vím z vlastní mnohaleté zkušenosti)
Ano, je smutné, že v dnešním světě se velmi často na gentleman agreement již nelze spolehnout. Asi nikdo netuší přesné pozadí tohohle konkrétního případu, ale že dnes často vládnou "hyeny pro které je koruna dnes více než stovka zítra" je bohužel pravda. Důvěra je velmi cenný artikl, jenže nese až ve střednědobém/dlouhodobém horizontu a tak často vyhraje šmudla, který partnera dnes odrbe a zítra bude hledat dalšího na odrbání, protože stávající již umřel/není ochoten dále spolupracovat.
A dodavatele z toho maji dlouhodobou smlouvu Je videt, ze i takovyho arogantniho dinosaura jako je VW je mozne dostat do kolen
Vyhrát bitvu neznamená vyhrát válku. Často jsem jednal s dodavateli a cenil jsem ty, kteří v případě problémů vyšli vstříc ... našli se i tací, kteří problému využili a ten obchod "natáhli" - no většinou to byl jejich poslední obchod, který jsem s nimi uzavřel. Naopak pokud mi někdo v tu chvíli vyšel vstříc (cenou, rychlostí dodání, přidanou službou, ...) příště jsem většinou já akceptoval nějakou výhodu pro něj.
Tak to vypadá, že dodavatel dosáhl svého. Výměnou za mlčení.
Nechápu jak tu někdo nadává na dodavatele a vůbec nemá páru jak se uzavírají smlouvy a jak se VW či jiné automobilky vůči dodavatelům chovají. A vůbec nic neví o čem je tento spor.
Není nic snazšího než nevýhodnou smlouvu neuzavřít, případně později vypovědět...
Stejně je otázka, proč si podobné základní komponenty nevyrábí automobilka sama.
Pochopím, že malovýrobce nebude vyrábět 80000 potahů autosedaček jen pro sebe, ale VW ....
Odpovědí by bylo "odbory" - VW určitě platí více než externí výrobce součástek...
Prevent vyrábí pro řadu automobilek, takže výroba u nich bude levnější než ve vlastní továrně...
jsem zvědavý, jestli se dozvíme "proč"