- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Špatné pracovníci podmínky? Vždyť jsou to živnostníci a příležitostní brigádníci, kteří si jezdí přivydělat ... navíc ve svém voze.
Podle mě je cílem uberu používat self driving cars, tohle je jen překlenovací období, proto investorům vůbec nevadí, že je teď v mínusu..
Ta hlaska ze vydelavaji o trochu vice nez je mininalni mzda je taky dobra. To svedci o tom, ze neco v poradku neni.
Hodinová stávka je malo. Musí stávkovat alespoň týden.
Uber je odsouzen ke krachu, leda by do něj hejlové dál lili dotace.
Každý se může podívat na ekonomická čísla - jsou na webu - aby uber vydělával, musel by zdvojnásobit ceny, a to by ho posunulo nad veškerou konkurenci a přišel by o zákazníky, protože umí jen nabízet nízkou cenu.
Bud jsem nepochopil ten koncept ja, nebo taxikari. Mel jsem za to, ze uber je pomoci aplikace zprostredkovatel. Klientovi vyhledava taxikare a taxikari zase zakaznika, a nikoli, ze nekoho zamestnava. Jak to tedy je ve skutecnosti?
Puvodni myslenka byla ze ti takhle budou lide vydelavat treba ve volnem case a nebo jako spolujizdu. Ale vzhledem k tomu ze tahle casto jezdi 12 hodin denne, tak jsou to prakticky jeho zamestanci, mel by jim platit mzda, platit odvody, dane, nemoceskou, atd.
Jestli je to tak, že si Uber bere 25 procent z ceny každé jízdy každého taxikáře (a že jich po světě pro Uber jezdí) a stejně je zásadně v mínusu, tak je s tou společností něco zásadně v nepořádku.
Přesně tak. Z pohledu řidiče zdaleka nejdražší dispečink, přesto na rozdíl od ostatních nevydělává.
A proč tedy to samé neudělá kdokoliv jiný? Schválně...
Uber je původně jen sdílená ekonomika, ne? Bylo to zamýšleno pro ty, kteří mají doma auto a nevyužívají jej 24h denně, aby si občasnou jízdou přivydělali. Tak jací zaměstnanci, jaké stávky, jaké odbory?
Zároveň, tenhle systém “uděláme službu, která je tak levná, ze ji budou všichni chtít” je taky spatnej.
Běžte už do háje s nějakou sdílenou ekonomikou. Od začátku je to normální dispečink taxislužby a je úplně jedno, odkud rekrutovali řidiče.