- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V září se Tesla MODEL 3 stal nejprodávanější automobil v Evropě s cca 25.000 ks
Dávám jim rok, maximálně dva
P/E Tesly 471, to je už dost síla, ale pořád šplhá, hádám že Burry ty svoje put opce neuplatní :)
Pred rokem to bylo 1200. Myslim, ze je to zrovna v pripade Tesly irelevantni. Podstatne je, jakym tempem dokazou rust a jejich dalsi projekty.
Měli by v Tesle investovat i do jádra.
som si istý, že keby Musk šípil zdarný koniec riadenej jadrovej syntézy, už by investoval a zasadzoval sa o dotiahnutie do praxe. On však dal niekde najavo , že to má perspektívu hlavne v malých reaktoroch a pre kozmické lety.
On Hertz nezkrachoval? Vždyť měl namále.
Ne přežil ochranu před věřiteli, změnila se struktura majitelů, volné akcie byly staženy z hlavního trhu (měly by se vrátit) a nějak jede dál ... ovšem měnit úplně obchodní politiku při nakumulovaných dluzích ... no čas ukáže
vůbec mu ty jeho miliardy nezávidím, mně stačí jenom tolik peněz, abych na ně nemusel myslet
peníze ještě nikomu štěstí nepřinesly
On to ale nedělá proto, že si myslí, že mu peníze přinesou štěstí. Teda aspoň předpokládám, že to není hlupák. :-D
Elektřina dojde dříve než ropa...
Beru tohle spíš jako povzdech než jako reálný názor... Po cimrmanovsku, elektromobilita se nám může nelíbit, můžeme s ní nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co proti tomu můžeme dělat. Více méně celý svět už to pochopil, tak bych se spíš snažil nezůstat v tomhle směru technologicky a jinak na chvostu.
Jako každá krize, bude i tahle energetická výborná pro to, že se výrazně zainvestuje do posílení energetiky - výroby i distribuce, protože jako vždycky se řeší všechno až když se něco stane... asi to taky budete znát ze svého okolí.
Tak Hertz už se vzpamatoval z bankrotního stavu? No v covidu mu pomohlo, že prodloužil průměrné stáří vozového parku - tam to byla zajímavá rezervy. Je otázka co s tím, ale v budoucnu udělá toto, protože ekonomika je do značné míry založena i na prodeji ojetých vozů (diskontní nákup ve velkém, prodej v době kdy se cena dostane někam k úrovni nákupu, zvláště u "vozů vyšších tříd" (?). To co ale platilo pro benzinové a naftové auta nemusí vůbec platit pro auta na baterky, bez ohledu na to jestli mají na kapotě T či něco jiného.
Spíš si je budou od Tesly pronajímat. Uvidíte.
Hodnota Tesly bilion ale dluhy má dva biliony.
To se vyplatí.
A vzhledem k tomu, že vyrábějí stále v nějaké garáži,
tak těch stotisíc vozů budou vyrábět dvacet let.
Jak jste na tenhle nesmysl s dluhem přišel?
Tesla je nejméně zadlužená velká automobilka na světě a její dluh není 2 bilióny, ale 2 miliardy dolarů
Tesla čipy a hořčík má. Jenom Evropa je v řiti.