- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Minimalni plat bez bonusu (uklizecka) AU$ 55 000 za rok. Prumerny plat na lince AU$ 80 000 rocne. Firma jeste plati Supper a jine poplatky za pracovniky, tak to radeji zavreli. Odbory a ALP, mor pro Australii.
to bych chtel videt tu uklizecku, ktera si vydelava AUD 55tisic hrubeho rocne! Ledaze by delala na dve sichty vetsinu tydne!
Normalni plat prodavace na plny uvazek 38 hodin tydne je kolem 38 az 40 tisic AUD hrubeho rocne.
Si myslím že problém je i odlehlost Austrálie. Spousta komponent pro výrobu se musí dovážet, Austrálie určitě není schopna vyrobit vše. A je asi rozdíl, jestli díly jsou na cestě měsíc, nebo jen den, dva jako v Evropě.
Zakopaného psa hledejte v neustálém snižování cla na dovoz automobilů.
Pokud by clo zůstalo mezi 50% - 60%, nedával by automobilkám odchod takový smysl.
Austrálie nepochopitelně snížila cla na úroveň 5% tj. náklady na logistiku dostatečně offsetují vyšší náklady na práci apod. a zároveň jsou automobilky schopny udržet rozumný rozsah z úspor + tržní cenu automobilů.
Tohle nastane jednou i u nás. Jen mě překvapuje, že k tomu došlo už pouhých 10 let po maximu výroby.
Mně spíš překvapuje, že to trvalo tak dlouho. Přece jen platy v Austrálii jsou dost vysoké.
Austrálie je pro výrobu aut drahá (vysoké mzdy), řešením je robotizace výroby, ale robotizace aby se vyplatila, tak musí vyrábět velké série, ale Austrálie je velmi malý trh a státy v nejbližším okolí "chudé" a většinou s vlastní levnější výrobou či dovozem z blízké Asie....