- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Až se daimler, vw či bmw obuje do výroby elekrovozů naplno, tak si teslu koupí jen nadšenec
By mě zajímalo, která jiná firma dlužící 10 miliard USD by ještě fungovala?
pokud vám věří investoři tak to není žádný problém
A co teprv Boring company, ta se na tunely specializuje
Tak si zase jednou jdu přečíst chvalozpěvy obětí reklamy, jak Musk dosáhl nejvíc ze všech lidí na světě!
Vy budete asi slušný ignorant, že? Pokud Vám přijdou znovupoužitelné rakety málo... Pokud Vám přijde takové simultánní přistání bočních boosterů Falconu Heavy málo... Pokud Vám přijde málo, že se konečně s automobilovým průmyslem něco děje (teď nemyslím (ne)správnost vize elektromobility, ale to, že se tradiční automobilové společnosti rozhoupaly po dlouhých letech k nějakému většímu vývoji a změně přístupu od toho šedého průměru, který většina z nich předváděla)... Pokud Vám přijde málo, že během ani ne dvou dnů vytvoří funkční ponorku pro děti uvězněné ve skále, která podle potápěčů na místě zvládne všechny úzké zákruty... Pokud Vám přijde málo, že vytvořil revoluční PayPal...
Těch "Pokud Vám přijde málo" bych tu mohl napsat ještě víc, ale myslím, že to není třeba. Elona nemusí mít člověk rád, ale respekt si zaslouží. Je to jedna z ikon současné společnosti. Stejně jako byl před ním Steve Jobs. Celkem zásadně mění svět, ať už to chcete nebo ne.
Samozřejmě dobré PR k tomu patří, ale výsledky Musk má.Můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.
myslím , že zaměstnanci takové Toyoty mají vyšší produktivitu práce i bez energetických nápojů....
Samozřejmě, protože s únavou produktivita výroby klesá, jediné, co roste, jsou zmetky, pracovní úrazy a blbá nálada.
V článku chybí jedna zásadní věc - do Muskových firem chodí lidi s vědomím, že se od nich očekává velmi vysoké nasazení a odhodlanost, ačkoliv platy jsou srovnatelné s jinými firmami v oboru. Tak moc jsou lidé ochotni následovat Muska (ono když si vezmete SpaceX, tak její heslo je "dostat se na Mars" - kolik fabrik vám dá takhle jasný a vznešený cíl?). Taky to málokdo vydrží delší dobu. Ale pro mladé lidi a čerstvé absolventy, kteří mají ještě energie na rozdávání, je to skvělá zkušenost.
U Muska se zarok naučí tolik co jinde za 10. Ano, Musk je nevodí za ručičku a nedává jim půl roku na zaučení, ale hodí je pěkně do mlýnku na maso, ale ti lidé jsou pak lepší, sebevědomí a s vědomím, že opravdu něco dokázali.
Bla, bla, bla, to jsou kydy. Jaký mají takt linky. V Kolíně jedou na 55 s jedno auto. Je opravdu zavrženíhodné chtít po zaměstnancích, aby pracovali celou pracovní dobu!
A jako ve "Skřivánci na niti", polovina aut jde hned do šrotu aby bylo z čeho dělat. :)
To musi bejt uzasne slozene auto... kdyz je zamestnanec unavenej, nevyspalej nadopovanej kofeinem z energetaku... takovej kousek vyrobenej v sobotu na nocni pred koncem smeny musi bejt parada a zakaznik bude velice stastny...