Diskuze

Obchody a kanceláře za 10 miliard. Projekt Masarykova nádraží vyjde na víc

Ambiciozní developerský projekt Central Business District skupiny Penta, který změní okolí pražského Masarykova nádraží, vyjde investora o dost dráž. Z původního odhadu 6,5 miliardy korun je nyní 10 miliard. Již teď to navíc vypadá, že bude mít o jednu budovu z návrhu irácké architektky Zahy Hadid méně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Jak to asi dopadlo s oddělením technického muzea - železnice, které mělo být v prostorách depa Masarykovo. ???

2 0
možnosti

Však tu zeleň z Prahy jednou dostanou :-P

2 3
možnosti
PF

P28e31t50r 81F57o41j53t12a

3. 4. 2018 10:30

Další zběsilá stavba, velké, předimenzované, bez vyřešení dopravy v okolí. Jak říká Krnda - Praha Metropolitní plán nepotřebuje, stavět se dá i bez něho.

2 5
možnosti
ZK

Vždyť je mezi dvěma stanicemi metra, jezdí tam tramvaj, příměstské vlaky. Vedle magistrály.

Jakou dopravu chceš řešit? 8-o

4 0
možnosti
VP

No užívám si ten pohled od bulhara na tuto část Prahy,dokud není zastavěna. Stavba mi přijde předimenzovaná,ale v těchto místech to bude vadit jen krásnému Masarykovu nádraží.Jinak konstukčně opět skleněné peklo,ale ať si to kravaťáci užijí.

0 0
možnosti
TB

I těch 10 mld mi přijde málo, pokud to má nějak vypadat. Srovnejte s Quadriem, které vyšlo na 3,3 mld.

2 0
možnosti
JC

Bohužel asi neumíte číst. 100 mil. zaplatili Českým drahám jen za ten pozemek v Hybernské, kde bude stát ten hotel s lávkou přes kolejiště. Ostatní částky výkupu jsem nikde v článku neviděl.

0 0
možnosti
JC

Mě se velice líbí ta část kolem ulice Na Florenci. Ten okrsek u autobusového nádraží naopak působí obludně. Už aby se stavělo!

3 2
možnosti
VK

klasika, develozloděj představí krásný projekt aby plebs neblokoval stavební řízení a v průběhu se z toho stane levnej skleněnej hnus a samozřejmě je nejdůležitější zastavět každý centimetr. Jinak tahle "investiční skupina" je hodně slušně prorostlá a snad i financovaná bývalou STB a to demokratům vůbec nevadí

3 10
možnosti
PN

Ve stavebním řízení se samozřejmě tyhle změny projeví a ten váš údajný plebs se k nim klidně může vyjádřit.

5 0
možnosti
PH

Ted si jen lamu hlavu tim, kudy tam budou jezdit ty tisice aut denne. Nebo tam budou jezdit vsichni vlakem?

4 0
možnosti
MK

A co metro, je to na křižovatce dvou linek a mnoha tramvaji...

2 2
možnosti
BK

Pozemky státních institucí měly být použity na případnou výměnu tam, kde bude problém s výkupem nebo vyvlastněním pozemků pro rozšíření silnic nebo tratí.

0 2
možnosti
PP

To nevypořádaní restituenti dělali, vyhlídli si nějaký státní pozemek a podali žalobu na stát, že ho chtějí.

0 0
možnosti