Diskuze

Peking dělá z prodeje aut loterii. Vůz si koupí jen ti, které vybere los

Automobilový boom v Číně dostane od tamějších úřadů tvrdou ránu. Po silnicích tam jezdí tolik aut, že se další velké čínské město rozhodlo omezit jejich prodej zhruba na třetinu. O tom, kdo si bude moci auto pořídit, rozhodne los.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Qesospi Cobigan

29. 12. 2010 9:28
Losování je nejspravedlivější...

(tedy pokud je to skutečně, tak že město nezvládá nápor, a nemůže mít auto každý). Někdy bych si přál i volby v ČR losováním. Těch ušetřenejch pěněz za kampaně...! A reálný výsledkek by byl vlastně stejný.

0 0
možnosti

realitservis

28. 12. 2010 19:07
Z toho kouká válka

Číně začíná dramaticky chybět životní prostor. Jsem rád, že s Čínou sousedí Rusko. ;-D

0 0
možnosti

Fai Rodis

1. 1. 2011 0:49
Re: Z toho kouká válka

Oprava; pouzitelny zivotni prostor. S temi mesty je potiz, ze se jim vylidnuje venkov amesta nestihaji.

A jak stoupa zivotni uroven, zachtelo se jim aut misto bicyklu, jako za casu Velkeho Predsedy. Co by ne - ale kdyz nestaci ulice... mozna je problem s hromadnou dopravou, taky.

0 0
možnosti

ppetr1

28. 12. 2010 13:47
nadrazi WUHAN

co kdyby iDnes udelala reportaz o nadrazi WUHAN.

zacinam si pripadat,ze cely svet je za Cinou 100let za opicema.

0 0
možnosti

Leinad

28. 12. 2010 13:23
Jde opravdu o smog?

Notak Škodovko, staré nápady, jako Volkswagen Golf Citystromer nebo Škoda Eltra dokázaly, že už v 1992 ste uměli vyrobit elektromobil. Tak se nevymlouvejte, všimněte si, co umí "dnešní" baterky, nenechte si kvůli pár drobným od ropných společností ujít dlouhodobou příležitost.

0 0
možnosti

Plác

28. 12. 2010 12:46
To není dobrý nápad

Šanghajská metoda se mi líbí víc. Částka zaplacená v aukci je vlastně náhražkou spotřební daně. V Pekingské losovačce město žádné peníze nezíská. S výherními losy se přirozeně bude načerno obchodovat, ale na tom už vydělá pouze ten, kdo los vyhrál, nikoliv město.

0 0
možnosti

falda

28. 12. 2010 12:43
Já bych většinu majitelů automobilů

nazval spíš nešťastníky než šťastlivci. Beztak si z velké části léčí v autech své komplexy. A je úplně jedno, z kterého koutu světa jsou.

0 0
možnosti

Cislo 2

28. 12. 2010 12:55
Re: Já bych většinu majitelů automobilů

Auto je pouze prostředek k přemisťování z bodu A do bodu B, ne k léčení komplexů. Až na něj budeš mít, tak zjistíš, že ho budeš používat jako celkem užitečnou věc pro nejnutnější přepravu, která ušetří spoustu času, jezdit jen tak pro zábavu je možná záležitostí lidí od 18 do cca 20 let. Léčení komplexů bych snad jen nazval pořízení si auta SUV ve velikosti malého náklaďáku do centra velkého města ...  

0 0
možnosti

podmi

28. 12. 2010 12:36
maly elektromobil

chtel bych mit fabriku na male elektromobily a vylobovat si vyjimku ;-D

0 0
možnosti

falda

28. 12. 2010 12:45
Re: maly elektromobil

Oni tam ty fabriky na elektromobily naštěstí už mají.

0 0
možnosti

Adam+z+Veleslavína

28. 12. 2010 12:36
lidí je moc zdrojů a místa málo

jediná možnost do budoucna je hustě zasítovaná veřejná elektrifikovaná doprava a velké zdražení provozu soukromých vozů takže jimi budou jezdit jen ti kdo na to mají a nebo ti pro které je to opravdu nezbytné

0 0
možnosti

macarát

17. 3. 2011 18:50
Re: lidí je moc zdrojů a místa málo

Souhlas. A ono už to zdražuje.

0 0
možnosti

J.K. 4

28. 12. 2010 12:04
Hloupí lidé

si myslí, že masovým užíváním automobilu se budou mít lépe ;-D;-D;-D;-D;-DRv

Pojízdná plechová vězení tomu říkám.

0 0
možnosti

síť proti hmyzu

28. 12. 2010 11:29
Příspěvky se zase řadí jak chtějí...

0 0
možnosti

J.K. 4

28. 12. 2010 12:02
Re: Příspěvky se zase řadí jak chtějí...

Mně kvůli tomu dokonce zablokovali konto, vložilo mi to opakovaně příspěvek někam jinam. Reklamaci neuznali a nic s tím neudělali. Ať se jdou bodnout Rv

0 0
možnosti