Diskuze

Výraz solidarity, nebo zlehčování? Světové firmy modifikovaly svá loga

Společenská izolace a dodržování rozestupů alespoň dvou metrů – takové je poselství skryté za hrátkami s logy světově známých firem. Experti z oblasti reklamy a designu uvádí, že taková reklamní taktika má své plusy a minusy. Podle některých může v současnosti působit i jako zlehčování situace.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AN

A53l14e91š 67N63o42v35á10k

31. 3. 2020 15:37

i olympiáda už své kruhy rozdělila do bezpečné vzdálenosti...

0 0
možnosti
PK

P81a10v84e43l 70K34r86á96l

31. 3. 2020 13:00

Co je špatného na zlehčování?

2 0
možnosti
ŘK

Nechci se zastávat nadnárodních společností, ale když něco humorného na téma koronaviru, karantény, roušek, odstupu apod. udělá jednotlivec ať už známý nebo neznámý, tak to nikdo nepovažuje za zlehčování, ale naopak, viz nejrůznější videa, vtipy, memy aj. Ale pokud se o stejný vtip pokusí nějaká velká společnost, upraví své logo apod., tak hned se musí jednat o zlehčování situace?

Jinak u některých společností to fakt vypadá, že si na současné situaci přihřívají svou polívčičku. Fascinují mě třeba rouškové spoty T-Mobilu, ale i jiných, kde na začátku nezapomene paní z T-Mobile dojemně zmínit, jak využijí reklamní čas užitečněji. Nebo reklama Panadolu, donedávna se v reklamách nechlubili, že jeho účinnou složkou je paracetamol. Nebo předělanou reklamu na Kofolu s dokreslenými rouškami musel dělat fakt amatér ;-D.

4 0
možnosti
AN

A83l15e51š 80N42o81v25á88k

31. 3. 2020 15:38

Kofola nasadila v reklamě s dvanácterákem roušku i koze

0 0
možnosti
Foto

Z95d79e77n32ě25k 46W20o78l32f

31. 3. 2020 10:07

Žlutý zadek se změnil na žluté .... žlutá prsa.

0 0
možnosti
OU
RC

Trapna je naprosto zbytecna kritika....

5 0
možnosti
FT

Kdo v tomhle vidí něco negativního, nebyl zákazníkem ani předtím.

A pravděpodobně má i dostatečný sociální odstup tak nějak samo sebou...

3 2
možnosti
JU

Divided we stand united we fall.

2 1
možnosti
Foto

D50a69n 18R37u49b22í88n

31. 3. 2020 8:55

Samozřejmě jde o čistý kalkul a není v tom nic jinýho než snaha si vylepšit image a přihrát si polívku. Stejně jako ty celebrity co se nechají koupit u nás do reklamy s rouškou na ústech a povídají nám o solidaritě. Je mi z nich zle. Takové značky a lidi IGNORUJTE!

5 4
možnosti
RC

Jste si 100% jist, ze ta reklama je placena?

1 0
možnosti
Foto

Ještě bych takto udělal Čínu, kde by byl oddělen Hong Kong, Taiwan a Tibet.;-)

7 0
možnosti

J47a40n 21Š10p38a84t19n76ý

31. 3. 2020 8:36

Kdo jim ta loga asi tak dela? Nejspis nejaci chemici nebo drogisti - pak maji kritici pravdu, radsi by meli vyrabet dezinfekci

4 0
možnosti