- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
i olympiáda už své kruhy rozdělila do bezpečné vzdálenosti...
Nechci se zastávat nadnárodních společností, ale když něco humorného na téma koronaviru, karantény, roušek, odstupu apod. udělá jednotlivec ať už známý nebo neznámý, tak to nikdo nepovažuje za zlehčování, ale naopak, viz nejrůznější videa, vtipy, memy aj. Ale pokud se o stejný vtip pokusí nějaká velká společnost, upraví své logo apod., tak hned se musí jednat o zlehčování situace
Jinak u některých společností to fakt vypadá, že si na současné situaci přihřívají svou polívčičku. Fascinují mě třeba rouškové spoty T-Mobilu, ale i jiných, kde na začátku nezapomene paní z T-Mobile dojemně zmínit, jak využijí reklamní čas užitečněji. Nebo reklama Panadolu, donedávna se v reklamách nechlubili, že jeho účinnou složkou je paracetamol. Nebo předělanou reklamu na Kofolu s dokreslenými rouškami musel dělat fakt amatér .
Kofola nasadila v reklamě s dvanácterákem roušku i koze
Žlutý zadek se změnil na žluté .... žlutá prsa.
Trapna je naprosto zbytecna kritika....
Kdo v tomhle vidí něco negativního, nebyl zákazníkem ani předtím.
A pravděpodobně má i dostatečný sociální odstup tak nějak samo sebou...
Samozřejmě jde o čistý kalkul a není v tom nic jinýho než snaha si vylepšit image a přihrát si polívku. Stejně jako ty celebrity co se nechají koupit u nás do reklamy s rouškou na ústech a povídají nám o solidaritě. Je mi z nich zle. Takové značky a lidi IGNORUJTE!
Jste si 100% jist, ze ta reklama je placena?
Ještě bych takto udělal Čínu, kde by byl oddělen Hong Kong, Taiwan a Tibet.
Kdo jim ta loga asi tak dela? Nejspis nejaci chemici nebo drogisti - pak maji kritici pravdu, radsi by meli vyrabet dezinfekci