Diskuze

Čtyřdenní pracovní týden se stal realitou. Ve Francii ho zavádí Renault

Francouzská automobilka Renault zkracuje pracovní dobu zhruba třinácti tisícům svých zaměstnanců v pařížském regionu. Reaguje tak na propad v objednávkách vozů této značky. Technici a pomocní pracovníci továrny z okolí francouzské metropole budou mít až do poloviny srpna volné pátky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Tak snad brzy zkrachují R^ Hrozná automobilka...stejně tak Citroen a Fiat.

0 0
možnosti
PL

P42e87t69r 34L63a24n56g23e55r

26. 2. 2021 18:50

Francouzi mají svůj trh jistý pro lidi co chtějí komfort i na rozbitých okreskách, místo uskákaných a udrncaných aut které chrlí koncern, takže si fakticky nekonkurují.

0 0
možnosti
TZ

Volna bude podle všeho dost, v Bruselu budou muset pouze doladit, kdo to zaplatí.?

0 0
možnosti
ZH

Co by ladili, Uršula pošle SMS do ECB, ať jí do počítače připíšou pár bilionků Euro, a jede se dál. :-P

0 0
možnosti
TR

T39o73m75a71s 42R83o81t71t

26. 2. 2021 7:08

Komediantsky titulek, od komediantu rikajici si "novinari", kteří jsou posedlý jejich posláním - "hledáním pravdy"

0 0
možnosti
AJ

Tu krizi způsobili politici regulacema. Dneska koupit auto s rozumným motorem prakticky nejde, buď to musí být hybrid nebo platíte premium za emise.

1 0
možnosti
RP

To už se děje i tady v automotive. Jak automobilky v Evropě omezují výrobu klasických aut, tak klesá potřeba komponent do nich. Loňský rok byl ve znamení omezování dvou a třísměnného provozu na jednosměnný, jen občas dvousměnný, tak letošní rok už začalo omezování z pětidenního na čtyřdenní pracovní týden.

Holt někde to musí být vidět, když ceny i klasických aut jsou bruselskými zelenými regulacemi a povinnými instalacemi všelijakých kurvítek prodražovány tak, že už dnes polovina lidí denně používajících auto na dojíždění na práce nebude mít na nové, až to jejich dnešní dojezdí.

Covid i nedostatek chipů je spíš výmluva a způsob, jak aspoň přechodně zakrýt reálný propad prodejů aut.

4 0
možnosti
Foto

I64v59a64n 21K46o32p17t47a

26. 2. 2021 7:24

V kterém automotive podniku třeba v ČR omezili loni výrobu na jednu změnu?

0 0
možnosti

Tak u Frantíků mě to nepřekvapuje :-) Národ netáhel :-)

1 0
možnosti

Tohle u nás fungovat nemůže.Máme 5 dní a podívejte se na dálnici z Prahy v pátek v poledne.Všichni už jedou na chaty,chalupy.Kdyby zavedli 4 dny,tak už lidi nebudou pracovat ve středu v poledne.My jsme byli pracovitý národ,ale to už neplatí.

1 1
možnosti
Foto

J28i70ř76í 77E31r11b91e18n

26. 2. 2021 9:49

Jenže ti, co odjíždějí v pátek v poledne, už mají odpracovanou týdenní dobu 40 hodin v průběhu předchozích dní.

1 0
možnosti
DP

D50a94v96i62d 65P26e87t57r

26. 2. 2021 6:03

Časem to bude všude. Ovšem dal bych spíše 4 dny práce + jeden den povinného vzdělávání (část pro zaměstnavatele+část podle vlastní volby).

2 0
možnosti
JH

J96a70n 95H33o65m40o49l60a

26. 2. 2021 7:15

Hm.. Nadpis je mimo.. Čtěte: rekordní ztráta+kurzarbeit. Žádný zázrak vyšší produktivity. To by za chvíli mohli zkracovat týden se že 4 na 3 atd s odůvodněním, že zaměstnanci jsou produktivnější. Nejspokojenější zaměstnanec je ten, který nemusí do práce vůbec. Jenže Evropa přichází o sve tradiční odvětví - elektrotechnicky průmysl zmizel do Číny, už tu není ani vývoj a postupně i automotive se bude stěhovat za levnější pracovní silou, hlavně že v EU budou nejspokojenější zaměstnanci dotování státem.

1 0
možnosti
VP

No a pokud ten trend bude takto pokračovat,tak budoumít časem volný celý týden ...

2 0
možnosti
JS

Pokud se rozhodnou jeste produkovat e-auta, tak mohou mit zamestnanci volno kazdy den v tydnu.

7 0
možnosti