- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak snad brzy zkrachují Hrozná automobilka...stejně tak Citroen a Fiat.
Francouzi mají svůj trh jistý pro lidi co chtějí komfort i na rozbitých okreskách, místo uskákaných a udrncaných aut které chrlí koncern, takže si fakticky nekonkurují.
Volna bude podle všeho dost, v Bruselu budou muset pouze doladit, kdo to zaplatí.?
Co by ladili, Uršula pošle SMS do ECB, ať jí do počítače připíšou pár bilionků Euro, a jede se dál.
Komediantsky titulek, od komediantu rikajici si "novinari", kteří jsou posedlý jejich posláním - "hledáním pravdy"
Tu krizi způsobili politici regulacema. Dneska koupit auto s rozumným motorem prakticky nejde, buď to musí být hybrid nebo platíte premium za emise.
To už se děje i tady v automotive. Jak automobilky v Evropě omezují výrobu klasických aut, tak klesá potřeba komponent do nich. Loňský rok byl ve znamení omezování dvou a třísměnného provozu na jednosměnný, jen občas dvousměnný, tak letošní rok už začalo omezování z pětidenního na čtyřdenní pracovní týden.
Holt někde to musí být vidět, když ceny i klasických aut jsou bruselskými zelenými regulacemi a povinnými instalacemi všelijakých kurvítek prodražovány tak, že už dnes polovina lidí denně používajících auto na dojíždění na práce nebude mít na nové, až to jejich dnešní dojezdí.
Covid i nedostatek chipů je spíš výmluva a způsob, jak aspoň přechodně zakrýt reálný propad prodejů aut.
V kterém automotive podniku třeba v ČR omezili loni výrobu na jednu změnu?
Tak u Frantíků mě to nepřekvapuje :-) Národ netáhel :-)
Tohle u nás fungovat nemůže.Máme 5 dní a podívejte se na dálnici z Prahy v pátek v poledne.Všichni už jedou na chaty,chalupy.Kdyby zavedli 4 dny,tak už lidi nebudou pracovat ve středu v poledne.My jsme byli pracovitý národ,ale to už neplatí.
Jenže ti, co odjíždějí v pátek v poledne, už mají odpracovanou týdenní dobu 40 hodin v průběhu předchozích dní.
Časem to bude všude. Ovšem dal bych spíše 4 dny práce + jeden den povinného vzdělávání (část pro zaměstnavatele+část podle vlastní volby).
Hm.. Nadpis je mimo.. Čtěte: rekordní ztráta+kurzarbeit. Žádný zázrak vyšší produktivity. To by za chvíli mohli zkracovat týden se že 4 na 3 atd s odůvodněním, že zaměstnanci jsou produktivnější. Nejspokojenější zaměstnanec je ten, který nemusí do práce vůbec. Jenže Evropa přichází o sve tradiční odvětví - elektrotechnicky průmysl zmizel do Číny, už tu není ani vývoj a postupně i automotive se bude stěhovat za levnější pracovní silou, hlavně že v EU budou nejspokojenější zaměstnanci dotování státem.
No a pokud ten trend bude takto pokračovat,tak budoumít časem volný celý týden ...
Pokud se rozhodnou jeste produkovat e-auta, tak mohou mit zamestnanci volno kazdy den v tydnu.