Diskuze

Google si pronajal největší billboard, je dlouhý jak fotbalové hřiště

Na newyorském Times Square se v úterý večer rozsvítil největší digitální billboard na světě. Reklamní panel obepínající jednu stranu hotelu Marriott Marquis má délku zhruba jako fotbalové hřiště, jeho výška odpovídá osmi patrům, uvedla agentura Reuters. Prvním zákazníkem bude od příštího týdne společnost Google.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PZ

Nelíbí se mi to, je to jak z nějaké děsivé futuristické vize. Připadala bych si jak v lunaparku.

Což samozřejmě nemění nic na tom, že můžou na můj názor z vysoka kakat ;-)

2 0
možnosti
KV

A kolik Temelínů to žere?

V New Yorku mají nějak nízká patra.

0 0
možnosti
RN

Prijal by som dĺžku na počet myší .

2 0
možnosti
LN

a lidi nemaji co zrat...

0 0
možnosti
MS

"je dlouhý jak fotbalové hřiště" ...a kolik to váží v přepočtu na Fabie?

2 0
možnosti
AP

A80d45a22m 66P65u44r15k55r15t

19. 11. 2014 19:34

Mně tentokrát to přirovnání přijde ok, prostě proč ne? Hřiště se teď nepoužívá jako jednotka nýbrž jako přímé přirovnání.

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 3
možnosti
Foto

Na takovéto reklamy by měla být uvalena nějaká "spotřební daň" jako na benzín a alkohol.  Za elektřinu potřebnou k provozu této reklamy.  Svítí to jak větší vesnice. (nebo jak menší městečko).

0 1
možnosti
JP

Google platí daně, firma dodávající elektřinu taky. To vám nestačí?

4 0
možnosti
Foto

lopato-žurnalistika pro lopaty: rozměry jsou jedno hřiště krát 8 pater ;-D;-D;-D

10 0
možnosti
Foto

Ještě že nebydlím naproti téhle diskotéce :-P

1 0
možnosti
PK

By mě zajímalo, jak z toho hotelu koukají ven.

0 0
možnosti
Foto

normálně, jdou ven a koukají ;-D

2 0
možnosti