- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jestli si Renfe nedělá základy na budoucí boj o vysokorychlostní tratě, AVE jim docela jde a jsou s tím úspěšní, i v té Arábii a myslím že budou něco stavět i v USA.
To je otevírání trhu - státní dráhy kupují soukromníka.
A zrovna synáčkovi pana paštikáře už nepatří v jeho vlacích ani papír na WC.
Majitelé jsou dávno banky, drobní investoři, kteří marně čekají svoje peníze atd.
Dobrá zpráva, čím více konkurence, tím méně Husákova ducha na českých železnicích.
Problém je v tom, že Leo expres má nasmlouvané shinkanzeny jež čekají na schválení a legalizaci už ..... měsíce. Leo není zisková firma, Španělská Renfe je konkurenční úspěšná společnost na Apeninském poloostrově Španělsko-Portugalsko-Francie ! Takže nyní i ČR. Myslím si, že nejen leo,čd,ariva se budou muset mnohem více smekat.
Španělům fandím, ale asi to dopadne jako u nás s Telefonickou kdy u nich telefoni budka vracela nepovolané pesetas a u nás ne
Ten titulek je divny - Spanelsko prece v Evrope je, navic je to spanelska spolecnost. Takto to zni, jako kdyby byly treba ze zamori. Myslim, ze vic by davalo smysl napsat: "Spanelske drahy Renfe chteji expandovat po Evrope, vyhledly si podil v Leo Expressu"
Jestli bereš všechno doslova, tak to nejspíš máš v životě hodně těžké.
Kupujou (pokud opravdu koupějí) licence a znalost místního prostředí. To jsou věci k nezaplacení.