- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Letos jsem s nimi několikrát letěl. V první třídě jsem dostal místo neperlivé vody obvyklé ve druhé třídě perlivou...No, ty jejich tmavě zelené sedačky mi chybět nebudou :)))
Ajajaj, vy budete opravdový frequent traveller, to jste s nimi asi letěl jenom prstem po mapě. Alitalia žádnou první třídu nemá, jenom business. A vody obě dostanete v business i economy, rozdíl mezi nimi skutečně nespočívá v podávání perlivé a neperlivé vody, za to by nikdo naplatil 3-5x vyšší cenu
Ty odboráři jsou čím dál větší mamlasové...když jsou proti vstupu nových investorů, tak co se dá dělat...Nechal bych to prostě zkrachovat, vyhodit všechny zaměstnance a ty nenažrané odbory bych vyfofroval z podniku jako první
rozežraní jsou především piloti, ti neví, co by měli za svoji práci požadovat. Přitom, přiznejme si to, nic až tak vyjímečného neumí. Létat s dopravním letadlem se naučí každý, jen trošku inteligentní člověk. A dále je to jen věcí rutiny. Nakonec na svoji nenasytnost doplatí, firma krachne a rázem bude pilotů trošku přebytek. To chtěli?
Štěcha, tak jsem se ho schválně zeptal, zda by byl schopen udělat to, co odboráři s Alitalií. Víte co odpověděl? Štěkl : "A kolik firem zařízli podnikatelé?" Čiliže asi byl.
No podnikatele urcite nezlikvidovali vic firem, nez jich sami vytvorili, ze? Zato odbory, no nevim, myslim ze ty jo, nebo, ze bych se pletl?
tak kolika společností už jste letěl (rychle běžte na net sehnat jména nějakých airlines ! aby jste se mohl vyprsit víc než doteď)
.Odborářští darebáci - navíc piloti- to je hlavní příčina krachu Alitalie. Evropští odboráři piloti nejsou schopni se domluvit nikdy na ničem, co by znamenalo nějaký kompromis nebo ústup z jejich požadvků. I kdyby měli nechat svou firmu padnout na držku. Vyděrači a zbabělci, kteří kvůli svým královským prebendám kašlou na cokoliv jiného a zbytek firmy je jim zcela u zadku, jde vždy jen o ně bez ohledu na následky. Chcete-li vidět prototyp správné svině, prohlédněte si odborového předáka pilotů.
Odborářští předáci jsou svině všichni. Nemakačenka, který by jinak dávno vyhodili...
Fantozzi by měl přibrat ještě kolegy Filiniho a Calboniho do týto akce!
A napsat na nebe, že: Soudruzi odboráří jsou pitomci ve všech zemích!
Mně palivo právě došlo, tak jdu spát - vypili jsme všechno
a sice natřikrát,ale v Ruzyni perfektně přistáli,italští piloti byli vždycky dobří..
Ostatní-jako organizace bude asi jako u nás,příliš mnoho zbytečných managerů s kamerovými zkouškami.Nějak jsem si nevšiml,že by ČSA byly již v černých číslech a to prodaly,co mohly..
Jiná otázka je,co bude nejen s firmou,ale i s italskou ekonomikou,když mají Euro a nemožnost srazit měnu,která by si to zasloužila...
Takhle totiž fungují i jejich dráhy ap...
Resit ekonomicke problemy devalvaci meny muze jen ekonomicky negramot, sorry. To ze nemohou srazit menu je jen a jen dobre. Naopak u eura by mely jit uroky nahoru.