»Kdo pozorně přečte celý leták, obvykle zjistí že podle pravidel nic vyhrát nemůže,« vysvětluje obvyklou praxi obrovských výher od zásilkových firem advokátka pražské advokátní kanceláře Kříž a Bělina Veronika Nerudová. V případě Royal Expres o tom, že zákaznice nic nevyhrála, informovaly malé větičky v podmiňovacím způsobu roztroušené po letácích: »Pokud budete mít skutečně šťastné výherní číslo,« nebo »Můžete získat hlavní cenu.« Z nich vyplývalo, že o cenu se bude teprve losovat a oznámení o milionové výhře neplatilo.
* Na redakci TEST DNES se během posledního roku nejčastěji obraceli klienti zásilkových firem Magnet-Camif, Royal Expres a I.D.M. Pracovníci těchto firem pak shodně doporučovali zákazníkům, kteří se domnívali, že získali velkou výhru, ale zbyly jim jen oči pro pláč, aby si lépe četli celé letáky.
* Někteří zákazníci volající na Horkou linku jsou překvapeni, když se ozve záznamník, a místo namluvení vzkazu raději položí sluchátko.
Horká linka funguje pouze formou záznamníku. Vzkazy čtenářů, kteří by neměli zapomenout sdělit celé své jméno, adresu a telefon, pravidelně vyzvedáváme a odpovídáme na ně.