Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Volkswagen se chce stát největší automobilkou světa

Německá automobilka Volkswagen si vytyčila ambiciózní cíl - předstihnout do roku 2015 japonskou Toyotu a stát se největším výrobcem automobilů na světě. V posledním čísle německého motoristického magazínu Auto Motor und Sport to řekl šéf prodeje a marketingu VW Michael Kern.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vaclav Hanus

27. 9. 2007 6:27
a'la Mkvosoft

Clenove predstavenstva a manazeri volkswagenu pochopili, ze stat se celosvetovym dominantnim producentem a dodavatelem na zpusob Microsoftu je nebyvale ryto. Spolu s Microsoftem to dokazeme!!!!

0 0
možnosti

gusraw

26. 9. 2007 12:13
0 0
možnosti

fgt

24. 9. 2007 13:22
Proč né?

když se povedlo Toyotě se stát v prodejích 1 na světě, je možné že se to povede i VW. Nevidím jediný pádný argument, proč by toyota měla být první, když nevyrábí jediný automobil, který by byl něčím vyjímečný. Spíše naopak se jedná o designově i technicky nezajímavé vozy a věčně se pyšnit spolehlivostí, která navíc v poslední době začíná pokulhávat taky nejde donekončna a jako jediný pádný argument je už dosti vyčpělý.

0 0
možnosti

Totedyne

24. 9. 2007 13:55
Re: Proč né?

Souhlasím. VW v nižší střední třídě se Toyotě vyrovnají, spíš ji předčí, podobně tak AUDI ve střední a vyší třídě.

0 0
možnosti

Anonymous

24. 9. 2007 10:04
no to potěš ...

VW bohužel má u svých aut řadu konstrukčních nedostatků. Na to pochopitelně doplácí řada uživatelů. Největší problém je, že autorizované opravny nejen, že účtují zcela nehorázné ceny, ale navíc disponují nekvalifikovaným personálem, který neovládá základní zákony fyziky, el. mechaniky a neumí správně provádět diagnostiku. Z toho plyne, že v případě závady Vám vymění polovinu součástek zbytečně, což Vás bude stát spoustu peněz,  času a nervů. Pokud se bude chtít VW stát největší automobilkou, bude muset zcela radikálně změnit konstrukci vozů, mít kvalifikovaný personál v opravnách a změnit přístup k zákazníkovi. Informace pro marketingové pracovníky - ZÁKAZNÍK <> DOJNÁ KRÁVA. R^

0 0
možnosti

fgt

24. 9. 2007 13:28
Re: no to potěš ...

no to je u většiny dnešních vozů stejné... Sám vlastním toyotu avensis a stále řeším problémy s motorem D4-D. Měnila se již řada věcí a problémy se stále vrací. Nepravidelný chod motoru, občas kouření atd. Zkrátka si s tím v servisu neví rady a jen mění díly. Navíc jsou u vozu i jiné problémy jako např. výměna spínačky, 2x měněno těsnění dveří kvůli hluku a zatékání, nutnost 2x seřízení přední nápravy z důvodu sjíždění pneu atd.

0 0
možnosti
LK

Phantom2005

24. 9. 2007 8:58
"Objem a ziskovost" ??

A co je radši předstihnout kvalitou? To asi nepůjde, co? ;-)

0 0
možnosti
TP

BedlamW

24. 9. 2007 9:58
Re: "Objem a ziskovost" ??

Naprosta pravda......WV jsou kvalitou hodne spatne. Poruchovost je asi hlavni problem, proc hlavne na Toyotu nemaji!!!

0 0
možnosti

Thyronx

24. 9. 2007 0:49
VW ?? Svrab a nestovice..

Japonci (a Toyota) si udrzuji s US dolarem jistou paritu a vychylky jsou nepatrne. Evropa (EU) naopak nedela nic s posilujicim Eurem a tudiz jsou evropske vyrobky (i auta) v USA neprodejne. Na co chce VW vsazet? Na nerjmizernejsi servic znackovych aut na uzemi USA? Na 2 sve vozy ktere se prodavaji v USA skoro slusne? Kde chce ziskat post nejvetsiho vyrobce aut? V Evrope? A kde jeste?

Mimochodem staci aby litr benzinu kostoval (pri znacnem posileni dolaru) kolem 50-60Kc a automobilky (ne jen v Nemecku) se zastavi na fleku a s nimi tisice dodavatelu. A dopad na CR? Radeji se pomodlit za nizko polozeny dolar a aby to jeste dlouho vydrzelo.

0 0
možnosti

Dan

24. 9. 2007 6:59
Re: VW ?? Svrab a nestovice..

Nazdar Thyronxi, tak jak se ti splnili tvoje keci o Fordovi jak odolá Tojotě :-)))Tentokrát seš opět vedle..Amerika je Saturovaný trh, kde bude prodej automobilů spíše klesat, hlavními růstovými tahouny jsou Indie, čína a Rusko.V Indii se již škodovka rozběhla, v Rusku se dokončuje nová továrna a doroku 2010 se zprovozní další 2 továrny Volkswagenu v čině.Dále se uvažuje o montážních halách v Jihoafrické republice a Argentyně.Nikdo tady ještě nezmínil fůzičku, nákup, vždyť vw nakupuje neustále.Do dnešního dne má pod svými křídly:Seat, škoda, audi, porsche, bentley, lamborghini a bugati Již delší dobu se uchází o alfa Romeo a Maseratti..Tyto automobilky můžou hodně zdvihnout ziskovost koncernu, posílením segmentu sportovních a luxusních vozů..

0 0
možnosti

dekadent

23. 9. 2007 23:56
.....

Pravdepodobne VW počíta s tým, že stúpne výroba v Ázii, tam si postavia výrobné linky, tým sa počet áut zvýši a takto si to zvýšia na plánovanú úroveň.Keď sa zmení kurz USD/EUR, potom bude lacnejší export do USA a Američania si jednoducho zvyknú. Momentálne praje výmenný kurz americkému exportu a preto sú v USA celkom spokojní a vôbec ich netrápi nejaké znižovanie hodnoty dolára, lebo ich trh je dostatočne silný a pevný. Treba tiež veriť, že ČÍNA  a INDIA sa psotupne zaplavia autami, čo určite poteší ochrancov prírody, ktorí už teraz hromžia nad stavom klimatických zmien. Taktiež bude celkom bežné, že do menej vyspelých štátov sveta sa budú vyvážať staré ojazdené autá v obrovsakých množstvách a tam "potešia" svojich nových majiteľovm ktorí o nich doteraz snívali. A aby sa dali v menej vyspelých krajinách servisovať autá, nesmú byť tak veľmi dokonalé, takže "ohrievanie" zemeguľe bude pokračovať ďalej a "zelení" budú mať agendu zabezpečenú na najbližšie storočie.

0 0
možnosti

Vypadá to

24. 9. 2007 0:18
Re: .....

že jsi nikdy ve východní ásii nebyl. Jinak tvůj sáhodlouhý příspěvek vypadá velice erudovaně, ale je trochu mimo mísu. Protiargumenty nemá cenu vyjmenovávat, je to na knihu...Rv

0 0
možnosti
T

takovy_je_zivot

23. 9. 2007 23:22
Jak jsou ti škodovkáři fanatičtí.

Rv VW neinvestoval nic do eko. Nemá žádný hybridní vůz jako např. Toyota.

0 0
možnosti

laurent jalabert

24. 9. 2007 9:11
Re: Jak jsou ti škodovkáři fanatičtí.

ale ma, zadna automobilka, zvlast ne taka jako je VW, si nemuze ted dovolit nevyrabet hybridni vozy. viz autosalon ve Frankfurtu...

0 0
možnosti

Ne

23. 9. 2007 18:09
Problem VW jsou USA

VW nema sanci porazit Toyotu dokud se neprosadi vyrazneji na nejdulezitejsim trhu a sice v USA. Tam ovsem VW narozdil od Toyoty nikdy prilis nezabodovalo. Luxusni znacka koncernu Audi, ktera je v Evrope spickou aspirujici na nejvyssi mety neni v USA vnimana jako dustojna konkurence vedouci nemecke dvojici Mercedes/BMW, Volkswagen sem tam nejake auto proda, ale na svoji kategorii je prilis drahy proti japonske konkurenci. Vlastne jediny uspesny model koncernu v USA je VW Touareg a to je trochu malo.

0 0
možnosti
CS

Coldstone

23. 9. 2007 20:31
Re: Problem VW jsou USA

to je 90% Porsche Cayanne - tak to by odpovídalo, prodávají se ty 10 válce.

0 0
možnosti
ER

Eso Rimmer

23. 9. 2007 16:21
Kdy bude Škoda konkurovat Volvu?

Kdy bude Škoda konkurovat Volvu, jak o tom před několika lety mluvil bývalý šéf koncernu Volkswagen? ;-D

0 0
možnosti

65c02

23. 9. 2007 16:57
Re: Kdy bude Škoda konkurovat Volvu?

Škoda Volvu už dávno konkuruje!

Škoda dělá technicky lépe zpracovaná a technologicky vyspělejší auta  než Volvo.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Rusové se vrací. Putin propagandisticky slaví a těží z toho i tamní ekonomika

3. května 2024

Počátek války na Ukrajině vyvolal mezi některými Rusy už v únoru roku 2022 velké obavy. Během...

Z prodejen mizí košíky do ruky. Hodily se na malý nákup, skuhrají zákazníci

1. května 2024

Z českých obchodů začínají mizet malé příruční nákupní košíky. Zákazníci se tak často musí spokojit...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KOMENTÁŘ: Stanjurova další daň je prohrou pravicové politiky

3. května 2024

Premium Po zklamání z chabého výnosu windfall tax ministr financí plánuje, jak si na banky posvítit jinak –...

KOMENTÁŘ: Po solárním tunelu je tu další. Možná ještě větší

2. května 2024

Premium Čeští solární lobbisté otevírají šampaňské, protože se otevřela cesta k dalšímu solárnímu Klondiku,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Upozornili na výrobní vady letadel Boeing, oba během měsíce zemřeli

3. května 2024  18:23

Po krátké nemoci zemřel bývalý auditor kvality u dodavatele společnosti Boeing, který vůči letecké...

Cizinci ze zemí mimo EU si už českou zemědělskou půdu nekoupí

6. května 2024

Cizinci ze států mimo EU nebudou moci získávat zemědělskou půdu v ČR. Lidovecký návrh v novele...

K proměně jihokorejského průmyslu přispěl i Doosan, využívá turbíny z Česka

6. května 2024

Premium Firma Doosan Enerbility je symbolem dynamické transformace jihokorejského průmyslu. Její úspěch je...

Bohatí mileniálové překonávají majetkem své předchůdce. Roli hraje i dědictví

5. května 2024

Přestože se naprostá většina amerických mileniálů potýká se studentskými dluhy, nízkými platy v...

Nevídaný podvod na Wall Street. Zbožný investor Hwang míří před soud

5. května 2024

Šedesátiletý investor Bill Hwang, který připravil světové banky o miliardy, míří v New Yorku před...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!