Diskuze

Vítězem ocenění Zaměstnavatel roku 2008 je T-Mobile Czech Republic, a. s.

Vítězem soutěže Zaměstnavatel roku se letos stala společnost T-Mobile. Zeptali jsme se ředitelky lidských zdrojů Barbory Stejskalové, zda má recept na to, jak být v České republice nejlepším zaměstnavatelem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zaměstnanec

7. 6. 2008 9:20
Realita

Je to je polopravda. Motivace, výhody, premie a bonusy ano, ale za jakech podmínek. Motivace 15 základ, hmm tak to je fajn ne. Výhody tu jsou ale jak pro koho. Musí se danit. A bonuy a prémie, když lidi nechoděj tak máme smůlu. Je tam dost výhod oproti ostatním zaměstnavatelům, ale za jakých podmínek.

;-O

0 0
možnosti

patrik

6. 6. 2008 23:40
...zaměstnanci ??? ...kdo to je podruhé

argument 2: Nedělám si iluze, jak soutěže tohoto typu probíhají. Zažil jsem v jiné branži pár soutěží i na vlastní kůži se střídavými úspěchy. Sejdou se HR (nebo jiní) manažeři a spříznění experti a vyberou vítěze na základě několika kritérií, které si firma SAMA popíše v přihlášce do soutěže. Rozhodně to ale není na základě srovnatelných parametrů při dotazování samotných zaměstnanců, jak dokládá i článek a přiložená reportáž.  

 

Doporučoval bych se zeptat pro kontrolu i na názor lidí, kteří z firmy odcházeli po nástupu nové šéfpersonalistky známé svou pověstnou antiempatičností a přezíravostí vůči zaměstnancům, která navíc v řádu měsíců totálně vyměnila celý HR útvar a přivedla si "své holky - ovečky". Příklad typu jejího vystoupení na foru pro manažery při představení nového systému odměňování se slovy, "kdo to nechápe může jít", ilustruje celkem dostatečně. Prostě 2x měř a jednou věř. V případě TM platí vždy.

0 0
možnosti

Marta

9. 6. 2008 13:38
Re: ...zaměstnanci ??? ...kdo to je podruhé

Ještě že už jsi pryč. Takové lidi v naší firmě nepotřebujeme.

0 0
možnosti

patrik

6. 6. 2008 23:39
zaměstnanci ??? ... kdo to proboha je ???

Opravdu ani toto ocenění nezmění můj názor na neserioznost a velkopanské chování této firmy vůči zákazníkům i zaměstnancům.

argument 1: Po 2 záručních reklamacích, které byly uznány nebyla 3.reklamace stejné závady uznána s odkazem na údajnou rozsáhlou viditelnou korozi mobilu. A to i přesto, že při přebírání mobilu operátorem do opravy nic takového nebylo do protokolu zapsáno.

Po několikaměsíčním dohadování i s nejvyšším vedením firmy, kdy odpovědi byly pouze vždy kopírovány z předešlých a nereagovaly na doložené argumenty zákazníka, jsem jednoduše od této firmy odešel se všemi čísly rodiny. Doporučuji všem ostatním. Je to chování typu bývalého socialistického telekomu.

0 0
možnosti

pitr

8. 6. 2008 21:58
Re: zaměstnanci ??? ... kdo to proboha je ???

noo a ted jsi u Vodovodu a jsi spokojenej vid.. ;-D

PS: k tomu telefonu, operator popsal tvuj problem, servis zjistil ze jsi matlal :-)

0 0
možnosti

JetFly

6. 6. 2008 13:09
když se okrádají klienti

není mám problém, dopřát zaměstnancůmR^

0 0
možnosti

zase-vlasy.cz

6. 6. 2008 13:05
Není divu

Není bez zajímavosti, že se vítězné firmy z této soutěže rekrutují z řad monopolních hráčů (ČEZ a.s.) nebo státem řízeným oligopolů (T-Mobile CZ a.s.).

Dává to tušit, že jen firmy s obrovskými přebytky tržeb nad náklady si mohou dovolit své zaměstnance hýčkat štědrým systémem bonusů a benefitů...

Jiné firmy bohužel takové možnosti nemají Rv

0 0
možnosti

GPD

6. 6. 2008 11:28
Omyl

tohle ale není pánové diskuze o zákaznících, nýbrž o zaměstnancích. To je trochu rozdíl. To že jste troubové a neumíte kooperovat s moderními technologiemi neznamená, že T-Mobile je špatný celý.... (Y)

0 0
možnosti

chenile

6. 6. 2008 11:58
Re: Omyl

to ze je to o zamesnancich je pravda...  ale nevim co myslis tim "modernimi technologiemi" ???? snad ne predavani osobnich udaju jinym podnikum :-©

0 0
možnosti

Cuki

6. 6. 2008 10:41
Nerozumím tomu

Moc tomu nerozumím, jaké "nejlepší pracovní výkony" může podávat zaměstnanec T-mobil. Já jako jejich zákazník (naštěstí pouze potencionální) jsem(de)motivován pouze a výhradně cenou hovorného, a tu mi žádný jejich zaměstnanec sebelepším výkonem neovlivní.

0 0
možnosti

jablo55

6. 6. 2008 10:23
hnus

u mě to jsou ale darebáci,jejich vyřizování reklamací je totální bordel ve spoluprávi s jejich smluvními servisyRv

0 0
možnosti