- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to je polopravda. Motivace, výhody, premie a bonusy ano, ale za jakech podmínek. Motivace 15 základ, hmm tak to je fajn ne. Výhody tu jsou ale jak pro koho. Musí se danit. A bonuy a prémie, když lidi nechoděj tak máme smůlu. Je tam dost výhod oproti ostatním zaměstnavatelům, ale za jakých podmínek.
argument 2: Nedělám si iluze, jak soutěže tohoto typu probíhají. Zažil jsem v jiné branži pár soutěží i na vlastní kůži se střídavými úspěchy. Sejdou se HR (nebo jiní) manažeři a spříznění experti a vyberou vítěze na základě několika kritérií, které si firma SAMA popíše v přihlášce do soutěže. Rozhodně to ale není na základě srovnatelných parametrů při dotazování samotných zaměstnanců, jak dokládá i článek a přiložená reportáž.
Doporučoval bych se zeptat pro kontrolu i na názor lidí, kteří z firmy odcházeli po nástupu nové šéfpersonalistky známé svou pověstnou antiempatičností a přezíravostí vůči zaměstnancům, která navíc v řádu měsíců totálně vyměnila celý HR útvar a přivedla si "své holky - ovečky". Příklad typu jejího vystoupení na foru pro manažery při představení nového systému odměňování se slovy, "kdo to nechápe může jít", ilustruje celkem dostatečně. Prostě 2x měř a jednou věř. V případě TM platí vždy.
Ještě že už jsi pryč. Takové lidi v naší firmě nepotřebujeme.
Opravdu ani toto ocenění nezmění můj názor na neserioznost a velkopanské chování této firmy vůči zákazníkům i zaměstnancům.
argument 1: Po 2 záručních reklamacích, které byly uznány nebyla 3.reklamace stejné závady uznána s odkazem na údajnou rozsáhlou viditelnou korozi mobilu. A to i přesto, že při přebírání mobilu operátorem do opravy nic takového nebylo do protokolu zapsáno.
Po několikaměsíčním dohadování i s nejvyšším vedením firmy, kdy odpovědi byly pouze vždy kopírovány z předešlých a nereagovaly na doložené argumenty zákazníka, jsem jednoduše od této firmy odešel se všemi čísly rodiny. Doporučuji všem ostatním. Je to chování typu bývalého socialistického telekomu.
noo a ted jsi u Vodovodu a jsi spokojenej vid..
PS: k tomu telefonu, operator popsal tvuj problem, servis zjistil ze jsi matlal
Není bez zajímavosti, že se vítězné firmy z této soutěže rekrutují z řad monopolních hráčů (ČEZ a.s.) nebo státem řízeným oligopolů (T-Mobile CZ a.s.).
Dává to tušit, že jen firmy s obrovskými přebytky tržeb nad náklady si mohou dovolit své zaměstnance hýčkat štědrým systémem bonusů a benefitů...
Jiné firmy bohužel takové možnosti nemají
tohle ale není pánové diskuze o zákaznících, nýbrž o zaměstnancích. To je trochu rozdíl. To že jste troubové a neumíte kooperovat s moderními technologiemi neznamená, že T-Mobile je špatný celý....
to ze je to o zamesnancich je pravda... ale nevim co myslis tim "modernimi technologiemi" ???? snad ne predavani osobnich udaju jinym podnikum
Moc tomu nerozumím, jaké "nejlepší pracovní výkony" může podávat zaměstnanec T-mobil. Já jako jejich zákazník (naštěstí pouze potencionální) jsem(de)motivován pouze a výhradně cenou hovorného, a tu mi žádný jejich zaměstnanec sebelepším výkonem neovlivní.
u mě to jsou ale darebáci,jejich vyřizování reklamací je totální bordel ve spoluprávi s jejich smluvními servisy