Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Stížností na aerolinky přibývá. Češi se učí, jak z nich dostat náhrady

Špatná zpráva pro aerolinky, které se často domnívají, že cestující snesou vše: takových lidí ubývá. Potvrzují to počty stížností na dopravce u Úřadu civilního letectví i zkušenosti firem, které se zabývají vymáháním kompenzací od leteckých společností.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

captain cook

27. 2. 2012 7:20
IATA prepravni podminky mezinarodni letecka doprava

http://www.iatatravelcentre.com/e-ticket-notice/Czech_Republic/Czech/

 Uvadim pro informaci.

0 0
možnosti
MN

myšař

24. 2. 2012 13:28
Snadná cesta

vyhledala jsem pro všechny, kdo si neví rady s náhradou mail, kam se můžete obráti : dsc@click2claim.eu.

stojí to ta námahu se dozvědět, jak na tom jste a na co máte nárok.;-D

0 0
možnosti
MM

captain cook

25. 2. 2012 4:06
Re: Snadná cesta

to vypada jako (mozna placena) reklama na sluzby firmy, ktera zije z provizi nahrad, ktere vymuze pasazerum. Tim spis text od EsoX dole. Proste firma pravniku zalozena na mizerii cestujicich.

 Kdyz cestuji, ridim se temito zasadami:

1) jednat jen s respektovanymi firmami. Casto se ukaze, ze nekoupit to nejlevnejsi je dobra ekonomie.

2)pri koupi letenky/zarizovani cesty v 1. rade precist prepravni podminky. Take se vyplati vyhledat firemni zasady pro event. pripad vyzadujici kompenzaci, kterou je casto mozne ziskat primo od prepravce.

3) ze VSEHO NEJDULEZITEJSI: pro kazdou cestou, ktera stoji vic nez max.limit ktery jsem ochotny ozelet, uzavru cestovni pojistku u respektovane firmy. Tim vim predem, na jakou kompenzaci mam narok. Dostanu s tim telefonni cislo (Help Line), kontaktovatelne z kterehokoliv statu na svete 24/7, kde poradi co v dane situaci delat. Pokud dojde k nejhorsimu, necham si vsechno potvrdit od aerolinky, delegata, predam pojistovne a necham je at to vyridi.

0 0
možnosti
K

KdysiBedlam

24. 2. 2012 12:32
jj

Kdyz chce clovek usetrit za kazdou cenu na dovolenych a letenkach, tak se pak nemuze divit nemilym prekvapenim. Vzdyt ty nizkonakladovky litaji s minimalni provizi a uz jim nezbyva v kase na nejake nahrady cestujicim......;-D

0 0
možnosti
AN

dodo-dodo

24. 2. 2012 14:40
Re: jj

a to vam, pane odborniku, rekl kdo, ze nizkonakladovny letaji s minimalni provizi, nizkonakladovka MINIMALIZUJE naklady a ne provizi;-D provize je naopak velice slusna, diky minimalizaci nakladu

0 0
možnosti
MN

myšař

24. 2. 2012 11:51
Snadná cesta

Problémů na svých cestách jsem měla nepočítaně a když jsem se chtěla domoci nějáké náhrady, vždy jsem pohořela nebo jsem to vzdala. Jak jsem se tím prokousávala, jaká vlastně mám práva, narazila jsem na netu na spol. Click2claim. Vymáhá vaše nároky na leteckých společnostech za provizi. Měla jsem 3 události, z toho mi 2 vymohla a já dostala vyplaceno asi kolem 15 000Kč, jedna byla nevymahatelná, ale i to potěší a jak. Je smutné , že máte na něco nárok a musíte pak někde škemrat aby vám zaplatili to co vám náleží. Už to neřeším a vždycky se obrátím na Click2claim a mám jistotu, že se o to postarají. Třeba jsem vůbec nevěděla, že když letíte  na dovolenou s cestovkou  a máte zpoždění, tak tam taky máte nárok na kompenzaci. Takže hurá do světa!!!!:-)

2 0
možnosti
E

EsoX

24. 2. 2012 13:12
Re: Snadná cesta

Hůrza a děs

Rád bych se též podělil o své zážitky spojené s leteckými společnostmi a jejich přístupem v těchto věcech. Není to tak dávno co jsem byl na dovolené v Turecku a došlo k tomu, že mi  delegát CK přišel oznámit, že můj zpáteční let byl posunut o celý 1 den dříve, a víc jsme se nedozvěděli, takže jsme pobrali kufry a naštvaní, že jsme přišli o celý 1 den dovolené jsme odletěli. Po návratu byla má naštvanost na nejvyšší možné úrovni, a tak jsem se začal probírat internetem jaká vlastně práva v této věci mám a jaké případné následky mohou být vyvozeny z jednání letecké společnosti či CK. Napřed jsem využil své vlastní intervence a pokusil se kontaktovat leteckou společnost sám, neochota bez výsledku. Po pátrání na netu jsem narazil na společnosti Click2Claim, které jsme svěřil celý můj případ. Jasný a profi přístup, velice přijatelé cenové podmínky, dostupnost, jednoduchost a výsledek, který Click2Claim doručila v podobě vymožené kompenzace cca 30 000 Kč. Mohu vřele doporučit :)

0 0
možnosti
H

holes5

24. 2. 2012 11:16
ÚCL

rozumím tomu dobře? úřad popisuje to, že jeho úředníci nic nedělají?

0 0
možnosti
JN

novakjara

24. 2. 2012 10:24
Stačí jeden dopis od právníka

a vaše náklady téměř okamžitě uhradí, jenžto musí.

Spoléhají na to že 90% lidí to neudělá  a jen nadává. Za to že nám (a nejen aerolinky) s..rou na hlavu si často můžeme sami svou pasivní odevzdaností.

0 0
možnosti
S

Sprintujici.stonozka.4

24. 2. 2012 10:27
Re: Stačí jeden dopis od právníka

souhlas - a nejen ejrolinky

0 0
možnosti
E

Erbule

24. 2. 2012 9:51
Jasná výslovnost

Letecká společnost Wizzair ma celkem odpovídající výslovnost názvu "vysér" (... se na cestující)

0 0
možnosti
ZB

cervenec

24. 2. 2012 9:43
Jak to ma fungovat:

mam uplne cerstvou positivni zkusenost, pred letem z jednoho evropskeho mesta do Prahy pres Amsterdam se nejmenovane spolecnosti rozbilo v odletove destinaci letadlo, 4 hodiny to spravovali a me mezitim uletely z Amsterdamu vsechny pripoje do Prahy. Spolecnost me dopravila do Amsterdamu, se zpozdenim a velkou omluvou, a nasledoval rychly a profesionalni kolotoc: prebookovani na nejblizsi ranni let, hotelovy voucher vcetne vecere a snidane, telefonni karta, sleva 100 EUR na dalsi let se spolecnosti, sleva na jidlo na letisti, tasticka posledni zachrany s toaletnimi potrebami a trickem na prespani (kufr nocoval na letisti), doprava do hotelu a z hotelu na letiste. Takhle si to predstavuju:-).

2 0
možnosti
JN

jeen001

24. 2. 2012 9:53
Re: Jak to ma fungovat:

...nejmenovaná společnost...   

Proč tak tajemně? Takhle to vypadá jako "Máňa na OPBH povídala, že ..."   Rv

0 0
možnosti
PH

petrph

24. 2. 2012 9:25
nějak tomu nerozumím

Počet stížnosti roste,ale "Úřad loni nakonec nedal za porušení pravidel ani jednu

pokutu. "Pětimilionová pokuta je zřejmě dostatečně odrazující, a pokud

je stížnost oprávněná, snaží se ji řešit,"

To jako cestující podá stížnost na úřadě, načež teprve pak to začne letecká společnost řešit, dá mu nějakou náhradu, takže pak ten cestující jde na úřad tu stížnost zrušit??? tak to je opravdu "kvalitní služba"...

4 0
možnosti
P

pan.pravda.se.vraci

24. 2. 2012 8:38
Klasika

Stejne jako se nekdo divi, ze v parku za 5 korun neni maso, divi se ze kdo prodava letenky za cenu listku na autobus se pak o cloveka nepostara. Ja litam opravdu hodne a presto jsem celil jen drobnym problemum, jako ze me pri zpozdeni na navaznej let vezli zvlastnim autem primo od letadla, nebo mi prebookovali let na nejblizsi spojeni libovolnyho dopravce. A to jsem obcas letel ve stavu, ze jsem moh sotva chodit, last callu na svoje jmeno jsem slysel nepocitane a ted si vlastne vzpominam na jedinej skutecnej problem, kdy na me homosteward z Easyjetu (bohuzel vylet fotbalovejch chuliganu asi na normalni aerolinky clovek nepremluvi) volal letistni policii pac jsem si ho zacal fotit jako exemplarniho zmetka.

3 0
možnosti
LC

Cocik

24. 2. 2012 9:26
Re: Klasika

Prijde mi divny, ze tvrdis, ze litas hodne, a pritom jsi nezazil veci typu technickej divert na letiste uprostred pustiny, mrtvoly na palube, zkejsnuti pres noc na letisti, kde je vizova povinnost atd. Ja sice nejsem zadnej masivni frequent flyer (za poslednich pet let nekolik stovek letu a neco kolem pul milionu mil), ale podobnejch veci jsem zazil pomerne dost, stejne jako spousta dalsich lidi s podobnym naletem. Kazdopadne mas pravdu, ze kdo lita s lowcostem, musi vicemene pocitat s tim, ze dostane za malo penez malo muziky, a mit pripravenej zalozni plan.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů

22. dubna 2024  15:55

Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...

Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí

15. března 2024  15:02,  aktualizováno  24.4 9:32

Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není

25. dubna 2024  11:25

Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....

Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko

23. dubna 2024  10:37

Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh

22. dubna 2024

Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...

Předat farmu potomkům má být snazší, s návrhem po letech přichází nový náměstek

27. dubna 2024

Před dvěma lety slíbil tehdejší ministr zemědělství Zdeněk Nekula, že připraví pro rodinné farmy...

Konec minikečupů i ovoce v plastu. EU chce snížit množství odpadů

27. dubna 2024

Premium Evropská unie v boji za co nejmenší množství odpadu zakáže minibalení majonéz, šamponů nebo...

Úspěšný zubař prodává „ražený český dějepis“, mince už vynesly 155 milionů

26. dubna 2024  22:04

V Praze se v pátek vydražila část celoživotní numismatické sbírky Václava Bruny. Vyšla na 6,15...

Čtyři jaderné bloky nestačí, bude třeba budovat další, říká exministr Grégr

26. dubna 2024

Premium Kromě výstavby až čtyř jaderných bloků v Dukovanech a Temelíně by už Fialova vláda měla plánovat i...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!