- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
je to cisty zisk... naklady na ty auta jsou vysoke. Taky sem si myslel,ze tam jsou zisky v desitkach tisic.
Pouze na našem trhu jsou totálně předražená. Přestože se tady vyrábí, tak ceny byly/jsou vyšší než v zahraničí. Argumentace, že by jinak byly škodovky v zahraničí neprodejné jsou irelevantní, protože už ani Češi nejsou ochotni platit vyšší cenu, než je obvyklá v zahraničí. Tuto cenovou politiku sice nikdo nechápe, ale trh se "zařídí". Zkušenosti s koncernem VW mám,arogancí, přemrštěnými cenami a dalšími aspekty rovněž. Po technické stránce ŠKoda/VW nabízí široké spektrum motorů a karoserií, bohužel nejžádanější model něco mezi Fabií a Oktávií doposud není. Dalším aspektem jsou některé konstrukční nedostatky. U Fabiíí je jich více než dost. Obecně u motorů, až na některé vyjímky, použití rozvodového řemene je z mého pohledu nepřijatelné a pro řadu motoristů, kteří si vyzkoušeli, co znamená přetržení rozvodového řemene u benzinového a především vznětového mi dají za pravdu. Je neuvěřitelné, jak dlouho VW tento konstrukční nedostatek dlouho prosazuje.
VW nechť si vezme příklad ze sesterské firmy(stejná země) BMW, Mercedes. Proto zatím vítězí Asie.
jednoduchym souctem vsech cifer zjistite ze pocet vozu ve sloupecku 2008 je o cca 8 000 vyssi nez ve sloupecku 2009 - takze klesalo a ne stoupalo...
neplatí ani korunu. Daní nulovou daní v Nizozemí, jako dcera koncernu VW, takže v rámci dohody o zamezení dvojího zadanění neplatí zde. http://www.skoda-auto.cz/company/cze/profil/management/generalmeeting/Pages/generalmeeting.aspx
A zde jsou další velké podniky se sídlem v daňových rájích. http://ipoint.financninoviny.cz/danove-raje-kam-sahaji-nitky-z-holandska.html
http://ipoint.financninoviny.cz/danove-raje-kam-sahaji-nitky-z-lucemburska.html
Dřiv mezi nimi byl i ČEZ.
To je nějaká novinka, ne? Ještě v roce 2008 danili v ČR: http://www.mfcr.cz/cps/rde/xchg/SID-3EA9846B-CEF93943/cds/xsl/placeni_dani_9636.html?year=
jedno auto je totální nesmysl a raději si to ověřte,vážení redaktoři, než sem něco tak hloupého plácnete! Žádná, podotýkám žádná automobilka vám nedá jakoukoliv kalkulaci zisku na svůj jakýkoliv vůz, to jsou informace, které má jen velmi málo lidí z úzkého kruhu nejyšších manažerů, vážení!
Výsledky těchto firem jsou volně přístupné. Dokonce je musí ze zákona zveřejnovat. Zisk je zkreslený protože se do něj započítávají odpisy, reklama.....
Vy co jste rádi že škodě klesl zisk byste si měli uvědomit že je to jeden z našich největších podniků a plátců daní
Nevadí, bude se regulovat.... vezme to jirka do ruky.. fakt,neboj...
.... aby to jirkovi stačilo.. takže vážení.. kdo chce bydlet v česku, bude muset jezdit škodovkou.. regulace je potřebná..
Tolik aby to Donu Diorovi stačilo neodvede nikdo
protože její arogantní chování a cenová politika, kdy se daly za hranicemi škodovky koupit levněji než u nás, je jen výsměch a pohrdání.
Různá cenová politika v různýc hstátech je běžná ne celém světě u všech značek
Jen Skoda, ze se do seriove produkce nedostala Skoda Henlein. To by byla marze, panecku. Pandur hadr.