- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Amící a v Saabu,podobný jako amící v Tatře,že ano!Kam šlápnou sto let nic neroste.Pomáhají jen sobě a kdo čeká od nich pomocí se nedočká!
Saab mel problemy s tim, ze nemel cash (finance) dodelavali a udavali novou 95 na trh a museli udrzet vyrobu, to se stava bezne, ale zachranujou to uvery, nebo jine druhy financovani, jako je podilovy vstup. Saab sehnal potencionalni investory v Cine,kde byl v kontaktu s nekolika v cele s Youngman. Problem ale je v tom,ze GM je vetsinovym dodavatelem technologii(radu z nich paradoxne koupil se saabem) a ma pravo veta ohledne jakekoli zmeny vlastnictvi na zaklade smlouvy GM-Spyker(Swedish Autom). No a GM jasne reklo, ze nebude pristupne jakekoli dohody s Cinanama, leda by saabu prestal cokoli dodavat,to by v praxi znamenalo,ze Cinani by koupili prazdnou automobilku (tovarnu) a museli by zacit vyrabet svuj vlastni model na platforme Phoeni-X, ktera je ciste saabovska a to by stalo x-krat vic, nez puvodne zamysleli.
GM se kvuli spatnym cinskym zakonum tykajici se copyrightu boji
kopirovani technologii cinskymi automobilkami. Vyroba 9-3,9-5 a 9-4 by
se musela uplne zastavit, pac je tam mnoho veci od GM (laicky
receno)...tak asi tak
automobilku, která úspěšně odehnala zákazníky od nového modelu, který byl jediná záchrana, to tak za cenu šrotu asik.
Pěkně to socánci ve Švédsku dorichtovali. Bývalo to dobré auto...
Já bych řekl,že se pod to podepsali spíš amíci od GM.Do té doby to bylo originální auto,pak už "jen" Opel apod. v jiným kabátu.
pohyb kapitálu a odstranění bariér - proč GM automobilka z nejsvobodnější země světa zakázala prodej Saabu Číňanům??
protoze ji stale vlastni.....
obávám se, že SAAB spadne někam na úroveň Dacie...
To snad ne...
Jen pujde pomalu dolu s povesti premiove a vyjimecne znacky