Letadlem v novém se ještě v úterý svezou také cestující do Manchesteru a Vilniusu.
Do nového se budou letadla přelakovávat postupně. „Lak na letadlech je nutné pravidelně měnit zhruba po pěti letech. Nové „barvy” tak letouny Českých aerolinií postupně získají až v rámci pravidelně plánované údržby,“ uvedl viceprezident pro marketing Petr Pištělák.
V novém logu se vyskytne i název Czech Airlines. Od toho si ČSA slibují lepší srozumitelnost pro zahraniční klienty. Ti nyní tvoří osmdesát procent zákazníků. Dosud společnost používala především označení ČSA.
"Výzkumy provedené v České republice i v zahraničí ukázaly, že dosavadní logo bylo vnímáno jako strnulé, nezajímavé a spojené s východoevropským, nižším standardem služeb, než ve skutečnosti České aerolinie poskytují.
Společnost je ale nyní po změnách v posledních letech moderní a vysoce zákaznicky orientovaná. Tyto atributy chceme zohlednit i v naší vizuální prezentaci,“ dodal Pištělák.