- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nejsou schopni již dva roky vyšších úroků než půl procenta. Brzo půjdou klienti jinam.Je to zlodějna jako celá krize a její "reforma".
... do 5ti let zvýšíme počet klientů na 20 mio ... wow, pak jdou za tím cílem, ale nějak začnou kulhjat další plány ... na konci si rozdají odměny, neb dosáhli vysněného cíle a banku jako ztrátovou prodají ... to je manažerské řízení ;)
peníze, tož založíme nízkonákladovou banku, vaše vedení KB.
mBank je taky zajímavý příklad, chytají lidi před vlakovými nádražími v domnění že nalákají bohaté klienty, větší nesmysl snad nikdo neslyšel. A ty služby zadarmo jsou až když si tam člověk posílá minimálně 12 tis měsíčně. Vzhledem k tomu že takových lidí je v ČR dost málo tak s tím asi velký úspěch nemají
"Dost málo"? Vždyť na to stačí mzda 14.500 hrubého pokud nemáte žádné zvýhodnění (ale třeba i 12.000 hrubého pokud máte dvě děti).
KB by si hlavně měla zlepšit stávající služby, naši každou chvilku nějaký problém.
Co takhle plně funkční internetový bankovní systém, který by sám obsloužil všechny požadavky klientů takové banky? Automatické založení účtu, internetové platby, inkasa, trvalé příkazy, zaúčtování karetních operací, automatické generování výpisů, zasílání karet novým klientům,......
-
Vždyť nemusí existovat žádné pobočky, žádné velké provozní výdaje. Stačí mít jen bankovní licenci, což KB má, no a rozběhnout internetovou banku. Pak stačí jen pár lidí, co budou točit ty uložené peníze a generovat nějaký zisk.
Tohle je trochu laický názor.... internetový systém sice sám obslouží klientka, ale už nevidíte, že za tím samoobslužným systémem je spousta lidí, co ten systém obsluhuje, spravuje, inovuje atd....pak se řeší případy, kdy si klient sám něco na účtě udělá špatně, přestane mu to fungovat a bulí, že mu banka něco udělala špatně....takže ocamcaď pocamcaď s tou samoobsluhou....založení účtu je možné pouze omezeně, ale to už je spíš na diskuzi o bankovných zákonech, ale jinak z toho co popisujete, banka už dávno vše dělá přes internet...další otázkou je proč nechat pobočky...protože je stále tisíce klientů, kteří nedůvěřují internetu a důvěřují pouze tomu, že ten osobní kontakt je jediný správný.
K cemu muze byt dobre zverejnit nake teorie? Chteji zjistit jak budou lidi reagovat, ci co? Jiny duvod proc konkurenci vyzvonit zamer me nenapada. To uz je pravdepodobnejsi ze je to jen naka dezinformace
Novináři se něco doslechli a jelikož nemají lepší téma ...
hm a co tak snížit poplatky ve stávajících bankách pane majitel.
ti co plati v normalnich bankach jako ja ci jini klienti .. tak pak z tech poplatku jsou samo placene jine sluzby .. nic neni zadarmo :)
Že mBanka tak dlouho slibovala a zdůrazňovala že je bankou zcela zdarma až začala své služby zpoplatňovat (přičemž současně prudce snižovala úroky a spoustu slibovaných služeb nerozjela vůbec), tak je skutečně otázka zda se najde dost klientů co do toho půjde - ti ostatní už se smířili s tím že za plnohodnotné služby běžných bank si něco poplatí...
V zahraničí to tak funguje normálně, jen v České uzavřené kotlině díky mýtu "za plnohodnotné služby se platí" se z lidí vysávají peníze.
Vždyť se nad tím zamyslete, někomu dáte 100 000 tis. Kč, on si s tim bude dělat co chce a ještě mu budete platit za to, že ty peníze vůbec má?
Že 1/3 zisků je z poplatků nikoho nezajímá? Že 2/3 zisků banky plynou z toho, že točí vaše peníze taky nikoho nezajímá? Ale no tak!
Nabízí Era osobní účet zadarmo a já jako klient ani nemusím měnit banku. A ČSOB nemusí zakládat nízko nákladovou banku.....
jako v pripade KB. Odtud asi ta inspirace...