Vedení společnosti se zdráhalo zarezervované letenky prodat. Argumentuje tím, že uvedená cena byla natolik nízká, že u racionálně uvažujících zákazníků může vyvolat maximálně úsměv na tváři.
Klienti ale byli jiného názoru. Chtěli si objednat letenku standardní oficiální cestou přímo na stránkách dopravce, pro kterého je cena v objednávkovém formáláři závazná.
United Airlines nakonec ustoupila tlakům potenciálních pasažérů a 143 letenek pro trasu mezi San Franciskem a Paříží prodalo za avizovanou cenu necelé tisícikoruny.
Mluvčí United Airlines Chris Brathwaite uvedl, že i když společnost disponuje dostatečně pevnými zákonnými důvody, aby rezervace levných letenek zrušila, rozhodla se zákazníkům vyhovět.
"Rozhodli jsme se neudělat z této události důvod k nespokojenosti našich zákazníků," dodal. "Říkáme jim - 'Bon voyage' - a využijte dobře tuto šanci, jedinou za život," uzavřel mluvčí.