K Bic Macu přidá McDonald ´s píseň

  • 7
McDonald´s to se změnou image myslí vážně. Odvrací se od nejmenších jedlíků, které lákal na animované postavičky společnosti Disney a čím dál víc se snaží do svých restaurací přivábit mladé dospělé. Tentokrát hudbou.

Společnost prodávající hamburgery se totiž pro svou nejnovější kampaň spojila s hudební firmou Sony.

Za každý zakoupený hamburger Big Mac Extra obdrží zákazník kód, který mu umožní stáhnout si jednu oblíbenou píseň z portálu Sony´s Connect.

Kampaň "Big Mac Meal Tracks" se příští týden rozběhne ve Spojených státech, ale podle deníku USA Today by se brzy měla objevit i v Evropě.

McDonald´s začal se změnami loni v září, kdy odstartoval kampaň "I´m Lovin´It", která je známá i České republice.

V rámci ní spojil řetězec rychlého občerstvení své jméno například s hip-hopovou hudbou. Společnost tak chce přesvědčit, že není pouhou jídelnou, ale že je její jméno spojeno s určitým životním stylem, píše USA Today.

McDonald´s přitom už osm let spolupracuje se společností Disney, která ale oslovuje hlavně děti. Do vypršení smlouvy zbývají ještě dva roky.

Zástupci společnosti Disney zdůrazňují, že nová smlouva se Sony na vztahu s McDonald´s nic nemění. Šéf marketingu společnosti McDonald´s Larry Light, nicméně připustil, že změny ve spolupráci obou firem nastanou. O ukončení partnerství ale zatím neuvažuje.

"Je to dobrý svazek. Pracujeme na další smlouvě. Mámě nějaké nápady, ale je skutečně předčasné o nich mluvit. Každopádně ale dojde ke změnám, " citoval deník USA Today Larryho Lighta.