Firma Mistr Distribuce provozovala drogistický leták pod značkou TOP drogerie, v čemž chce p.k. Solvent pokračovat i nadále.
Podle informací ČTK má Mistr Distribuce na českém trhu na starost drogistické výrobky firem Procter&Gamble, ReckittBenckiser, Colgate&Palmolive, Vileda, LAKMA či
Bielenda. Společnost provozuje distribuční sklady v Brně a Kněževsi u Prahy.
Podle jednatele společnosti p.k. Solvent Martina Moravce je cílem akvizice učinit drogerie Teta užitečnější a atraktivnější pro konečného zákazníka. „Ten na celé akvizici vydělá nejvíce, neboť bude mít v oblasti drogistického zboží kromě nadnárodních řetězců i
jedinou českou alternativu,“ uvedl Moravec.
Síť specializovaných obchodů Teta měla na konci roku 2005 v Česku 516 prodejen a její loňský obrat činil 3,6 miliardy korun.
Během letoška se počet prodejen zapojených do sítě Teta rozrostl až na 560, což z ní činí největší drogistický řetězec působící v Česku i podle počtu prodejen. Vlastních obchodů je z toho ale jen 150, zbytek jsou frančízy a partnerské prodejny, které společnost p.k. Solvent zásobuje.
Podle studie Drogerie 2006 společností Incoma/GfK byla Teta zmiňována nejčastěji jako hlavní nákupní místo drogerie a kosmetiky - takto ji v průzkumu označilo 12 procent Čechů.