Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Doprava zdarma není zdarma. Obchodníky stojí ročně i miliony korun

Doprava zdarma může být rozhodujícím jazýčkem na vahách, zdali zákazník dokončí svou objednávku. Mnoho obchodníků si to uvědomuje a bezplatné dopravné používá jako efektivní marketingový nástroj. Tuto službu většinou zaplatí ze své marže.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PD

P76e20t71r 29D25r67a91p68a28l

20. 4. 2022 11:26

a nebo naopak, eshop prodává zboží levněji než konkurence, ale má drahou dopravu. každý má jinou obchodní strategii

0 0
možnosti
RP

Zdarma nezdarma, při výběru více obchodů si člověk prostě o dopravu zdarma sníží celkovou cenu produktu.

Proč to obchodník dělá, je celkem jedno a je to jeho věc, jestli chce za každou cenu prodat, protože nutně potřebuje peníze nebo jestli se chce zbavit zboží, kterého nakoupil zbytečně moc nebo potřebuje vyprázdnit sklady nebo dopravce potřebuje preferovat levnou základní dopravu bez prodražujících výmyslů.

1 0
možnosti
RP

Je taky otázka, jestli není cena za přepravu, kterou v případě "přepravy zdarma" platí obchodník, placena z úplně jiných účetních kolonek než kde přicházejí příjmy za platby za zboží, obchodník potom prodává zboží zdánlivě lépe a s vyšší marží, firma se potom může zdát lepší než ve skutečnosti je.

0 0
možnosti
LN

Článek pro překvapeného Pepíčka ve druhé třídě ZŠ. Jinak za mne - doprava má být "zdarma" jen pokud se prodejci vyplatí. Ne u zboží, které stojí méně, než samotná doprava. Je chyba prodejců, že přistoupili na takovou hloupou hru. Co mne ale vytáčí do běla je platba za vyzvednutí na prodejně...

8 0
možnosti
JL

V redakci jste si mysleli že zdarma je? Máte ještě nějaké myšlenky?

9 0
možnosti

Tak normálně si dopravu "zdarma" zakalkulují do ceny produktů. Fakt novinka...

7 0
možnosti
JN

tak zdarma je blbost, ale pro mě je mnohem zajímavější, že firmy, pro které je doprava pouze doplňková činnost k prodeji (provozují vlastní dopravu) jí mají zmáknutou podstatně lépe, než firmy, které se dopravou živí.

třeba takový rohlík po objednávce řekne prakticky na minutu kdy dorazí, zatímco u přepravních firem ppl, dpd, pošta je to ve stylu "za den za dva, až to bude, tak to bude". a až ten den nastane, tak doručení v několikahodinovém okně.

2 3
možnosti
RP

Tak když si Rohlík naúčtuje rohlík za 6 Kč, zatímco v supermarketu je nyní za 2,50 a podobně ostatní potraviny, tak má pří objednávce třeba už v hodnotě 1000 kč dostatek marže na to zaplatit drahou dopravu přesně na čas.

I tak, pokud se nejedná o člověka s velmi vysokými výdělky, jehož hodina času stojí třeba tisícívku, pořád člověk při nákupu třeba v Rohlíku platí vysokou daň za lenost či nemožnost nakoupit v obchodě osobně.

3 0
možnosti
JM

J74a49n 25M11a89r97e16k

20. 4. 2022 8:17

Obchodníci jsou vlastně takový chudáci. Pořád nějak musí zákazníka dotovat z jeho peněz a vysvětlovat mu že je to z jejich peněz.

9 0
možnosti
HO

realne zakaznik vetsinou pujde po celkove nizsi cene - ne jen nizsi cene za nakup a ze by si pak nepripocetl cenu za dopravu - teda aspon pokud se jedna o stejne vyrobek

jeste pak hraje roli ktere dopravce to zrovna je a jestli se da mezi dopravci vybrat - jelikoz clovek proste ma urcite zkusenosti s dopravci v svojem okoli a tak nekterym se snazi vyhybat a pak si kolikrat zvoli i jine eshop kdyz zjisti co by s tim mel za namahu

Ale aby si zakaznik myslel ze doprava je zdarma tak to je opravdu predstava jen blahoveho jedince - ona je zdarma pro nej a to jestli to zaplati nekdo jine uz ho proste nezajima

3 0
možnosti
MF

Stejně to v konečné ceně ten zákazník zaplatí.

0 0
možnosti
MF

Autor článku objevil "Nový světadíl. Myslím, že to byla Amerika, nebo tak nějak."

6 0
možnosti
JM

J83a36n 28M27a53r10e25k

20. 4. 2022 8:14

Tohle je spíš na novou galaxii .

0 0
možnosti
MK

M26i67l63a25n 14K40r38á37l

20. 4. 2022 8:03

Pokud dáme do mrazáku vodu, ráno místo ní najdeme led, pane redaktore;-D

9 0
možnosti
IH

I81v86a36n 25H91o62l92a23s

20. 4. 2022 8:28

Ale to jen v případě, že mrazák funguje (o tom by se dalo napsat pokračování).

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Za srážku vlaků únava nemohla, ukázalo šetření. Strojvůdce si chybu uvědomil

12. června 2024  11:51,  aktualizováno  12:33

Strojvedoucí havarovaného rychlíku RegioJet, v kterém minulý týden zemřeli v Pardubicích čtyři...

Slunce komplikuje výkupy z fotovoltaik. Dodavatelé začínají upravovat ceny

11. června 2024

Premium Počet solárních elektráren v Česku stále roste. Ve slunečných dnech je přebytků z fotovoltaik...

{NADPIS}

{LABEL} {POPISEK}

Z dvojích cen v Unii se zase stává téma. Nyní se proti nim bouří Nizozemci

9. června 2024

Dvojí ceny na společném evropském trhu začínají vadit už i Nizozemcům. Mnoho z nich jeho existenci...

Egypt sužují úmorná vedra. Pouštní země ukazuje, co čeká brzy i ostatní

12. června 2024

Ještě před několika desítkami let bylo v Egyptě v dubnu příjemné klima, lehce přes dvacet stupňů....

{NADPIS}

{LABEL} {POPISEK}

Airbus rakouských aerolinek prolétl krupobitím. Bezpečně přistál i bez čumáku

10. června 2024  10:29

Nedělní let společnosti Austrian Airlines těsně před přistáním těžce poškodilo krupobití. Asi po...

Starší klimatizace na současné počasí nestačí. Úmrtí vedrem v USA přibývá

16. června 2024

Extrémní vedra trápí svět čím dál víc. Týká se to i běžného bydlení, které přestává být únosné...

Desetidenní dálniční známky v některých zemích zdražily, přibyly jednodenní

16. června 2024  7:50

Letní cestování autem do zahraničí se letos řidičům osobních aut v některých případech oproti...

Ekvádor: Kokainovou superdálnici Jižní Ameriky do Evropy lemují smrt a zkáza

16. června 2024

Ekvádor byla ještě docela nedávno mírumilovná země. Přestože tento jihoamerický stát kokain...

Fluktuace trápí většinu firem. Češi jdou tam, kde dostanou přidáno, říká průzkum

16. června 2024

Premium Loajálnost se v českém prostředí příliš nenosí. Zatímco například v Japonsku je běžné, že absolvent...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!