- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Logo je velice povedené a připitomělý zfanatizovaný svět kterému se bohužel v těhle oblastech strašně rychle přibližujeme, ať se jde jak se říká po našemu chuchnout
s kocourem Mikešem se z toho dá vydedukovat, že jde v podstatě o skrytý rasízmůs.
Kromě toho, při troše fantazie, uvidíte v mražácích hypermárketů celé sady oškubaných dámských přirození. Jak se toho chytí agilní ouřada z EU, uvidíte ten fofr.
Takový Calyppo je přímo didaktická pomůcka pro holčičky.
Hm, v 1. větě máme senzační odhalení, že o logu se diskutuje po celém světě... Stačí si však článek pořádně přečíst a zjistíme že se nad tím podivil akorát JEDEN australan... Styďte se, redakce.
Australan? Kdoví, jestli to nebyl Pepa z Horní-Dolní, který emigroval, páč měl sedět za krádeže drobných z kostelní pokladničky.....
Zamyslet by se měli ti, kdo v tom logu vidí nějaký "skrytý podtext". Při troše fantazie ho totiž můžeme najít všude.
Jsou ale i daleko lepší případy, co by měl říkat třeba výrobce toaletního papíru Harmassan: harm (poškodit), ass (no, to víme :D ).
tady u toho obrázku moc fantazie nepotřebuješ... ok chtěj tam mít obrázek chlápka požírajícího párky, ale proč je tenhle saje??? podívej se na výraz obličeje... já tedy takhle párky nejím........... takhle se tvářím, když se mi ucpe brčko v milshake......
Značka vydržela 90 let, to by bylo aby jí euroúředník nezničil během 5 let.
to je právě proto... před 90. lety nebyl tak rozšířený orální sex... tak to lidi nepohoršovalo, protože jim to evokovalo pouze chlápka baštícího párky....
na tom logu neviděl nic špatnýho, u mě to vždycky evokovalo chuť kosteleckejch párků v konzervě ve vlastní šťávě, mlask :-)
není ten, kdo sprostě mluví, ale ten kdo sprostě myslí.