Tesco nabídlo věrným sledování filmů zdarma, v ČR televizi nespouští

  10:35aktualizováno  10:35
Britský řetězec Tesco nabídne držitelům věrnostních karet Clubcard přístup k filmům na internetu zdarma. Svým věrným klientům umožní sledovat novou televizní stanici Clubcard TV. Na zákazníky také namíří reklamu podle jejich profilu. V ČR není zatím spuštění televize na programu.
Ilustrační snímek

Ilustrační snímek | foto: Ondřej Littera, MAFRA

Televize nabízí majitelům věrnostních karet sledování filmů a dokumentů zdarma, avšak s reklamou. Nová služba je v souladu se strategií, v rámci které se společnost snaží, aby její reklamní nabídky co nejlépe zacílily na správnou skupinu spotřebitelů. To již firmě pomohlo v období před vánočními svátky vykázat nejvyšší růst tržeb za tři roky.

Reklamní spoty v televizi by díky propojení s věrnostním programem měly být pro inzerenty velmi lákavé. Budou se totiž moci zaměřit na určitou skupinu spotřebitelů lépe a přesněji, než je tomu u tradiční televizní reklamy.

"Díky využití Clubcard se můžeme podívat, co od nás zákazníci kupují, jaké věci se jim líbí, a pak se snažit zacílit na ně příslušné inzeráty," uvedl výkonný ředitel Clubcard TV Scott Deutrom. V nové televizi již vyjádřily zájem o inzerci firmy Kellogg, Johnson & Johnson, Colgate a Danone, napsala agentura Reuters.

"V tuto chvíli je předčasné hovořit o tom, kdy by tato služba byla na českém trhu," řekl iDNES.cz mluvčí tuzemského řetězce Tesco Jan Dvořák. Zatímco Tesco má v rodné Británii 16 milionu věrných, v České republice je počet aktivních věrnostních karet zhruba 3,5 milionu.

Autoři: ,

Daňové přiznání 2019

Do 1. dubna musí podat daňové přiznání osoby samostatně výdělečně činné, ale i zaměstnanci (více zde). Využijte interaktivní formulář pro daňové přiznání za rok 2018.

Nejčtenější

Američané zaplavují trhy ropou z břidlic. Hrozí klimatická katastrofa

Těžba břidlicové ropy.

Díky těžbě ropy z břidlicových podloží Spojené státy překonaly Saúdskou Arábii i Rusko a staly se světovým lídrem v...

Demagogie, na kterou doplatí všichni, kritizují umělci návrh autorského zákona

Petr Janda

Senát v prosinci schválil návrh změny autorského zákona, podle kterého by za užití hudby už nemusely některé provozovny...

Nápisy na taškách matou. Výroba papírových škodí víc než těch plastových

V Penny Marketu přestali nabízet jednorázové igelitky, v nabídce mají například...

Řada lidí si raději než igelitku koupí v obchodě tašku z papíru. Od pokladny pak odchází s dobrým pocitem, že jsou...

Nový bodový systém přinese velké změny, telefonování už „neukecáte“

Ilustrační snímek

Kdo na silnici nemyslí, zaplatí na pokutách zase o něco více. Ministr dopravy Dan Ťok připravil revoluční změnu...

Topíme svíčkou. Nové bytovky už musí mít téměř nulovou spotřebu energie

ilustrační snímek

Všechny nové budovy s obytnou plochou větší než 350 metrů čtverečních musí mít od prvního ledna téměř nulovou spotřebu...

Další z rubriky

Nekonečný příběh pokračuje. Kladenská Poldi byla znovu vydražena

Historické věže vápenných pecí Vojtěšské hutě byly původně čtyři.

Huť Poldi Kladno byla vydražena za 140 milionů korun. Vydražitelem se stala společnost Opimo Trade. Devadesát milionů...

Plynárenskou má hlídat její exředitel i senátor Wagenknecht

Logo Pražské plynárenské.

Piráti chtějí do dozorčí rady Pražské plynárenské posadit jejího exředitele, který spoluvlastní firmu, jež Pražské...

Reklamní fúze roku je prozatím u ledu. Dlouhodobí rivalové se nedohodli

Nově vzniklý podnik by vedl stávající šéf BB Richard Fuxa.

Měl to být reklamní byznys roku, jenže z něj sešlo. Česká jednička na trhu s venkovní reklamou BigBoard vyjednávala...

Najdete na iDNES.cz