- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Aha, uz je to tady co se tady v Boleslavy suska, Wolsburg nemá naplnene kapacity a z problemu vidi především Skodu. Takze reseni jasne pozvolna omezovat současnou produkci v MB a nahradit ji vyrobou jednoduchého vozidla pro rozvojovky
Bude to chtít lehké auto (= benzín) na zvýšeném podvozku a s trochu odolnějším podvozkem, než jaký je prodávám pro české tankodromy. Zadní náprava může být klidně odpružená listovým perem, kdyby to měl být pickup.
v Indii 25 milionu aut rocne... To jste si trosku zaprehaneli ne? Je to hrozny jak se vam uz vazne neda v nicem verit!
2.5 milionu vypada podobne ale je vic realne.
Třísestrovina. Ind potřebuje kombík, to ze stodvácy neuděláte.
Ať vezmou to nejhorší a nejlevnější z celého koncernu, co přežije záruku a dají to do nějakého líbivého kabátu a mají auto hotové. Jenom to na tamním trhu nesmějí zase zazdít cenou Jsem zvědav, jestli se z prodejní politiky Renaultu a jeho obchodní politiky s Dacií aspoň něco naučili, nebo to budou dělat zase po svém a zkusí převychovat i Indy
Bentley by v Indii taky prodal více aut, kdyby byly stejně "drahé" a stejně "kvalitní" jako Dacie...proč něco takového nikdy neudělá?
A proc do Indie neposlou to co prodavaji u nas?
Vzdyt uz ted jsou to popelnice aka nemecka dacie.
Ve své době felicie byly do takovýchto zemí vyváženy s karburátorovými motory, protože vstřikování a katalyzátory byly pro ně španělská vesnice.
Jo pro Indii. No určitě musí dát hodně práce vyvinout auto aby se na něm dalo cokoli opravit jedním kamenem a podomácku vyrobeným škoubovákem z pixle od Coly.
Tak přeju hodně úpsěchů.
Popisujete situaci v Brazzaville nebo Dáressalámu, v Indii je instalatérů s evropskými klíči 10,13 nebo 17 houfy.
Hehe a komu to budou prodávat.... koukněte kolik aut tam stojí vyrobených na placu https://www.google.cz/maps/@19.8745437,75.4877082,703m/data=!3m1!1e3?hl=cs
tak nebude se vyvíjet auto ale platforma, auto se bude dělat v indii. A ano, na výrobu levného podvozku bez jakékoliv pokročilé technologie jsme machři
Právě na tom levném podvozku se ukážou opravdové schopnosti konstruktérů. Jejich výsledkem budete jistě překvapen.