- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Reseni je i zeleznicni preprava nakladu. . Tu ODS uz hned po sametove uspesne rusili, v cele s tim Rimanem a vsechny pozemky zeleznic si za ruzne symbolicke ceny nakoupili jejich kamosi. Nakladni automobilova preprava vyhovuje akorat celemu to komplexu zlodeju s bezninem a naftou.
nekde to jde, nekde to nejde
napr. vesnice podel D8 (od Prahy az po Lovosice) kamiony neprojizdi, neb tam maji zakaz vjezdu a jedou tedy po D8
citace "...Navíc by obce musely nabídnout objízdnou trasu, když by chtěly vyhnat tranzit ze svého území. Zákazová značka by nic nevyřešila"
to je zase alibismus odpovednych uredniku proc neco nejde. Objizdna trasa je prece D1
přesně tak, často přetížené kamiony nemají přes obce jezdit. Opravu vyježděné silnice přes obec si totiž musí obce platit ze svého. Běžná praxe v Suchdole nad Lužnicí je, že jeden přeložený kamion s kládami se překládá na dva. Pro průjezd Rakouskem, kde jsou pokuty za přeložený kamion obrovské, a kde nutno podotknout policie skutečně odvádí práci a kamiony váží. Nelze již dále tolerovat aby ŘSD přenášelo své problémy na obce.
Libi se mi, jak zastupce kraje srdnate obhajuje cizi ridice proti vlastnim volicum. Typicke. (BTW uz vidim, jak si Rumun nebo Turek necha do cestaku psat tu poznamku o poste )
To je ale divné, když tehdy vládnoucí ČSSD prosazovala firmu Kapsh a obhajovala mýtné brány před systémem GPS, tak přeci tvrdili, že se žádný řidič nepokusí objíždět mýtné brány! Prý se to nevyplatí Tak jak to je? Lhali jste, nebo jste trotlové bez špetky fantazie?
No, ministr dopravy Šimonovský z ČSSD nebyl
Zajímavé je, že když jedu náhodou o víkendu z Brna do Jihlavy, tak ač mám zaplacenou dálniční známku, tak jedu v souběhu s dálnicí. Po dálnici jedu kousek za Brnem a pak přes most ve Velkém Meziříčí. Kde je asi chyba?
chyba je v zaplacené dálniční známce. Osobně bych si ji na soukromé, nefiremní vozidlo vůbec nekoupil
Zkusme se na to podívat i jinak. Kamiony určitě mají zaplacenou silniční dań, měli by teoreticky mít možnost zajet tam, kde to není zakázané. Další věc je že dnes už kamiony tolik nesmrdí. Jak potom má s velkým autem ten řidič zajet do takového zakázaného místa skládat. Tlak by měl být to souhlasím, ale na to, aby se dálnice opravila v krátké době a ne celé dlouhé měsíce ji mít uzavřenou. Místo toho komplikovat lidem život a hledáním nelogických způsobů a zábran.
pokud tam jede skladat zbozi, tak o tom nikdo nepochybuje, ze je to potrebna jizda.oprava dalnice urcite neni duvodem pro objizdeni dalnice. cas navic pri jejim objizdeni je delsi, nez cekani obcas v nejake kolone.
Nechají si tam napsat cesťák a ze silnice sjedou. Ano, mohou to tak udělat, ale patrně jich to většina neudělá. Je to obstrukce, musí se na to myslet, mít papíry atd. A zdržuje to. Potíž s dopravou v ČR je v tom, že díky teorii o volném trhu je moc špeditérů. Ti mají problém jednak sehnat dost řidičů a dvak dost zakázek. A aby nějakou tu zakázku dostali, tak musí nabídnout cenu na hraně a obvykel šibeniční termín jízdy. Výsledkem je to, že se šetří každá koruna nejen na mýtném, řidiči musí jet průmerně maximální dovolenou rychlostí atd. (Je snad každému jasné, že když má kamion dovolených 90, tak 90 km cestu prostě nevykoná za hodinu. Vždy je tam nějaký nájezd, sjezd, křižovatka atd.. Takže aby tam za tu hodinu byl, tak to pak musí nahnat jízdou jako "prase"!)
Taky nechápu, proč by jako důvod mělo stačit, že musí na nějakou konkrétní poštu s jednou obálkou. Jsou to řidiči nákladních aut, prostě tam buďto něco musí vyložit/naložit anebo ne - a pak prostě neexistuje opodstatnění.
Pokud by tím důsledkem bylo pročištění trhu, nastavení reálných podmínek a vyhnání kamionů z okresek na dálnice, tak mi to zdražení o pár haléřů nevadí. Já myslím, že s tím přenosem do koncových cen je to víc strašení než realita - když se vyplatí vozit rajčata a kuřata přes celou Evropu tam a zpět a pečivo aspoň přes půl republiky, tak to s těmi náklady na přepravu (ať už PHM nebo mýto) určitě tak strašné není.
Ti starostové vůbec nejsou soudní, jen vymýšlí jak naházet řidičům pod kola další klacky. A řešení je přitom tak jednoduché - zrušit mýto.
Česmad Bohemia dlouhodobě nehájí zájmy řidičů, vyplývá to i z článku. Oni jdou proti řidičům, nechápu, že se u nich dopravci združují.
Tímto opatřením budou znepříjemňovat hlavně osobní dopravu. Je tedy otázkou jestli za naše daně může jen tak beztrestně místní paša takto lidi buzerovat místo aby spravil zoufale rozbité silnice v jeho zapadákově. Těmto starostům je třeba to spočítat ve volbách.