- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Raději pojedu novými vagony ČD, než 40 let starými vozy soukromníka.
Mezi 40 let starými vozy "žlutého soukromníka" a vozy "modrého soukromníka" není z hlediska cestovního komfortu rozdíl. Ony žluté ojetiny poskytují cestujícímu více místa a pohodlí než "pseudoluxusní" souprava RailJet. Kupříkladu v Dánsku jezdí na "osobních" vlacích soupravy s mnohem pohodlnějšími sedačkami a cestující má více prostoru než v RailJetu.
Nemluvě o švédských krabicích, které vypadají na pohled velmi podivně, ale sedačky uvnitř jsou pohodlná křesla ....
Tak z Vídně do Budapešti pojedu(respektive jezdím) raději railjetem OBB než tím žlutým šrotem.
Navrch ceny jízdenek z Vídně do Budapešti přes OBB začínají na 19 eurech přes MAV na 13 eurech to bude mít RJ tak v tý jeho socko třídě ..
Budapešť, sláva! Ty Metropolitany Českých drah jsou něco otřesného. Jízdní řád je nedostižný ideál, vagony jsou nepohodlné a věčně jsou nějaké technické problémy. Co na tuhle trasu nastoupil RyanAir, začal jsem z Prahy do Budapešti létat, ale vlak je přece jen pohodlnější.
zato Regiojet zpoždění mít určitě nebude.
Dává to smysl. Regiojet není nejrychlejší, nebo nejspolehlivější, ale umí konkurovat cenou. Udělá dlouhou soupravu a prodá ji. To co před 3-4 lety muselo obsluhovat několik nočních autobusů dnes řeší jedna dlouhá vlaková souprava. Cenově je to úplně jinde.
Které město před 4 lety obsluhovalo několik nočních autobusů?