- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nebo udelame autobusove trate, jako v australii,...
Nabídněte tratě různým spolkům a fanouškům a ti mohou dráhu vč. drážní dopravy provozovat za náklady tj. bez zisku jako turistickou atrakci. Ani nevíte kolik Anglánů-šotoušů by si rádo zaplatilo za jízdu taženou bublající bobinou.
Ty tratě jsou nabízeny, ale není o ně zájem. Navíc i kdyby takový zájemce byl, tak musí tu trať udržovat ve stavu odpovídajícím předpisům. A že by to vydělával ona turistech? ani náhodou. Stačí se podívat na jindřichohradecké úzkokolejky - ty jsou celkem raritní a letos je to jejich asi poslední sezona (krachují).
Budoucnost dopravy, jakékoliv, je v pohybu nad zemským povrchem, nikoliv po něm.
Vzhledem k energii nutné udržet něco nad povrchem, bych si tím nebyl tak jistý.
No udělat z tratí cyklostezky není vůbec od věci. Pustil bych tam i skůtry a všechny dvoustopé elektrovehikly. Rázem vyřešíte problém s auty. Spousta lidí bude dojíždět ve dvou stopách, pokud bude mít možnost. Teď ještě levné dvoustopé vozidlo s kabinou a je to.
To by bylo pěkné - pár cyklistů, několik mopedů a mezi nima se proplétá Tesla S.
Jsem jednoznačně za obnovu tratí, vždyť silnice už dávno nestačí a o ekologii nemluvě. Co naši předci těžce budovali, současný úředník jedním razítkem likviduje.
A proč tedy po těch tratích skoro nikdo nyní nejezdí? Proč všichni jezdí radši po silnicích?
Tenhle spolek odborníků zlikviduje všechno.Už vidím,jak se budou prodávat koleje a vše kolem.Cyklostezky,to by lidé přivítali,ale naši poslanci a vládní činitelé,ty si vozí zadky v Bavorácích,tak cyklostezky nepotřebují.Já bych navrhl,prodat budovu parlamentu,senátu i vládních budov a odstěhovat je někam do Jižní Afriky,aby tady nemohli škodit.Ono jim nestačí,že prodali vodovody Francouzům a teď je velký problém,.co s tím.Čest práci !
Chápu, že tam jednou mohou vzniknout místo tratě silnice. Souvislost s eletromobily, nebo s autonomními vozy mi ale uniká.
Možná se jedná zejména o jednokolejné tratě, kdy pozemky jsou často příliš úzké, aby se na nich dala postavit klasická silnice, ale právě autonomní auta by díky vzájemné komunikaci mohla upravit rychlost, aby se potkala v rozšířených místech? ale to jen hádám...
Ve světě se budují rychlodráhy 3 generace a České MD plánuje něco podobného s horizontem 2060.
To u nás v Brně jsme o krok před světem a uvažujeme o teleportu , tedy zatím jen do Prahy. S výstavbou zařízení se začne hned po dobudování velkého městského okruhu a generálním úklidu Hlavního nádraží , takže tak kolem roku 2100 - 2200.
Mělo by to odkoupit konsorcium Blahoš-Zababa a udelat z toho neco pro deti. Mimochodem, nevite, ja si tato firma dnes stoji? Od detstvi jsem o ni uz neslysel.
vždycky když vidím lokálku, jak v ní jedou dva lidé, tak si pomyslím, že kdyby každému cestujícímu proplatili taxíka, tak to vyjde na zlomek...
Já se trochu uklidňuju tím, že obráceně ty vlaky třeba jezdí plné, ale jo - dost tratí je asi nesmyslných a autobus nebo mikrobus by odvedl stejnou službu levněji.