- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pro zapojení do diskuse musíte mít oprávnění diskutovat.
Výmluvy na plánovanou elektrifikaci. Dnes Arriva jezdí v Praze a okolí na elektrifikovaných tratích s vyřazenými diesely, které by v Německu už nemohli použít. Nahradily ČD Žabotlamy, které ale jezdily na elektřinu. Pokrok nezastavíš ...
Akorát Hostivař-Roztoky a tam to bude spíš věc poptávané kapacity, nebo jezdí pod drátama ještě někde jinde?
Moc by mě zajímalo jaká živá moc by byla schopna donutit SŽ, aby podepsala smlouvu, ve které se zaváže k nějakému termínu. Proč by to, proboha, dělali, když jim tu práci stejně nikdo nesebere?
V rámci Prahy a Středočeského kraje lze počítat v letech 2025 až 2050 k rozsáhlému rozšiřování přeci jen v Praze dnes žije 1.500.000 lidí a ve Středních Čechách žije 1.350.000 lidí a kolem 200.000 lidí jich ve všední dny přijíždí do Prahy vlaky tzv. eSky. Praha již chystá městské linky S61 a S71 které tak doplní linky S34 a S49. Vozy Škoda ForCity 52T se snad objeví na okružní tramvajové lince ANDĚL (v Plzeňské ul.) - Palackého náměstí (na Rašínově nábřeží) - Výtoň - Ostrčilovo náměstí - Divadla na Fidlovačce - Otakarova - Nádraží Vršovice - Slavia, Nádraží Eden - Kubánské náměstí - Strašnická - Želivského - Nákladové nádraží Žižkov - Biskupcova - Palmovka - Libeňský most - Maniny - Ortenovo náměstí - Nádraží Holešovice - Výstaviště - Strossmayerovo náměstí - Letenské náměstí - Hradčanská - Vozovna Střešovice - Park Maxe van der Stoela - Malovanka - Královka - Pohořelec - Pražský hrad - Malostranská - Újezd - Arbesovo náměstí - ANDĚL (v Nádražní ul.) a zavedení obousměrně.