- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ale v ceně je už nástupiště pro hyperloop a metro, nebo ne?
A co se opravovalo na nádraží celé léto 2017, když jezdily vlaky na dolni nádraží? Nemohli to sfouknout najednou?
Bohužel nemohli, loni to bylo ze severu (viadukt), teď to čeká naopak jižní zhlaví + zabezpečovač. Měli to sfouknout už dávno - přesunout, ať už kamkoliv.
Má taková oprava smysl,když je uvažováno s přesunem na dolní nádraží?Pokud by zvítězila poloha stávající,tak projektantům také nebude vyhovovat rekonstruovaná podoba
Bez ní by bylo nádraží do pár let zcela nefunkční. To je právě problém 100 let omílaného nesmyslu, že hlavní nádraží musí být jinde, takže se rekonstruuje vždy až za 5 minut 12 (případně 5 minut po 12 jako v případě padajícího betonu z viaduktu na Poříčí) a jen v naprosto nezbytné míře.
jj, nádraží je třeba dát před zbouráním do pořádku
Takto se modernizovala topírna na Masaryčce. A pak se přesunula do Vršovic a na ONJ...
Nemělo se to nádraží přesunovat?
Jestli me pamet neklame, tak uz pravidelne NEKOLIK LET se vždy v lete "otevira pro veřejnost" ten spodni luxusni zeleznicni uzel, kde vrcholnym zážitkem je navsteva tri TOI kadibudek u plotu a nakup v pojizdnem soukromem fastfoodu umistenem na voziku z Baumaxu. Takze ani letos, jak vidno, zadna změna. Inu.. Brno. Co se divim..
Nedivte se - Praha je ošklivá, špinavá a rozbitá, a Brno nesmí být lepší.